יום שלישי, 20 בספטמבר 2011

השיחה של איתן ודניאל לאחר ההערה של אורן

אורן, החבר הטוב של איתן, אחד מהבנים מהפמליה, היה לו קצת קשה, כנראה, שהוא קצת איבד את איתן לטובת דניאל. אורן, כנראה, שכח שהוא התלווה לאיתן לתכנית שבה איתן אמור לבחור מישהי כבת זוג, אמור להתאהב במישהי. אורן, כנראה, שכח שבתחילת ההתאהבות רוצים להיות רוב הזמן זה ליד זו וקצת שוכחים את הסביבה, ולפני מספר ימים הוא אמר לדניאל בנוכחות איתן ובנוכחות מישהו נוסף שהיה בחצר של הבנים, שהיא "נידית" מדי כלפי איתן, שהיא אובססיבית, וזה מוריד קצת מכבודה. שתיתן לאיתן קצת לחפש אותה. אורן אמר שבגלל הסיבה הזאת, הבנים פחות ביחד ושאיתן ודניאל יחכו עם ביטויי הזוגיות שלהם לאחר צאתם מהווילה.
כשדניאל שמעה את הדברים היא קמה ויצאה מן החדר. ניכר היה שהיא נפגעה. גם איתן נפגע לשמע דבריו של אורן, אבל, ייאמר לזכותו, שהוא התנהג באצילות ואמר לאורן, שיגיד מה שהוא חושב. אורן חזר על הדברים וכשחש את המבוכה בחדר אמר : "זה מפריע לי שזה מפריע לי"...

בעקבות דבריו אלה של אורן, דניאל כמעט ולא הגיעה מאז לחדר הבנים ולא התקרבה אליו כמו קודם. גם גילויי האהבה הפיזיים ביניהם פחתו ולא מרצון.
במוצאי שבת , כנראה, התקיימה שיחה בין איתן לאורן ונראה שהשיחה התקיימה בנוכחות שאר חבריו.
ואז , שלשום, ביום ראשון - איתן קרא לדניאל להיכנס לחצר הבנים והם שוחחו על כך. איתן סיפר לדניאל, שהוא כעס ערב קודם על אורן, על כך שאמר לה שהיא אובססיבית אליו.

להלן רוב השיחה :

דניאל אמרה בכעס : "לא נתנו לנו להיות כאן לבד ביחד, והסיטואציה שאני נמצאת פה עם שתי בנות שהיו איתך... מה שאורן אמר זה מעליב. לא איכפת לו...שלושה חודשים אני הולכת כאן על ביצים, מתחשבת בזה וזה...לא היה לנו פה לילה אחד של..."
איתן : "ועזבי את זה שישנו שם בגלל יוני..."
דניאל : "כן, ואני אומרת לך שלא היה לי נעים, ואף אחד לא שאל אותנו - אתם רוצים קצת זמן כאן".
איתן : "ואמרת את זה לאורן?"
דניאל : "לא. זה התפוצץ כשאתי אמרה שזה לא נוח, כי זה החדר של הבנות, וזה גם החדר שלי..., הם מכירים אותך ויודעים שאתה מופנם וצריך פינה ל..."
איתן : "מה שעצבן אותי זה שהוא אמר 'טוב, יש לנו עוד שבוע ביחד...ותתעסקו בזוגיות שלכם אח"כ".
דניאל : "אבל בינתיים זה גרם שאנחנו..."
איתן : " כרגע אני לא רוצה לריב איתם ולא להכפיש אותם, או שהרוחות יירגעו או שנחיה ככה שבוע, למרות שעכשיו אני מדמיין את זה...זה יתפוצץ...אבל אם זה מה שהם חושבים...אני לא יודע אם אנחנו יכולים סלש רוצים לשנות את דעתם, אבל זה אומר משהו. פה זה לא בחוץ...יש לנו אחד את השני...אני לא יודע אם יש טעם להסביר.
דניאל : "אבל זה משנה את הסוף שלנו, זה גורם לי לא להגיע לפה, לא נוח לי לבוא אפילו להליכון לעשות כושר."
איתן : "דניאל, את תעשי !".
דניאל : "דיברתי עם אורן 20 דקות. אנחנו לא הרחקנו אף אחד, לא אמרנו 'אל תשבו פה' המון פעמים ניסיתי לעשות אתו אינטרקציה והוא קם והלך. אמרתי לו : 'אתה מרגיש את זה הרבה זמן ולא אומר כלום'? מה עומד מאחורי זה ?! היית עד להרבה תהליכים לא פשוטים שעברנו פה והוא היה אתי וראה את הדברים".
דניאל : "אוף, כואב לי הראש וכן - מעצבן אותי".
דניאל : "בסדר, הסתדרו לי קצת הדברים בראש".
דניאל : "מרגיש כאילו העיניים ירדו מבחינת התחרות, אבל יש עיניים ממקום אחר וזה עוד יותר מעליב".
איתן : "מה זה אומר?"
דניאל : "אני מרגישה כבר לא נעים לגשת אליך".
איתן : "אל תרגישי לא נוח, על אחת כמה וכמה..."
איתן :"בתוכי אני מתלבט אם לתת לעצמי דרור ולנהוג לפי מה שבא לי באותו רגע, אם זה ללכת ולהתווכח ולנסות להגיד את דעתי ואולי זה יכול לגרום לשבוע הזה להיות לא קל, או פשוט לתת לדברים להירגע ולעבור את השבוע הזה יותר קל ואני חושב שזה אפשרי..."
דניאל : "כי אנחנו רגילים לזה...מהרגע שהתקרבנו אנחנו נהנים אחד מהשני..."
איתן : "בואי נחשוב רגע על הצד שלהם. לראות אם אפשר להבין את זה. אם הם חושבים : 'איך הם ביחד. הם לא יכולים להתאפק קצת'?! אני אורן לצורך העניין : 'זה מפריע לי. אתם לא יכולים להתחשב קצת ?"
דניאל : "יכולים להתחשב, אבל גם הצד השני יכול להתחשב. תנו ספייס קצת. יד רוחצת יד...מה הם רוצים ?! שלא נעשה מה שאנחנו מרגישים ?! אוי, כמה אני הייתי מאופקת פה. רק אתה יודע כמה. צריכים להסתיר את היחסים כל כך הרבה זמן. אתה זוכר אז כשהייתי איתך כאן אמרת : " תצאי מכיוון הבריכה...אני אוציא לך את המיקרופון...?"

ואז איתן ראה בחצר זכוכית מגדלת וקרב את זה לעין שלו.

דניאל בחיוך אוהב : "איזה עיניים יפות יש לך..."
איתן : "את יודעת איך שורפים נייר עם זכוכית מגדל?"
דניאל : "כן".

איתן לקח קופסת סיגריות והראה איך הנייר מתחיל לבעור בעזרת זכוכית המגדלת, וגם דניאל לקחה את זכוכית המגדלת וניסתה...והזוגיות שלהם נראתה כל כך יפה.

ולאחר מכן הם המשיכו בשיחה.
דניאל : "וגם על קרן אני כועסת..."
איתן : "למה?"
דניאל : "שהיא לא רואה ממטר. שהיא שוכחת...שבהתחלת היחסים שלה עם גב הייתי איתה ויעצתי לה...מהרגע שהקהל בחר בה ובאורטל כפייבוריטיות, היא לא רואה ממטר... אתמול בערב עישנתי שם לידם והם לא ראו אותי...כאילו אני אוויר ואז קמתי והלכתי... זה מה שבחיים אנחנו לא עשינו..."

איתן סיפר לדניאל שהוא שוחח עם גב ושאל אותו למה הוא מתרחק. וגב אמר שמאז שהם היו ביוון כולם מתרחקים מהם ושלכולם מגיע. (איתן לא יודע ש"חברו הטוב" אורן סיפק מידע לגב , שהם דיברו עליו ועל קרן "דברים שליליים" , כשהיו ביוון. מה שהביא את גב לומר לקרן "הם טינפו עלינו". כשאיתן יצא מהווילה - קרוב לוודאי הוא ישמע על כך).

דניאל : "הכל מרגיש לי אסטרטגיה פה".
איתן : "בסדר. כל אחד ינהג לפי איך שהוא מאמין... השיחה הזו הייתה 3 דקות ואח"כ הוא סיפר לי כל מיני דברים מהעבר שלו וזה יצר אמפטיה אצלי...לפעמים אנחנו שוכחים את הדרך שהוא עבר....הוא שיתף על עצמו וסיפר על דברים אחרים בתחום... הוא דיבר גם על התחושות איתנו.. אמר : 'אני מקנא בכם'.. ואח"כ הוא שאל עלי דברים. דיברנו קצת עלי. הוא גם לי שובר לפעמים את האידיליה עם הבנים, אבל בכל זאת מהמקום של לקבל אותו, משם זה מגיע..."
דניאל : "זה יפה מאוד מצידך לעשות את זה , זה חשוב".
איתן : "גם הוא מנסה, אבל הוא לא בן אדם רגיל...הוא מסקרן... כל הסיפור שלו..."

ואז המצלמה עברה אל קרן, שהייתה במטבח ושרה : "אולי אני ילד מסכן...אבל בבית אני הבוס, אני המלך..." - תוך כדי שהיא מגניבה מבטים לא ממש מרוצים אל אתי וחן שישבו בשלחן האוכל, אכלו ושוחחו...

לאורך כל השיחה הזאת בין איתן לדניאל, איתן ליטף ברוך ובעדינות את ידה של דניאל, ניכרה הרמוניה גדולה ביניהם ואהבה אמיתית. איתן ודניאל הם הזוג האמיתי בווילה. זוג שנעים לצפות בו.

איתן מתגלה כאדם בעל סבלנות ויכולת איפוק, הוא יודע לנטרל את רגשותיו בזמנים שהוא נפגע ובכל זאת לאפשר לאחר להביע דעה, גם אם לא נוח לו לשמוע אותה. איתן אינו מתלהם ואינו מתפרץ, נוהג בנועם גם באלה שיוצאים נגדו ומנסה ליישב דברים בדרכי נועם. הוא תרבותי ומנסה לתת מקום גם לאחרים.
דניאל בחורה חייכנית, בעלת שמחת חיים ואנרגיות חיוביות שיודעת להעניק אהבה.

אורן פגע באיתן ובדניאל. גרם להם להתרחק זה מזו ולא להביע רגשות אהבה כמו קודם.
מעניין שלא שמענו את אורן מעיר הערה זו לקרן ולחברו החדש גב...

ובכלל, נראה שאורן מגלה בתקופה האחרונה נאמנות למישהו אחר, יותר מאשר לחברו משכבר הימים - איתן .
ללכת ולספר לגב שלאחר שהוא וקרן טסו ליוון , דיברו עליהם דברים שלילים והוא עצמו לא שיתף פעולה איתם, זה סוג של "בגידה" באיתן ובשאר חבריו. הוא נידב את המידע הזה, אפילו שלא נשאל שאלה ספציפית על כך...  

מעניין למה ?   

6 תגובות:

  1. יפעת,
    כל מה שכתבת נכון. איתן ודניאל מקסימים. הם זוג אמיתי ואוהב אהבה אמיתית ללא הצגות למצלמה.

    השבמחק
  2. יש פגעה הדדית !
    אורן שומע כבר תקופה ארוכה את איתן מרעיל נגד אורטל
    אי אפשר לנתק את זה ממכלול היחסים בניהם !
    למעשה איתן אומר לאורן אתה טועה ברגשות שלך כלפי אורטל זרוק אותה!
    אולי אורן מגיב ככה בגלל שהוא מתוסכל מאיתן ?

    השבמחק
  3. לאנונימי/ת,
    ייתכן מאוד שאורן נפגע מהשאלה של איתן אליו, אם הוא חושב שהוא ואורטל מתאימים. חבל שהוא לא דיבר על הפגיעה הזו בו עם איתן.
    במקום זה הוא יצא במילים חדות כלפי דניאל.
    בכל מקרה - הדבר אינו מצדיק את העובדה, שהוא דיווח לגב, שדיברו עליו ועל קרן "דברים שליליים" כשהיו ביוון.

    השבמחק
  4. להצביע 1 למספר 1020,אורטל מקסימה!

    השבמחק
  5. יפעת שלום
    כרגיל את מעלה לכתב את תחושותיי כן דניאל ואיתן הם זוג לכל הדעות, איתן אצילי אך דניאל חכמה והגונה לאורך כל דרכה במשחק היא לא ריכלה על אף בת תמיד עזרה והיתה חיונית ,איתן זכה בבחורה מדהימה.
    חבל מאד שמערכת וואלה וערוץ 10 שיתפו פעולה בלהריץ את קרן לגמר התוכניות היו מכורות מראש ובנוסף גם ידעו אותה על כך
    וזו הבושה הגדולה.
    שנה טובה לכולם ולך במיוחד יוני

    השבמחק
  6. ליוני, שלום !
    אכן, המשחק היה מכור מראש לקרן וגב. כך חשו רבים מן הצופים. ההפקה פעלה בחוסר הגינות והוכיחה לנו שהיא אינה אמינה וחבל.
    אכן דניאל ואיתן זוג מקסים ואוהב.
    שנה טובה,
    יפעת

    השבמחק