יום חמישי, 3 במרץ 2011

האם תותי כבר לא מחכה לפרידה?

אמש פרידה נראתה שבורת לב. בזמן שידור התכנית "האח הגדול" בערוץ 2, צפיתי בפרידה יושבת עם סיוון בפינת העישון בתוך הבית ופרידה לוחשת לסיוון, שהיא דואגת בקשר לעובדה, שאולי תותי (חגית רימון - בת זוגה של פרידה) כבר לא מחכה לה.

סיוון שאלה אותה : "איך את יודעת?"  ופרידה שמה את ידה על האוזן - סימן לשיחת טלפון.
 סיוון שאלה : "היא דיברה איתך"?
 פרידה : "לא". פרידה לחשה את השם של מי שתותי דיברה אתו. לא שמעתי ברור את השם. היא ציינה שהיא הבינה את זה בין השורות מדברים שנאמרו לה,  והיא הבינה את זה גם מנדב בביקור המשפחות. פרידה אמרה שנדב אמר, שלא נראה לו שתותי תוכל לשאת את זה... (נראה שהחשש של פרידה התעורר לאחר ביקור המשפחות ; פרידה ציינה אז שהיא התאכזבה מאוד שתותי לא הגיעה לבקר אותה, והיא פנתה למצלמות ואמרה את זה לתותי והיא גם הבטיחה לה, שהיא תפצה אותה כשתצא).

פרידה לסיוון : "את יודעת מה זה בשבילי לחזור עכשיו הביתה?! תהיה לי טלטלה".
סיוון : "הכנת את עצמך שלא יהיה קל".
סיוון : "למה נכנסת לפה?"
פרידה : "שוכנעתי שזה יהיה טוב לי ולעסק, שוכנעתי שזה יקדם את העסק... גם המתקשר שלי אמר לי, 'את חייבת ללכת, זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לך'". "המתקשר שלי בן  28, הוא רואה הכל. אני מאוהבת בו"....

לאחר סיום השידור בערוץ 2  פרידה בכתה ונראתה מדוכאת והילה וליהיא חיבקו וליטפו אותה. מישהו מהדיירים שאל "מה קרה"? ואחת מהן ענתה : "היא מתגעגעת לתותי".
פרידה : "איך אני דואגת, שתותי לא תרצה אותי כשאני אצא"...
הבנות ניסו לעודד אותה, שזה לא יהיה כך, ופרידה לא הסכימה איתן.
ליהיא : "אמרו לך משהו?"
פרידה : "ככה הבנתי בין השורות. הבנתי גם מנדב. איזו שטות שבאתי לכאן"...
סיוון : "פרידה, את אמרת שבאת לתרפיה כאן".
פרידה : "אני מאבדת את האהבה שלי".
פרידה נאנחת והילה, ליהיא וסיוון מלטפות אותה.
פרידה : "אני רוצה ללכת לדבר אליה. אני לא מוכנה לאבד אותה. אני עשיתי את זה לעצמי. בידיים שלי עשיתי את זה. תותי אמרה לי 'אם את אוהבת אותי איך את הולכת ל - 4 חודשים'?"
ליהיא : "דיברת עם ר' היום?" ( הערה : ר' היא הפסיכולוגית שמקיימת שיחות עם הדיירים).
פרידה : " תאמיני לי שאני מרגישה בין השורות..."
סיוון : "אם ככה - למה את לא אומרת, שאת רוצה ללכת במוצאי-שבת ?"
פרידה : "כי אני לא יודעת בבטחה. יש לי תחושות ואני רוצה ללכת לאמת אותן. אם זה ככה, מה יש לי לחזור בכלל הביתה?! ואם היא מחכה לי, שתחכה עוד כמה שבועות"...
סיוון : "את לא יכולה לבקש מהאח שייתן לך איזה מסר ?"
פרידה : "אני הולכת אליו עכשיו. לא ייתכן שארגיש ככה..."

פרידה קמה ונכנסה לחדר האח הגדול.

ובינתיים ליהיא שוחחה עם הילה :
ליהיא : "איך יכול להיות שתותי לא תרצה אותה?"
הילה : "יכול להיות שגם החשיפה זה משהו שקשה לה".
תומר הגיע ושאל : "מה קרה לפרידה? אני מבין שזה בקשר לבת זוג שלה. לא שווה לאבד בן זוג או בת זוג בגלל התכנית הזאת".
הילה : "לא שווה לתותי לאבד את פרידה. היא אשה מדהימה. היא אחת הנשים המדהימות שפגשתי".
הילה: "חייבים לתת לפרידה לדבר עם תותי או משהו".
ליהיא : "אבל זה לא בסדר, אם ר' (הפסיכולוגית) אמרה לה משהו".

והמצלמה עברה למקום אחר... כרגיל כשמזכירים את ר'...

מאוחר יותר בלילה -
 פרידה , ליהיא והילה ישבו בחוץ בפינת העישון, ופרידה פנתה אל תותי דרך המצלמות ואמרה :

"תותי, איך אני מקווה שאת מתגעגעת אלי כמו שאני מתגעגעת אלייך. אני חולה עלייך. אני מקווה שאת מחכה לי. הכל יחזור לקדמותו, כאילו לא הלכתי. אני מתה לראות אותך. תותי, אם את רוצה שאני אעזוב ואבוא - תודיעי להפקה. יכול להיות שבשבת נתראה. הלוואי. אם את רוצה שאצא, תגידי להפקה.
אני לא יודעת, אם את רוצה שאצא או לא אצא. קחי מגפון ובואי תצעקי פה, שאת רוצה שאצא...אני מרגישה אבודה בלעדייך. נותר רק מעט זמן, אהובה שלי..."

והמצלמה עברה למטבח...

לאחר זמן מה שוב המצלמה חזרה לכרכרה:
ליהיא פונה לעתי : "עתי, תדבר עם תותי ובוא לפה לצעוק לפרידה".
פרידה פונה לעתי : "עתי, לך תבדוק עם תותי ותבוא לצעוק לי מה קורה".
פרידה : "תותי, בואי לפה בשש בבוקר ותצעקי לי..." " חחח מה פתאום היא תבוא לפה בשש בבוקר..."
ליהיא פונה לעתי : "עתי, יש לף אייפון, תראה מתי אנחנו בחוץ ותצעק לגבי תותי ותגיד גם לי כמה דברים..."

ופרידה התחילה לשיר בקולי קולות : "לא חלמתי שתלכי ממני בלי להזהיר... לא חלמתי שפתאום יכה בי רעם כזה ביום בהיר...את היית דבר כל כך בטוח..."


אז האם תותי באמת כבר לא מחכה לפרידה? האם הכירה עכשיו את פרידה לעומק כמו שלא הכירה אותה קודם, ומה שהיא רואה לא מוצא חן בעיניה?

מה אתם אומרים?

10 תגובות:

  1. המשפט "האם הכירה עכשיו את פרידה לעומק כמו שלא הכירה אותה קודם, ומה שהיא רואה לא מוצא חן בעיניה?"
    ממחיש את הכל....

    נעה

    השבמחק
  2. מגיע לפרידה שתותי לא תרצה אותה כי מי ירצה להיות עם מישיהי שמפרגנת למחבלים שבאים להתפוצץ בישראל מ ז ע ז ע

    השבמחק
  3. הלוואי שתותי מחכה לפרידה . היכרות כזו עם מי שאתה איתו אין אפילו בעולם האמיתי .
    מה שלומדים 3 חודשים על בן/בת זוג בבית האח הגדול לא לומדים 30 שנה בחוץ
    אז אם תותי לא אוהבת מה שהיא רואה היא חייבת לזכור שבשום זוגיות היא לא תגיע לעומקים ולחדות כאלו ועליה לבחור בין המשך עם מי שהכירה לעומק או התחלה חדשה עם כל הרדידות הסודיות והלא נודע הקיים בהיכרות כזו .
    תותי את ורק את מחליטה על גורל הקשר !! בהצלחה

    השבמחק
  4. פרידה אישה רעה, היא כל הזמן מדברת על כמה שהיא כנה ואמיתית, אך היא פשוט שקרנית ורכלנית!
    ואני ממש לא מופתעת שתותי לא תרצה אותה ואפילו מגיע לה!! אנשים יקרים,אין טעם לסמס לה, הבחורה אומרת כל שבוע שהיא רוצה ללכת הביתה... אז יאאלה תיתנו לה.
    ואם האהבה שלה חשובה לה שתצא ביוזמתה, האהבה יותר חשובה בחיים!!

    השבמחק
  5. האם יתכן ש"תותית" (שהיא אשה די נאה)היא גם מטומטמת ?
    אחרת איך אפשר להסביר שיש לה בת זוג שהיא תערובת של קרנף,היפופוטם וחזיר ? שלא נדבר על זה שהיא גסת רוח.שתלטנית,צרחנית וחסרת טיפה של נשיות,עדינות רוך
    ושאר רוח.
    אבל מה אגיד ? מי שבוחרת כבת זוג את הבהמה הזו-כנראה זה מה שהוא ראוי.

    השבמחק
  6. פרידה רגישה אמיתית אימהית בשלנית נקייה מסודרת היא כל מה שצריך לזוגיות, אני מקווה שתותי מחכה לה כי אהבה כזו כנה וזכה כמו של פרידה תותי לא תקבל

    השבמחק
  7. פרידה בחורה זבל שבחיים לא ציפיתי תותי ותעופי ממנה היא בחורה כנעית לא אמיתית פוגעת באנשים איך את חיה איתה

    השבמחק
  8. כל הדיירים אנשים טובים. זה הבית שמוציא מכל אחד צדדים פחות יפים. בלעדי פרידה התוכנית הייתה משעממת

    השבמחק
  9. ברור שתותי מחכה לה !!
    אם לא ? כבר היו עושים על זה כתבות בגיא פינס וכל אלו !!!!
    בטח שהיא מחכה לה ...
    סתם כולם עושים מזה עניין ובכל הבלוגים כותבים דברים בלי לשאול .!
    חוץ מזה אם לי היה קרוב באח הגדול והוא היה צריך לבחור בין מסר ממישהו שהוא שונא לבין מסר ממני .. והוא היה בוחר במסר ממישהו שהוא שונא אני הייתי נפרדת ממנו ! ועוד כל זה רק בשביל תקציב !
    אין פרידה הזאת כלכך מכורה לטבק שלה .. שהיא לא יכולה לוותר על זה בשביל הדבר הכי קרוב אליה !
    אז מה ? היא לא יכולה לאכול קצת פחות ??
    זה לא יזיק לה
    אני בטוחחחחחחחחחחחחה

    השבמחק
  10. אני מסכים עם התגובה הקודמת שתותי מחכה לה !
    וחוץ מזה מספיק ודי לסמס לה . היא כל שבוע רוצה ללכת ? אני אור לכם " חלאססס " די כבר !
    תנו לה ללכת !

    השבמחק