יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

משבר ב"זוגיות" של יוני ואתי

המצלמה עברה אל ליהי ואתי שישבו במקלחת. אתי נראתה כעוסה וסיפרה שהם נכנסו לשיחה זוגית כ"הורים" של מיקה (הכלבה). שוחחו איתם בקשר לטיפול בכלבה ואז שאלו את יוני : "איך אתה רואה אותה כאשה?"
 ויוני קם ועזב את החדר.

אתי לליהי : "נפגעתי מאוד. נראה לו שהוא הטעם שלי? אני יודעת שיש לו את נועה בחוץ. כתבתי לו שלאחר המשימה יתרחק ממני. (הקריאה לליהי את ההודעה שכתבה לו) זאת חוצפה. תכבד אותי. התעצבנתי. חבל על הזמן. מבחינתי - לא נתקרב יותר. טוב שיש את הכלב באמצע. תאמיני לי - הכלב עושה לי יותר טוב ממנו. הוא הלך מהשיחה ואני המשכתי עם הכלבה והתנהגתי כמו אצילה".
ליהי : "נראה לי, שהוא חושב כל הזמן שאת רוצה אותו, אז הוא נלחץ".
אתי : "הוא זה שמחפש אותי כל הזמן. בא אלי ואומר לי: 'בואי שבי. אל תנקי לבד'. אני מתנהגת אתו כמו שאני מתנהגת עם הידידים שלי. הוא מתנהג כמו איזה ילד. עזבי. שתיגמר המשימה ויאללה - מקסימום "בוקר טוב" , "לילה טוב".
ליהי : "שאלת אותו למה הוא מתנהג ככה?"
אתי :"לא".
אתי : "הייתה בינינו שיחה והוא אמר לי, שהוא מרגיש שאני חושבת עליו בקטע רומנטי, אמרתי לו : מה פתאום. בכיף להיות ידידים, אבל אני לא חושבת עליו בקטע רומנטי. מה קרה ? עפת לשחקים".
אתי : "אם הוא עשה את זה לחבר הכי טוב שלו.... " (ואתי סיפרה משהו שיוני סיפר לה והמצלמה עברה משם).


והמצלמה עברה ליוני שדיבר על אתי עם בן.  יוני החזיר לה הודעה , וקיבל מאתי תשובה : "נדבר אח"כ".

לאחר זמן קצר המצלמה שוב חזרה אל יוני כשהוא משוחח עם איתן כאשר לידו יושבת דניאל ולידם "צ'ופי".
יוני שוחח אתו על אתי ושאל מה היא כתבה לך. יוני נתן לו לקרוא את ההודעה, אבל ביקש שלא יקרא בקול, כדי לא לפגוע בפרטיותה של אתי.
 ואיתן אמר : "תסביר את עצמך. אתי יש לה לב מאוד רחב והכל יהיה בסדר".
יוני : "היא בחורה מדהימה, אבל לא עבורי".
איתן : "לגטימי".
יוני: "מאז שהביאו לנו את הכלבה הרגשתי איזה הבדל זה שיש ילד וההורים מחוברים. זה גרם לי לחפש אשה, שהיא תעשה אותי מאושר ושזה לא יהיה רק חיבור דרך הילד. בזוגיות אתה צריך להיות חבר טוב של האשה שלך וגם לא לבטל את עצמך".
איתן : "יש דברים שצריך להגיע לעמק השווה. מונוגמיה זה מאוד מאוד מורכב - ולהישאר מאושר".
יוני : "אני הרגשתי תחושה של הרבה זוגות, שנשארים יחד בשביל הילדים"
דניאל : " עדיף לחיות בבית שההורים פרודים ולא ככה".
הם המשיכו לדבר על זוגות שלא מסתדרים, ושבמצב כזה עדיף להיפרד.
יוני : "עם אתי אני מרגיש שהגבולות לא ברורים".

ובחוץ ישבה אתי עם ליהי וקרן. כאשר ליהי מספרת לקרן מה אורטל אמרה לה.........
אתי : "מישהי יכולה ללכת להביא לי את "מיקה?" ("מיקה" הייתה אצל יוני...)

הביאו את הכלבים כדי לתקן את מה שנאמר ע"י אתי ובן בקשר למה שעשו לבע"ח, אבל הטיפול בכלבים מחדד  גם כל מיני מצבים ואינטרקציות אצל כל אחד מדיירי הבית, והוא מחדד את היחסים בין "הזוגות" שמטפלים בכלב יחד.
אצל אתי ויוני זה יצר משבר ב"זוגיות".

זהו - עכשיו "מיקה" במשמורת משותפת. נראה לי שצריך כאן התערבות של עובדת סוציאלית...

2 תגובות:

  1. חחחחחחחחחחחח מסכנה מיקה הכלבה...

    השבמחק
  2. יש התפתחויות חדשות עם אתי וקרן, אתי רבה עם קרן בגלל שאתי אשה רכושנית מאוד היא לא יכולה לראות את קרן עם ענבר וענת ומיום שישי הם לא מדברות, אבל אתי לא מפסיקה לרכל על קרן וליהי, פתאום היא חברה של דניאל ואורטל ממלא להם את הראש בהרבה זבל.

    השבמחק