יום רביעי, 16 במרץ 2011

הדיירים שוב מתלוננים על אפליה בבית האח הגדול

היום האח הגדול הודיע, ששעת הנקיונות מתחילה, והמוזיקה שתושמע להם היא מוזיקה ים-תיכונית.
המוזיקה החלה להתנגן בבית (שלומי שבת, אייל גולן, קובי פרץ, אביהו שבת ועוד...) וסיוון נראתה בכרכרה מדברת עם ליעוז ופרידה וכועסת, שמפרגנים רק לבקשות של מישהי אחת ולא משמיעים מה שהיא מבקשת. ליעוז ופרידה הצטרפו לכעס של סיוון וגם הם התלוננו, שלא משמיעים מה שהם מבקשים.., וסיוון אמרה : "זהו, רק רציתי לפרוק" ונכנסה לבית כועסת.

ליעוז לפרידה : "התאכזבתי... אין טיפת שיוויוניות כאן"..
פרידה אמרה בקול : "אח גדול אתה רדוד".
ליעוז המשיך לכעוס.
פרידה : "לפחות תיגע בכולם במוזיקה. תגוון" ופרידה המשיכה "לא נורא. שיכניס אותה למרץ, שתנקה".
ליעוז בכעס : "באופן סופי אני יודע כבר מה המקומות הראשונים והשניים בגמר..."

ליעוז נכנס אל חדר השינה כועס ואמר : "זה מעצבן המוזיקה ששמו היום ולא שמים מה שאנחנו מבקשים..."

ונופר - שמחה ומאושרת, שרה בקולי קולות ורוקדת וגם ליהיא מצטרפת, בעוד ליעוז וסיוון נראים כועסים מאוד ועובדים בחוסר חשק. 

ליעוז הולך לפרוזדור חסר מנוחה ואומר לעמיר : "אכלתי עצבים. עכשיו אני מוצג בתור אחד, שלא אוהב מזרחית וזה לא נכון. בחתונות אני קם ורוקד..."  , מה - אתם מסתלבטים? זה לא יפה..."
סיוון : "זה באמת לא יפה".

נופר ראתה את עמיר בפרוזדור ואמרה לו : "לפני "תפיל את המליון" שמו מוזיקה שאני לא אוהבת, אז מה?"
עמיר : " ליעוז כועס. ביום נקיונות צריך לשים מוזיקה שמתאימה לכולם, אבל לשבת ולהתמרמר?"

עמיר ראה את סיוון במטבח וניסה לעודד אותה ולמשוך אותה לרקוד לצלילי המוסיקה, אך סיוון , שהייתה כעוסה (והפעם לא עליו), לא שיתפה פעולה.
סיוון : "אנשים מבקשים ולמה לא נותנים להם מה שהם מבקשים. למה? פעם אחת... בא לי לשמוע את השירים שלי פעם אחת, בא לי".
עמיר : "זה טלוויזיה ורוצים לשמח..."
סיוון : "זה בשביל לשמח מישהו אחד..."
סיוון : "המוזיקה שאנחנו ביקשנו הייתה משמחת את כל הבית".
עמיר : "נכון. כמה פעמים אני ביקשתי שירים ולא שמו. אבל בכל זאת - לתת בראש. פשוט ראיתי אותך קצת במצב לא טוב..."
סיוון: "מה לעשות? ככה אני מרגישה".

לאחר שהמוזיקה נפסקה -
 נופר המשיכה לשיר בקולי קולות את השירים וצעקה בקול : "איך האח הגדול הביא לי אותה..."  והיא אמרה לליהיא בחצר: "ליעוז, מסכן, איזה פרצוף הוא תקע. איך נהנינו. רק אני ואת ועמיר רקדנו".

ואחרי כמה דקות שוב בקולי קולות : "האח הגדול הביא לי את זה בשיר (והיא שרה) : "לומר לך שאת עושה את זה יפה..." "האח הגדול שיחקת אותה" והמשיכה : "הביא לי אותה בבוקר - "שרית חדד"...
 וסיוון או ג'קי שהיו לידה, אמרו : "פינק אותך".
ונופר המשיכה: "איך הוא הביא לי אותה בשלומי שבת, הביא לי גם את הבן שלו אביהוא. ג'קי, אם היית רואה את הפרצוף של ליעוז..."
סיוון : "ציפיתי, ציפיתי לשירים שאהבתי."
נופר : "אני מרוצה לגמרי. כל שיר בצבע" והמשיכה לשיר.
סיוון : "אין לי בעיה עם שום דבר, אבל ציפיתי למשהו היום".
נופר : "היום בלילה הוא יביא לך שיר".
סיוון : "למה שיר אחד? בא לי שעה. בא לי שעה".
נופר : "תשמעי בבית"...

וכשעה לאחר שהנקיונות הסתיימו : ליעוז, סיוון וליהיא היו במטבח. ליעוז נראה כועס ועצוב ושוב הם דיברו על מה שהיה היום ועל האכזבה שלהם, וליעוז אמר : "זה גרם לי להבין הרבה דברים..."

זו לא פעם ראשונה, שדיירי הבית מתלוננים על חוסר שיוויון בבית האח הגדול ומדברים על כך, שהאח הגדול מפלה את נופר לטובה. 
זה מרגיז אותם ובצדק. 

מה שאנחנו רואים מכאן, הם מרגישים שם וזה לא יאה ולא נאה. 

איך אמר ליעוז היום: "באופן סופי אני יודע כבר מה המקומות הראשוניים והשניים בגמר..."

חבל שתכנית, שאמורה להיות תכנית ריאליטי, הופכת להיות משחק מכור לטובת אחת מן המשתתפים.

חבל ! 

10 תגובות:

  1. אולי יש אפליה, אבל היא גדולה הרבה יותר דווקא לטובת פרידה. מוזר שיפעת מתעלמת מזה לחלוטין...

    * פרידה קיבלה לא פחות שירים בהזמנה מנופר. והיא עוד מזמינה שירים שאף אחד כמעט לא מכיר, שירים משנותיה כצעירה. זכורה לי פעם אחת, שהיא קיבלה מהאח שיר שהיא ביקשה באופן ספציפי, ואז גם ביקשה מהאח להשמיע אותו שוב, והוא אכן נענה לה!
    * עוברת על חוקי הבית כמה שבא לה: מעשנת היכן שבא לה, מקללת אנשים, מרביצה לאנשים, מקללת את האח הגדול בכבודו ובעצמו. משתוללת בבית, מעיפה דברים על אנשים, מבזה אנשים, מבזה את התנ"ך - ספר הקוד של העם.
    והאח שותק ועושה בדיוק מה שהיא אומרת...

    ואחרי זה את נטפלת על כמה שירים שקיבלה נופר ??

    יפעת, כאוהדת דנה, החזקתי מימך אובייקטיבית ועניינית, אכזבת...

    השבמחק
  2. כל העסק רק מראה מה אחוז הפרחייאדה בעמנו ... עם כל התמיכה בנופר הזדהות מוחלטת עם ערסים- sorry

    השבמחק
  3. יאלללה נופר גם כן עוד אחת
    יש אלף כמוה בחוץ מבחיה חיצונית
    אנשים מתלהבים ממראה כ''כ שזה כבר מטריף
    כולנו ישראלים מדברים רחובי לפעמים וזה אבל לא בכזו הגזמה
    של להתפוצץ על כל מילה בכל שנייה
    דיירי הבית כבר מותשים ממנה היא מועמדת אלפי פעמים
    מזה איך היא לא יוצאת חארטההההההההה

    השבמחק
  4. אין עלללל הפרידההה בעולם הזה
    אומרת הכול בפרצוףףףףףףףףף
    חולה עליהה

    השבמחק
  5. לאנונימית הראשונה,
    אם את חושבת לרגע שאני בעד פרידה, את טועה בגדול. את מוזמנת לקרוא דברים שכתבתי על פרידה, כגון : "האם האח הפחדן שוב נכנע לפרידה", ו"פרידה כבשה את הנסט" ועוד. כל מה שכתבת על פרידה נכון, וחבל שהאח שותק.
    אני לא נטפלת על כמה שירים שקיבלה נופר. על זה התלוננו דיירי הבית ואני הבאתי את הדברים שאמרו לבלוג. הדיירים בבית רואים ויודעים מה שאני ורבים רואים- שאכן קיימת אפלייה לטובת נופר והיא מתבטאת באופנים שונים לאורך כל התקופה.
    נכון שהעדפתי שפרידה תצא ודנה תישאר, אבל אין זה אומר שאני צריכה לא לכתוב את האמת על נופר, רק בגלל שבשלב מאוחר התחברה לדנה מסיבות כאלה ואחרות, למרות כל הדברים הקשים שאמרה עליה,וההתחברות הזו הייתה נוחה לשתיהן בבית האח הגדול מסיבות שלא אפרט כאן. להגדיר אותי "אוהדת דנה" ולצפות שאכתוב טובות על מי שהתקרבה לדנה - זה יומרני מדי. גם כשהיה לי מה לכתוב על דנה - כתבתי. אין לי מחוייבות אישית לאף אחת. דווקא זה מוכיח שאני אובייקטיבית מאוד ועניינית מאוד, ואני כותבת על מה שאני רואה במציאות. גם רבים אחרים רואים את המציאות הזו כמוני וכותבים על כך בטוקבקים.
    צר לי שהפעם אכזבתי אותך. דרך אגב, תקראי את הטור שכתבתי "האם נופר יקירת ההפקה?" ושימי לב לדברים, שדנה אמרה שם על הנושא...

    השבמחק
  6. עם כל זה אתם כולכם כאן אפילו לא ראיתם רבע מימה שמקבלת נופר בבית האחץץולמה היא שורדת!!!

    השבמחק
  7. אני לא מבינה איך נותנים לנופר כל כך הרבה יחצנות,,,, אביה של קים בוסי למשל בהפקה, יורם זק מפנק אותה תמיד,, היא יוצאת מימנו ותמיד מריחה מסיגריות,ונכון שמים לה את השירים שהיא אוהבת, ולבסוף גם דידי הררי מבקש מכולם לסמס לה, זה מכור בושה להפקה ,גועל נפש, וזה מכור,,, גם לי יש תכנית ברדיו ,ואני לא מנצלת זאת לטובת הפיבורטי שלי, בשניי מילים לא פר, ואם נופר תיקח ,והיא כנראה בדרך ועל חשבון ג'קי שנתן לה את כל כולו וחבל,זה מכוררררררר ועל זה ידובר עוד רבות ,,

    השבמחק
  8. הפרק אתמול היה ערוך לרעתו של עמיר.אם נופר ופרידה הן יקירות ההפקה.עמיר בפרוש המקופח.לקחו את הקטעים הכי גרועים שלו והראו שוב .גרמו גם לדיירים להעמיד אותו להדחה ולאלה שלא צופים בערוץ 20 לחשוב שהוא צבוע ורכלן.בתור אחת שרואה ערוץ 20 הוא הדייר הכי פחות רכלן וצבוע.תמיד עוזר לכולם ובאמת נשמה טובה.חבל שאלה שצופים בערוץ 2 מפספסים את הדייר הכי ראוי.

    השבמחק
  9. מזעזע היחס של ההפקה לעמיר, תמיד מוציאים אותו רע, כאילו מושכים בפינצטה את כל הקטעים הרעים עם עמיר.. ולדעתי הוא הכי ראוי, כבר אתמול לפי העריכה הבנתי שהם מתכוונים להוציא את עמיר השבוע ואני בטוחה בזאת ב- 99%, כדי לפצל הצבעות לטובת נופר, וחבל

    השבמחק
  10. מסכים מאוד עם התגובות שההפקה מנסה בכל כוחה להוציא את עמיר בצורה רעה. פשוט שערוריה. גם אני צופה קבוע בערוץ 20 וההבדל בין איך שעמיר שם באמת לבין איך שהוא מוצג על-ידי ההפקה בערוץ 2 הוא תהומי. ההפקה החליטה כבר מההתחלה להוציא אותו בצורה רעה וממשיכה בזה עד הסוף. יש אינספור דוגמאות לזה.
    אני במקומו הייתי תובע.

    השבמחק