יום שני, 29 בנובמבר 2010

אלין לוי מ"האח הגדול" ואלישי כדיר נפרדו

פתחתי הבוקר את אתר "וואלה" , רפרפתי בקריאה על הכותרות ולפתע אני קוראת שאלין ואלישי נפרדו. לא האמנתי. קראתי שוב את הכותרת וקראתי את הכתבה. לומר את האמת - נעצבתי. אלין גילתה ב"אח הגדול" נאמנות רבה לאלישי כדיר והביעה בגלוי את אהבתה הרבה אליו לכל אורך התכנית. בכל הכתבות לאחר יציאתה מהתכנית נצפתה הרמוניה ביניהם ואהבה אמיתית, ששום דבר לא יכול לה. אז מה קרה לאחר שנה וחצי של חברות אמיתית?
האם זה העומס הרב שאלין נתונה בו עקב עיסוקיה הרבים, האם זה המעבר של אלישי כדיר, שחקן הכדורסל, ממכבי ת"א לחיפה? האם הלחץ ששניהם היו נתונים בו בתקופה האחרונה עשה את שלו? ע"פ הכתבה בוואלה הם החליטו לקחת פסק זמן. נקווה שהם עוד יחזרו להיות יחד.
כשקראתי את הידיעה הזו, חשבתי לעצמי שוודאי יש כאלה ששמחים למקרא הידיעה הזו, והם המעריצים שכתבו כל הזמן טוקבקים כמו " תעזבי את אלישי, רק אלירז שדה מתאים לך", או שלאורך תקופה כתבו "אלין שדה", אלה שלא יכלו להפריד בין מה שצפו בתכנית "האח הגדול" ורצו מאוד שהקשר הידידותי היפה שנרקם בתכנית בין אלין לאלירז יסתיים בתסריט שהם , הצופים, כתבו , כלומר - שהם יהיו חברים בצאתם מהתכנית, וכשזה לא קרה ואלין המשיכה את החברות עם אלישי כדיר, זה אכזב אותם והם לו הניחו לה - אז האם הם שמחים עכשיו? אני מקווה שלא.
והאם יש עוד "מישהי" מסוימת ששמחה לאידה של אלין?! ...........    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה