יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

קרן מתייעצת עם איתן כיצד להתנהג עם גב

דברים אבסורדיים קורים בדור הבא 24/7. חלק מן הדברים האבסורדיים יוצרת קרן שחם. אחרי שחיזרה אחרי איתן ויצאה אתו לדייט והחליטה לבדוק את "הכימיה הפיזית" אתו, ואחרי שהוא התעלם ממנה מיד לאחר דייט ה"מתמסר" הזה ואמר לה בשיחה שזימנה אתו - "יש לי רגשות .......לדניאל" , קרן הספיקה, מיד לאחר ההגעה של גב לווילה, לפתח רגשות לגב, להיות חברה של דניאל, לומר לה שהיא אוהבת אותה וכמה היא "קסומה" ולקבל ממנה עצות באשר להתנהלותה עם גב.
אתמול קרן יזמה שיחה גם עם איתן, על מנת לקבל עצות איך להתנהג עם גב... מדהים איך היא מסוגלת לעבור מסיטאציה אחת לסיטואציה אחרת מנוגדת לקודמת כהרף עין וכמעט בלי מצמוץ.

קרן יזמה שיחה עם איתן והם התיישבו על הספסל בחצר.

קרן (בחיוך) : "מה קורה?"
איתן : "בסדר, יקרתי". (כעת, לאחר שקרן ירדה מגבו - הוא הודה שהוקל לו- והוא יכול, כנראה, לקרוא לה "יקירתי").
קרן : "אני מודה לך על איך שאתה מתנהג אלי..."
איתן : "תודה".
קרן : "היה חשוב לי לפתוח כל מה שהיה...כי בסך הכל...."
קרן : "לא הבנתי אם גב דיבר איתך או לא. אנחנו קרובים. יש בינינו חיבור טוב, שהתחיל כשהייתי פגועה, ומתוך החברות הזו מתחיל להיווצר משהו. אני לא רוצה להגיד נוצר - אבל מאוד מאוד בחיתוליו ופתאום זה מאוד אמיתי. אני מצליחה להבין הרבה דברים שדניאל עברה. ההזדהות הזו יצרה קשר טוב עם דניאל... קשה לי... ובגלל שאתה חשוב לי, לא רוצה שזה יגיע אליך ממקום אחר...אני לא יודעת מה קורה, מצד אחד אני קרובה אליו ומצד שני החלטתי להתרחק, כדי לתת לו מרחב ושיבדוק גם עם בנות אחרות..... " " היית חבר טוב - מצד שני אני מנסה להוציא את זה מהראש...נפגעתי, אבל דברים מתגלגלים...אני לא יודעת מה זה להיות במקומכם..."
איתן הקשיב וקרן המשיכה: "אני חשוב לי שתדע - מה שהיה בינינו סגור בקופסא אחת...וזה נותר מתוך חברות בינינו והיה חשוב לי להבהיר....."
קרן : "אני יודעת שאתם קרובים (הכוונה לאיתן וגב), ואני יודעת שאתה אוהב אותי כחברה..."
איתן : "נכון".
קרן בחיוך : "אם יש לך טיפ לתת לי..."
איתן : "עכשיו את מתנהגת אחרת. לבוא וליזום... לי היה קשה מה שהיה ועכשיו אני ממש מתרשם. יחד עם זאת את מאוד יקרה לי, ואני מאושר לראות שאת מאושרת, זה עושה לך טוב... זה עושה לי טוב. אם הייתי רואה שקשה לך, אז גם לי היה קשה. זה נראה שגדלת כבן אדם. הגדילה כבן אדם מואצת בימים האלה, ואני שמח באופן אישי שמצאת חיבור שנראה לך חיבור. יחד עם זאת - את היית פה, את נראית מוכנה. אבל בגלל המשחק את צריכה להיות מוכנה לדברים לפני שהם מגיעים. המוכנות הזו חשובה, כי זה משחק... גם לשחרר יותר מדי זה עושה פעולה הפוכה. להראות מה שאת מרגישה יחד עם לשחרר - זה עושה טוב. אני יודע שהתקרבתם. אני וגב התקרבנו. הוא משתף אותי...אנחנו לא בתחרות...אני מבסוט גם בשבילך לפני ששיתפת אותי...אני מעריך את זה שבאת להתייעץ...אני חושב שאת עושה את זה נפלא, שאת באה ממקום אמיתי...ולומר זה קשה לי...זה יועיל לך להגיד שזה קשה ולהתמודד עם זה.... הגישה שלך עכשיו צריכה להיות אחרת ממה שזה היה...אנחנו למדנו על הזקן שלנו...החדשות הן במשחק... את יודעת מול מה את עומדת. ברגע שתיווצר אינטימיות...יש עוד חודש ויש עליו (על גב) לחץ..."
קרן : "אבל הן באו חדורות מוטיבציה".
איתן : "לא יודע. את עכשיו הבוגרת אפילו יותר מגב. את יכולה להדריך אותו שזה המשחק".
קרן : "בגלל זה התרחקתי ממנו היום, כדי שאני לא אפריע לו ליצור קשר עם אחרות..."
איתן : "לא צריך להתרחק...קרבה קטנה...עקיצה קטנה...תחשבי מה יעשה לך טוב, מה יעשה לו טוב ומה יעשה לשניכם טוב. תגידי לו : 'תעשה מה שאתה רוצה, אבל אני פה. כשהתרחקת ממני, לא ידעתי למה - האם את כועסת עלי, אם ראית משהו... לא להתרחק, להגיד 'אני מוכנה ללכת בשביל הזה'... אני בטוח שהוא בא לשחק משחק. גם לו יהיה קשה ברגע שהוא יפתח אינטימיות. אני יודע שקשה לו, כי הוא מפחד לפגוע בך".
קרן : "אני יודעת"
איתן : "את יכולה להגיד לו, שאת לא פוחדת להיפגע".
קרן : " אמרתי לו את זה".
איתן : "אני מאחל לך כל טוב".
איתן : "יהיה לו מאוד קשה. ראיתי אתמול שהתרחקת..."
קרן : " היתהלנו שיחה מאוד פתוחה לפני שהוא נכנס לאיריס...ואח"כ הוא יצא מאוד נסער מהשיחה עם איריס (הפסיכולוגית) ולא ידעתי איך לאכול את זה".
איתן : "לכל אחד מאיתנו יש מטענים...לא צריך להשליך את זה עלינו. מידי פעם תשלחי אליו סמס 'אני פה'.
קרן : "זה מה שעשיתי. שלחתי לו סמס; 'אם אתה צריך, אני פה' , הוא לא ענה".
איתן : "אל תתרחקי יותר מדי. תתקרבי כשצריך. לא להגיד לו - 'אתה יכול לפגוע בי'... אבל 'מה שהיה זה לא צריך להפריע'...'אנחנו פותחים דף חדש בינינו'...בשבילך המוכנות הזו היא הגנה נהדרת ללב שלך. מה שזה עושה את זה חזק, זה שזה מבפנים. למדת משהו.. תשמרי על עצמך. קודם כל את. יש דברים שאת רוצה לעשות ויש דברים שאת לא רוצה לעשות, אפילו במחיר של חייך במשחק. קודם כל את. גם אם תצאי לפני הסוף, יש חיים בחוץ"...
קרן : "תודה שאני יכולה לדבר איתך על זה".
איתן : "את תמיד יכולה".
קרן בהתרגשות : "וואו. תכניסו אותי כבר לאיריס..."

והמצלמה עברה לגב וחן, שישבו בחצר הבנים ודיברו באותה דקה על ...קרן .
גב וחן דיברו ל כך שערב קודם הוא יצא עצבני מהשיחה עם איריס והסתגר.
גב : "דיברתי עם קרן אתמול והסברתי לה, שאני צריך את הלבד שלי".
ואז חן דיברה על כך שהוא לא יוזם להתקרב אליה.
גב : "זה בא ממקום שאני נותן לכם את הזמן שלכם. אני לא רוצה להכניס פה אף אחת לסיטואציה שלא תהיה לה נוחה. למשל עם קרן אני בהתחלה אמרתי לה ; יהיה לי מאוד קשה לקחת אותך למקום... ', כי היא נפגעה מאוד ואפילו אני חושב שהיא סגרה את זה מאוד מהר, היא עברה פה חוויה של פגיעה".
חן : "כן, היא עברה פה משהו איום".
גב: "אמרתי לה, שאני לא אקח סיכון לפגוע בה".
חן : "אבל אם היא מוכנה להיפגע?"
גב : "היא אמרה שהיא מוכנה. אמרה - 'אני לא מפחדת כבר'.
חן: "אז אם היא נתנה לך סיכוי, אז למה... אז יכול לקרות איתה משהו..."
גב : "כן. אני יכול לחשוב שגם איתך יכול לקרות משהו".
חן : "אני לא מוכנה להיות הזדמנות שנייה של אף אחד".
חן : "צריך להיות מחושבים. אני שופטת את עצמי בכל צעד. שופטים אותי בכל צעד. ככה צריך להתנהג אדם. מה שצריך להיות שלי, יהיה שלי ומה שלא - לא. אני לא בתחרות עם אף אחת, אלא להישאר נאמנה לעצמי".
וחן המשיכה : "אני עדיין לא מכירה אותך והיא - כן. היא סגורה עליך".
גב : "אני למדתי משהו במקום הזה ; שצריך להשתדל כמה שיותר מלתת כותרות והצהרות. באמת שהכל יכול לקרות פה".
חן : "נכון. כל אחד יודע שהכל יכול לקרות פה והוא מוכן לחשוף את עצמו".
וגב אמר שהוא רעב והשיחה הסתיימה בכך שגב אמר לחן : "היה לי כיף לדבר איתך".
חן : "גם לי".

אז ככה. מבחינת קרן -היא לא מבינה למה כל החיזורים שלה אחרי גב והביקורים התכופים שלה בחדרו, עדיין לא גרמו לכך, שמשהו יתקדם כבר ותהיה קרבה אישית ביניהם כמו שקרן משתוקקת לה. היא מוכנה להיפגע עוד פעם, כדבריה, שום דבר לא עוצר בעדה. כל הדרכים כשרות מבחינת קרן להגיע ליעד הנכסף - כיבוש גב- והיא הולכת להתייעץ עם דניאל, יריבתה עד לא מזמן, ויוזמת שיחת הדרכה ויעוץ גם עם איתן, כדי לשמוע מֵהם עצות איך לגרום לכך שגב יהיה שלה...
קרן משתדלת ליישם את העצות של איתן. אתמול גב סיפר לאיתן, שקרן אמרה לו שהיא נותנת לו מרחב לדבר עם אחרות, אבל שידע שהיא פה...
אז עכשיו גב משחק על שתי אופציות. קרן וחן. כאשר הוא מספר לבנים שם, שחן גורמת לו להתעוררות מינית. דבר כזה הוא לא אמר על קרן. גב גם לא חושב שקרן חזקה בחוץ. הוא אמר את זה לבן.

אז האם קרן, שבינתיים "אוכלת סרטים" כדבריה , תכבוש בסופו של דבר ובסופם של כל המאמצים את לבו של גב, או שמא חן, שאליה הוא מבטא משיכה פיזית, היא זו שתיבחר ע"י גב?
 מה אתם אומרים ? במי הוא יבחר?

3 תגובות:

  1. קרן קופצת מאחד לאחד בלי בושה. לא נראה לי שגב מעוניין בה. הוא נמשך לחן.

    השבמחק
  2. לאורטל מגיע להישאר,תצביעו לה,היא מקסימה.

    השבמחק
  3. חן לדעתי צריכה לעוף בשבוע הבא. היא בחורה עצבנית ולא נעימה. ברור שהוא יבחר בקרן, קרן ודניאל ישארו עד הסוף. חן תעוף בהדחה הקרובה. לא ראית איך שהיא התנהגה לענבר כמו ברברית, לא מגיע לענבר כי חן באמת לא ברמה שלה.

    השבמחק