יום חמישי, 24 במרץ 2011

סיפורו המרגש של ג'קי

  אתמול צפינו בג'קי במשימת "המחוברים", שבה כל דייר צילם את עצמו ודיבר למצלמה.

 ג'קי פתח ואמר :

"שלום לכולם. אני הייתי רוצה לספר לכם את הסיפור של ג'קי...ג'קי, כשהיה צעיר, היה לו חלום לשחק כדורגל. בגיל 16 התנפץ החלום. המשפחה נפלה, ומגיל 16 אני עובד, בלי חיי חברה, בלי חברים, בלי יציאות, ואז נכנסתי לתוך גלגל מטורף של החיים, שאין יותר שמאל ימין, יש רק מטרה אחת : ל פ ר נ ס ! תפסתי את אבא שלי , אמרתי לו : 'אבא, הציעו לי לבוא לאח הגדול, אני יכול ללכת?' ואז הוא אמר לי : 'זה לא רק שאתה יכול, אתה חייב. קום ותלך ותראה להם, מי הוא ג'קי. והנה עברו ארבעה חודשים, ואני פה איתכם עדיין, וכשהיה לי את הביקור בכלא (ג'קי דומע ) ...אני מצטער... התמודדתי דרך האופטימיות שלי ולהיות כל הזמן שמח, ולא האמנתי...לא רציתי אף פעם להיות עצוב, זרקתי את זה, אמרתי אין לי זמן להיות עצוב, לא רוצה להיות עצוב, ופה...למדתי...למדתי שלהיות עצוב, משם אתה פשוט שואב את הכוח..."

סיפורו המרגש של ג'קי :
 ג'קי וִיתר על חלומות נעורים ויצא לפרנס את המשפחה, בהיותו בן 16 בלבד ! גיל שבו נערים חוֹוים את גיל ההתבגרות שלהם על כל צדדיו, גיל שבו נערים ונערות מחפשים את עצמם, גיל שבו הם מבלים בחברת בני גילם, מתפנים לאהבות ראשונות - ג'קי נאלץ לעזוב את לימודיו על מנת לפרנס את משפחתו, שנקלעה למשבר כלכלי, ועד כניסתו לבית האח הגדול ג'קי פרנס את משפחתו. 

כמה בגרות אישית, רגישות ואחריות מגלה ג'קי אל משפחתו. ג'קי האופטימי, ג'קי - שאפילו זמן להיות עצוב לא היה לו, נחלץ  במסירות לעזרת משפחתו.

לאורך כל התכנית ראינו "מי הוא ג'קי" - ראינו ג'קי שמח ואוהב לשמח, אופטימי, מתרגש, רגיש לעצב של הזולת ומתפנה מיד לעודד, ג'קי שמעניק ומקריב את עצמו למי שהוא אוהב, ג'קי בעל האינטלגנציה הרגשית הגבוהה, ג'קי שתורם לבית, ג'קי טוֹב הלב,  ג'קי שמשתדל לראות בדרך כלל רק את הצד החיובי של האחר, ג'קי הצנוע.
ראינו כמה מז'יק יש לג'קי.

יום לפני כניסתו של ג'קי למלון הוא צילם את עצמו ואמר :

"אני מרגיש שהולך לקרות משהו טוב. היה לי שבע שנים של חוסר ודאות. אני מקווה להתחיל את שבע השנים הטובות. יש לי שבע דקות, זה מה יש, שבע דקות של תהילה והן מתחילות מחר... "
ולמחרת הוא נכנס לבית האח הגדול... ואנחנו ראינו מי הוא ג'קי והתרגשנו לא פעם.

נקווה מאוד ששבע השנים הטובות של ג'קי ויותר מזה, יתחילו במוצאי שבת, כשג'קי יצא המנצח של האח הגדול בעונה זו, כי לג'קי מגיע - בגלל מי שהוא, בגלל הקסם שבו.  





 





















2 תגובות:

  1. להעביר את זה הלאה שאנשים יבינו

    שבאמת לו הכי מגיע והוא הכי זקוק לזה

    השבמחק
  2. נופר עד מתי רשעים יעלוזו את כמו האנס הבוכה אונסת ולאחר מכן בוכה יש לך מזל שאני לא אמא של גיקי הייתי טובעת אותך על התעללות נפשית מצאת פרייאר גיקי כפרות אוהבים אותך כבשת את ליבנו בטוב ליבך אתה המנצח

    השבמחק