יום ראשון, 18 בספטמבר 2011

גב פשטי, קרן שחם וההפקה

הדבר הכי טוב שמשתתף בריאליטי יכול לייחל לו הוא - קשרים טובים עם ההפקה, מכאן הכל ילך לו קל יותר. הההפקה תקדם אותו, תציג אותו באור חיובי, תתעלם ממצבים מביכים שהוא מעורב בהם ותשנה את מהלך התכנית לטובתו.

 בתכנית הזאת "הדור הבא 24/7" המשתתפת שההפקה חפצה ביקרה , משום מה, היא קרן שחם.

קרן שחם, שרוצה להיות בכל מקום במרכז ולהיות במקום הראשון, מקבלת את כל הסיוע האפשרי מההפקה כדי להשיג דברים אלה, גם אם הדבר אינו מגיע לה כלל. יש האומרים שלקרן יש היכרות אישית קודמת עם גורם בהפקה ולכן היא זוכה לפרגון כזה מההפקה, כאשר, למעשה, בגלל מי שהיא ובגלל התנהלותה בתכנית היא אינה אהודה, במילה עדינה, בעיני צופים רבים, שמביעים את דעתם בפורומים השונים.

קרן שלעגה וזלזלה בבנות בתחילת התכנית, שחיקתה את ליז ולעגה לה, וכשהועמדה להדחה ע"י הקהל, האשימה את אתי בכך ואח"כ דאגה לבקש סליחה מליז דרך המסך, בקשות סליחה שנועדו יותר לאוזניהם של הצופים.
קרן שנכנסה לתחרות עם דניאל על לבו של איתן ולא הפסיקה לרכל עליה "מה הוא עיוור? הוא לא רואה?"
קרן שנכנסה עם איתן לדייט של 24 שעות וידעה שהוא רצה מאוד להיות שם עם דניאל, בכל זאת החליטה לבדוק אתו את "הכימיה הפיזית" ורצה אח"כ לספר לחברה, "זכתה" להתעלמות מאיתן ולהודעה מאיתן שהוא מרגיש לדניאל, לפתע תוך יומיים התאוששה...ואיך קרה הדבר? פשוט ההפקה דאגה לה והחליטה להכניס את גב פשטי עבורה. ולפתע קרן הודיעה שהיא לא ממש התאהבה באיתן אלא "התאהבה ברעיון של האהבה", והפנתה את כל מאמציה בכיוונו של גב. הוא היעד החדש; באה אליו בלילות , שכבה לצדו והוא לרוב היה רדום ולעיתים אף ביקש ממנה ללכת. קרן, כמו קרן, לא הרפתה. ההתעלמויות של גב ממנה, המשיכה שלו אל חן לוי והפלירטוטים איתה בבריכה הכאיבו לקרן, אך היא לא הרפתה. סמסים אליו ללא הרף, התרפסות לפניו, המתנה שיגיע ללופט בלילה ולפתע היא ניצבת ליד הדלת והוא אומר לה "לילה טוב" והיא הולכת בבושת פנים לבכות במקלחת - קרו יותר מפעם אחת, והיא לא הרפתה. גם העובדה שהוא אמר לה שהיא בסך הכל "פרחה פשוטה" - לא מנעו ממנה את המאמצים לכבוש את היעד. להיות מקום ראשון אצל גב.

ואז הגיעה אמא של קרן ונתנה "מנה" לגב, ואז באותו ערב גם הוחלט שגב ייקח מישהי לדייט. אורן אמר לו לבחור בקרן, כי אם לא - "היא תתרסק" וגב, שעדיין דבריה של אמא של קרן הדהדו באוזניו, החליט מכל הסיבות האלה לקחת את קרן לדייט, שם הם נפגשו עם דניאל, החבר של גב, קיבלו מידע מבחוץ והנחיה של דניאל לגב במי כדאי לו לבחור...קרן וגב חזרו שלובי ידיים. עדיין גב נשמר מלנשק את קרן את הנשיקה שהיא כל כך מייחלת לה. ניכר שאין שם משיכה אמיתית מצד גב אליה, כי אם הייתה אכן משיכה רומטית - הכל כבר היה קורה מזמן עם קרן, שהרי קרן אינה שמרנית...

בהמשך גב יצא להרצות בפני נגמלים - שוב, קרוב לוודאי קיבל מידע מבחוץ והצעות מה לעשות ואיך להתקדם במשחק.

והייתה גם פגישה עם החברות של הבנות. החברה של קרן "שטפה" את גב ואמרה לו "קרן מלכה ותתייחס אליה כמלכה" היא נתנה לו הוראה לגלות גילויי חיבה בחצר מול כולם. באותו ערב גב הביע כעס על דבריה של חברתה של קרן והביע רצון לעזוב. ההפקה נבהלה וקראה דחוף לדניאל, חברו של גב,שישב אתו ושוחח אתו ושוב גב קיבל הנחייה ומידע מבחוץ ולפתע התקרב יותר אל קרן.
בכלל, היחסים בין קרן וגב נראים כיחסים שמתקדמים ע"פ הנחיה מבחוץ. איזו משיכה זו, איזו "אהבה" זו, שהיא מנוהלת ע"י גורמים מבחוץ? ע"פ הוראות, למשל, של חברה של קרן?! שהרי אם גב באמת נמשך לקרן, הרי כבר מזמן היינו רואים ממנו אליה גילויי אהבה בולטים ולא זלזול והשפלות.
וההפקה שרצתה עוד יותר לקרב את גב אל קרן - חשבה איך נעשה את זה? מה עוד נעשה כדי שייווצר כאן "זוג" ועלה הרעיון לשלוח אותם ליוון. הרי הם לא באמת היו הזוג הכי מרגש במשימת "הזקנים", גב עצמו התפלא שהם זכו, שהרי עשו מספר פסילות ובכלל לא דיברו על הנושאים שהתבקשו. ובכלל - צופים כתבו שמיד כשההצבעות נפתחו באתר "וואלה" כבר לגב וקרן היה אחוז גבוה של הצבעות וציינו שאתר וואלה פרוץ להצבעות ואפשר לעשות כל מיני קומבינות, כדי להצביע ללא הגבלה ואף להשתמש בתוכנות לשם כך. עוד דבר חובבני ולא אמין של ההפקה.

כמו שההפקה דאגה שקרן תזכה במשימת הכלבים ותקבל חסינות, (למרות שממש היא לא טיפלה הכי טוב בכלב, רוב הזמן ראינו שהיא עצובה ועסוקה במחשבות, למה הקהל קבע שדניאל תהיה בת זוגו של איתן לשם גידול הכלב ולא בחר בה. זה היה טרם בואו של גב), ההפקה דאגה גם שקרן וגב יקבלו טיסה ליוון, שם, כמובן, הם שוב קיבלו מידע מבחוץ, וההפקה וודאי תיתן להם היום שוב דקות מסך רבות ותשווק את היחסים ביניהם ואת ההיצמדות ביניהם ביומיים האחרונים , החיבוקים, הנשיקות החטופות והצעקות של קרן "אוי, מאמי, אתה מכאיב לי..."תוך צחקוק,  כ"סיפור אהבה" על מנת לקדם אותם לזכייה, שהרי רוב הצופים רואים רק את השידורים בערוץ 10, ושם רוב התכניות סובבות סביב קרן תוך עריכה מגמתית לטובתה, וזאת לא דעתי האישית בלבד.

מעניין אם ההפקה תַּראה גם את הסיטואציה שבה גב שוכב מתחת לספסל ושר לקרן שירי אסירים ונגמלים, כשקרן יושבת ומצחקקת ואומרת "תמשיך, זה רומנטי" והצופים מובכים בשבילה... מעניין גם שההפקה לא מראה את כל המצבים שגב שוכב על הספה ואומר : ק-ר-ן (בטונציה שמזכירה מצב אחר שהיה בו), תעשי סלט...ק-ר-ן אז כמה סוגי סלטים תעשי...?
ק-ר-ן ,...ואז היא מעיזה לומר : "הבאת לי עצבים בשנייה...אני יכולה להגיד לך את זה?" - קרן מבקשת רשות מגב אפילו לכעוס... (אינני בטוחה שאמא של קרן רווה נחת מכל מה שהיא רואה...). ההפקה לא מראה ולא תַּראה את כל המצבים שגב מזלזל בקרן, הופך אותה לשפוטה שלו והיא מוותרת על כבודה העצמי.

העקביות של ההפקה בלקדם את קרן תוך התעלמות ממשתתפים אחרים מעוררת תחושה של חוסר אמינות כלפי ההפקה ומעוררת כעס אצל צופים רבים. הצופים בתכנית יום יום רואים ב"זוג" הזה ובמיוחד בקרן משהו אחר ואילו ההפקה, בעריכה מגמתית לטובתה, מציגה אותה כדמות אחרת ממה שהיא באמת ואותם כ"זוג" באור אחר - חיובי יותר.

קרוב לוודאי שההפקה תעניק את הזכייה במליון ש"ח לקרן וגב. (הלוואי שנתבדה).
 האם לחינם גב הסכים להיכנס באמצע התכנית? גב לא זכה למליון ב"הישרדות" - הנה ההפקה, שהיא אותה הפקה של "הישרדות", כנראה רוצה לפצות אותו על ההפסד בהישרדות והם גם מאוד רוצים שיקירתם קרן תזכה - כי אם לא כך, הם לא היו מקדמים אותה כל כך לאורך כל התכנית.

לא לחינם הרייטינג של תכנית זאת נמוך ויש פחות מסמסים. אפשר "לעבוד"על קהל הצופים במידה מסויימת, אבל א"א לעשות את זה כל הזמן ובדרגה כזו !

23 תגובות:

  1. לא יעזור לך להכפיש כל הזמן את קרן שהכי אהובה בחוץ,הפורום המטומטםשאת מדברת עליו זה אותו פורום שהעריץ בצורה עיוורת את בובליל ואת יגאל מהאח הגדול ולא מייצג כלום מהעם שבוחר את קרן למיליון

    השבמחק
  2. לקלרה,
    אני לא מכפישה את קרן, אני רק מציינת עובדות.
    לצערי, את ההכפשה קרן עושה בעצמה לעצמה.
    בפורום שאני מדברת עליו והרוב שם לא אוהבים את קרן, הוא פורום שברובו כותבים אנשים חכמים, שיודעים לנתח יפה מה שהם רואים.
    יפעת

    השבמחק
  3. כל מילה בסלע.הם מגדירים מחדש את המושג"זילזול בצופים".יש להקיא אותם אל מחוץ לגבולות השידורים.

    השבמחק
  4. יפעת יישר כוחך כל מה שכתבת אמת לאמיתה ואנשים נוטים לכוח ההפקה נוטה לטובת גב וקרן וכולם רואים זאת קיבל יון ואת הלופט כאילו הוא מלך גב נתן לההפקה להתנהל כמו שגב רוצה ולו כמו שהציבור מעוניין רואים בברור שאן הגינות בזמן שידור

    השבמחק
  5. קרן מתנהגת כמו אישה מוכה. אני כאישה לא מסוגלת לראות את זה.
    שכחת דבר עיקרי לציין, שהכניסו את חבר שלו דניאל, ומה מוזר, שכמעט לא הראו אותו בביקור זה. כשהם יצאו לכיוון השער, הראו אותם אבל לא שמענו כלום. דניאל אמר לגב שהוא חייב להתנהג יפה לקרן ולצאת מהדיכאון כי הוא בדרך למליון. בושה.

    השבמחק
  6. הפורום שאת מדברת עליו לא מדד לכלום!!!
    רבים שם מושפעים אחד על צהשני ומסתכלים על דברים בצורה חד סטרית ובשחור לבן...
    בכל אופן, מספיק לראות את עמוד הפייס בוק של קרן כדי לראות כמה היא אהובה ופופולרתי ...הקשר הזה בין גב לקרן ,שאת כ"כ מזלזלת בו , הוא קשר שאנשים מתחברים אליו, גם אם בלי אהבה רומנטית ותשוקה...אהבה חברית אמיתית, שבה שניהם מוצאים מפלט ורוגע, מצחיקים אחד את השני, נהנים זה מחברתו של זה, היא לא פחות נוגעת ומרגשת...בקשר של גב וקרן יש המון חשיפה, אהבה אכפתיות ורגש וזה מה שמדבר לקהל...גם בלי תשוקה..

    השבמחק
  7. ליפעת,
    הניתוח שלך מדוייק מאוד. הכל נכון.
    ההפקה מריצה את קרן וגב למליון.

    השבמחק
  8. את שוב מכפישה את קרן, אנחנו כנראה באמת לא רואות את אותה התוכנית, זה כמו שענית לי בכתבה הקודמת שגב נמשך לחן, אם הוא נמשך אל חן למה הם לא ביחד? מה את רוצה באמת מקרן, לדעתי קרן וגב הם זוג מקסים שרואים שטוב להם ביחד. הרי קרן היא בחורה מושלמת חכמה אינטלגנטית, סקסית, יש בבחורה הזאת המון. אני עובדת בירושלים במקום ציבורי שכל הבנות מעריצות אותה מבלי להכיר אותה, כי היא באמת משהו מיוחד ואני מאחלת לה שתזכה, כי רק לה מגיע. בפורום שאני רואה כולם אוהבים את קרן. ומה זה קשור להפקה, היא באמת עושה את הרייטינג בימים שהם היו ביוון הבית היה מת. לגבי ההפקה הכניסו את גב כדי שיהיה עניין, כי איתן לא סיפק עניין, ועובדה שאורן חבר שלו אמר לו שכל הזמן הוא במיטה עם דניאל, וזה לא טוב לתוכנית. האם זה מה שמעניין את הצופים לראות את איתן ודניאל כל הזמן במיטה. גב וקרן מביאים עניין. אני מאחלת לו הצלחה על הדרך שהוא עשה, כל הכבוד לו, במקום לפרגן לו את לועגת על השירים שהוא שר של אסירים נגמלים.

    השבמחק
  9. לגברת הנכבדה,
    זכותך לאהוב את קרן ולשבח אותה ככל שאת רוצה.
    זכותי וזכות רבים אחרים, שחושבים כמוני, לחשוב אחרת, מה עוד שכל מה שכתבתי כא מתבסס על עובדות. אני לא רוצה דבר מקרן ואינני מכירה באופן אישי אף אחד מהמשתתפים בתכנית.
    גם אני שואלת אם אני ואת באמת רואות אותה תכנית.

    אורן לא אמר לאיתן, שזה לא טוב שהוא עם דניאל כל הזמן, כי זה לא טוב לתכנית. אורן אמר, שבגלל שהוא עם דניאל הוא פחות אתו ועם יוני.
    גם אני מעריכה את הדרך שגב עשה, חבל שמלכתחילה הוא נכנס לשם. השירים שהוא שר לקרן פשוט לא מתאימים ל"סיפור האהבה" שהם מנסים ליצור ולשדר. השירים האלה בסיטואציה הזו מביכים.
    הלוואי שמי שבאמת ראוי - ינצח, וינצח באמת ע"פ בחירת הקהל בלבד, ללא כל התערבות כזו או אחרת, ובאמצעות מערך הצבעות חוקי ואמין.
    בברכה,
    יפעת

    השבמחק
  10. כל מילה בסלע !!! כל מילה אמת לאמיתה !!!

    השבמחק
  11. אין "זוגיות" בין קרן לגב, הכל הצגה אחת גדולה ומגעילה !!!

    השבמחק
  12. קרן בחורה פשוטה וזולה כל מה שיפעת כתבה כאן זו אמת

    השבמחק
  13. קרן תיכנס לספר השיאים של גינס היא תהיה הראשונה בעולם ששכבה עם 2 גברים בתוכנית ריאליטי.

    השבמחק
  14. כל העם יודע את האמת...צודקת במאה אחוז ההפקה מזלזלת באינטלגנציה שלנו כצופים ומשונררת את כספינו . המשטרה צריכה לבדוק לעומק אתההפקה וכל המעורבים בפרשה כן כן גם את ערוץ 10.ומי עורך הדין שמפקח על ההצבעות ונותן לזה יד

    השבמחק
  15. קרן מדהימה ואת כותבת סתם שטויות וקרן ממש לא אהודה על ההפקה ובפורום של 24/7 רק מכפישים את קרן אז איך בדיוק היא קרובה להפקה? ובפרק הקודם הותיאו את קרן לא טוב.לא יעזור לך כלום קרן מקסימה ואמיתית לכן כולם מקנאים בה

    השבמחק
  16. אין על קרן, הכי אמיתית בבית. היחידה שבורחת בבית מכל סוגי ההכפשות למינהן, וגב מת עליה!!!!

    השבמחק
  17. רק אורטל תזכה במיליון! הכי מגיע לה.

    השבמחק
  18. אורטל הכי אמיתית והכי יפה

    השבמחק
  19. בנוגע להצבעות. אני נכנסתי להצביע עוד לפני שהקריאו את משימת הזקנים, הבנות רק יצאו לסלון, כבר קרן וגב הובילו ב-49% במשימה (על מה בדיוק אם עדיין המשימה לא יצאה לדרך), בסוף היום הם היו 44%. כל מה שהיה צריך לעשות זה לסגור את הדפדפן ולהיכנס שוב ולהצביע, עשיתי זאת כ-3 פעמים וזהו.
    אהבתי את מה שכתבת וגם פוסטים קודמים. כל הכבוד, מעניין מאוד.
    ההרגשה שלי היא שהוחלט מראש מי זוכה ואת כל העלילה בונים סביבה. זו כמובן קרן. בושה ומי שמסמס להם עושה טעות גדולה.

    השבמחק
  20. יפעת כל הכבוד לך על האמת הנכונה, כל מילה סלע, כל אמא הייתה מתביישת בהתנהגות של קרן, כמה קרן יכולה להשפיל את עצמה, כמה היא יורדת נמוך, ואכן כן גב אמר לקרן שהוא ביקש מההפקה לסדר להם דייט וחזר על זה אתמול שהיו בלופט, נכון שמאז שדניאל נכנס אליו גב השתנה עד המשימה גב היה בהסתגרות, ועם ראינו אותו זה רק מעשן מעשן מעשן, והנה לקראת השבוע אחרון בהתערבות ההפקה , דניאל חבר שלו וחברה של קרן הכל ישתנה

    השבמחק
  21. אנונימית

    כל הכבוד ליפעת על האמת שהיא כתבה התנהגות של קרן
    לא מוסרית בכלל. ההפקה עוזרת לקרן וגב להגיע למיליון .

    השבמחק
  22. אני לא אהבתי את התנהגות קרן וגב, אבל נגעלתי ממש מאורטל הצבועה החסודה, ברוך השם שהיא לא זכתה. תודה לאל.

    השבמחק
  23. חן הייתה הכי אמיתית ויפה שם...
    זה ברור שגב נלחץ ממנה ויש לו ממה... ובמקום להתמודד בחר בדרך הכי קלה-קרן שחם

    השבמחק