יום שני, 4 ביולי 2011

על החתונה של אריק ועוד כמה דברים

* מזל טוב ! אתמול נערכה החתונה של אריק סיני ויפעת תעשה ברוב הדר ובהשתתפות זמרים שהנעימו את הזמן. לאריק חמישה ילדים, שיהיו בריאים : בן מאשתו הראשונה, בן מאשתו השנייה, שתי בנות מאשתו השלישית וים החמוד בן השבע מיפעת תעשה. נחמד היה לראות את החיבור היפה בין כל ילדיו של אריק מנשותיו השונות. בשעת לילה מאוחרת, לאחר שהכלה יפעת ובנה נפרדו מהחתן והלכו הביתה, ישבו מייקל, אריק ורוחמה ודיברו על החתונה ועל החיבור בין ילדיו של אריק, ואז אריק אמר שיפעת היא זו שאחדה בין כולם כל כך יפה.
ילדיו של אריק ציינו בראיון בזמן החתונה שהם אוהבים מאוד את יפעת.
אריק ויפעת רצו חתונה קטנה ברבנות, אבל מה שיצא , בלי שאריק "התכוון לכך"... - חתונה המשודרת בטלוויזיה ומסוקרת גם ע"י חדשות הבידור. הכלה הייתה יפה וחייכנית, אבל למה אריק לבש גלביה וכפכפים? הוא יכול היה להיראות הרבה יותר טוב ומתאים לאירוע המשודר בטלוויזיה לוּ לבש בגדים אחרים, ועוד להחליף אח"כ לגלביה שחורה ?!...

* המעבר בין החתונה לשיחות עם שאבי ודירוג הזמרים, על מנת לקבוע מי יעבור ישירות לגמר, היה בו טעם לפגם. זה היה מעבר צורם בין קודש לחול. כנראה, ההפקה עשתה זאת כדי לומר לצופים, זאת עדיין תכנית תחרות בין הזמרים ולא היכל החתונות. אבל זה היה מיותר. יכלו לעשות את כל התהליך הזה היום, ובכלל זה לא היה נכון שהם ידרגו זה את זה ומראש היו צריכים לתת לקהל לקבוע מי יהיה בגמר.


* לא, בני אלבז לא עזב את ההיכל. כמו שרבים מהצופים ניחשו מראש - בני נשאר.הפעם הוא אמר שבנו ביקש ממנו להמשיך להתחרות בהיכל, והוא עושה מה שבני משפחתו מבקשים... אוקיי, נסלח לבני שהבטיח בשידור חי בערוץ 2 , שהוא יעזוב ביום ראשון ולא קיים. צריך גיוון בהיכל מבחינת אופי האנשים וגוון שירה וטוב שבני נשאר.

* בין המוזמנים לחתונה היו גם המודחות מהתכנית : אביבה אבידן, דפנה ארמוני, איגי וקסמן ואילנה אביטל. נראה שלחלק מן המודחות עדיין קשה מאוד שהן הודחו, ואילו רוחמה רז, הזמרת הנפלאה, נשארה בהיכל. קשה במיוחד לאילנה אביטל, שבהיותה בהיכל הכריזה, שהיא הטובה מכולם והיא לבטח תהיה בגמר, אז זהו שלא ! העם אמר את דברו. אילנה שסיפרה בראיון לאחר ההדחה, שהיא "מבואסת" שהודחה, כנראה מתקשה להתגבר על ההדחה הזו, ואין ברירה אלא לומר גם שהיא מתקשה להתגבר על הקנאה ברוחמה. 
אתמול בזמן השיחה עם שאבי, כאשר רוחמה נתבקשה לדרג את הזמרים בבית, היא אמרה לשאבי זרעיה, שהיא חייבת לשתף אותו במשהו, שהכאיב לה מאוד במהלך ההופעה שלה: אילנה אביטל ואיגי וקסמן ישבו קרוב לבמה וכשרוחמה שרה, הן פרצו בצחוק לגלגני והפריעו לה לשיר. ברור שזה היה במתכוון. רק אביבה אבידן סימנה לה ביד לא לשים לב ולהמשיך. רוחמה סיפרה עוד שהיא שיתפה את מייקל במה שארע ואז מייקל אמר לה : "רוחמה, את פה והם שם"...
אין לי די מילים להביע את סלידתי מהתנהגותן של איגי ובעיקר של אילנה אביטל. ערכה של אילנה אביטל, מה שעוד נותר ממנו, ירד בזמן שהותה ב"היכל התהילה" עקב התנהגותה הגסה, הקטנונית והמזלזלת כלפי רוחמה, ואתמול "הערך" הזה ירד לנקודה הכי נמוכה שיכולה להיות.
איגי ואילנה גם דרגו אתמול את רוחמה אחרונה מבין הזמרים. כששאבי שאל את אילנה מה הסיבות שהיא מדרגת את רוחמה אחרונה, אז היא אמרה בזלזול : "כי רוחמה ...רוחמה" וצחקה צחוק טפשי. ושאבי שאל : "מה, בגלל הסיפור משנת 77..." ואילנה אמרה : "לא, לא ...מה פתאום"...
מישהו יכול לומר לאילנה אביטל, שאומרים שהקנאה עושה קמטים ובכלל פוגעת בה עצמה עוד ועוד ?

* אפשר גם לספר לאילנה, שאריק סיני אמר לרוחמה אתמול בשעת לילה מאוחרת, שהיא שרה נפלא, והוא אמר לה עוד : "היית צריכה לראות את הקהל כששרת".
 קרוב לוודאי שלאילנה אביטל היה קשה מאוד גם לשמוע את כל המחמאות שיפעת תעשה אמרה לרוחמה לאחר ששרה עם כל כך הרבה רגש ובקול צלול. היא אמרה לה שכל העדינות שלה יוצאת בשירים ומרגשת מאוד.

* איך זה שדפנה ארמוני דרגה את רוחמה אחרונה (אם אינני טועה)? האם קשה לרוב הנשים לפרגן לאשה אחרת, שמנצחת אותן באותה תחרות ?!......

* היו זמרים שדרגו אתמול את רוחמה במקומות גבוהים, (לדוגמא : בני אלבז), כי הם פשוט אוהבים את שירתה ונתנו לה מחמאות. מוזרה הייתה השאלה של שאבי זרעיה ששאל אותם שוב ושוב : "אבל השופטים לא מדרגים את רוחמה במקום גבוה, אז איך זה שאתה מדרג אותה במקום גבוה ?..."
שאבי, האם הזמרים חייבים לדרג את רוחמה כמו השופטים ? האם השופטים, שכולם מהתעשייה והיו להם קשרי עבודה כאלה ואחרים עם חלק מהזמרים, האם הם באמת אובייקטיבים?
 משום מה קשה לשופטים, מלבד מירית שם-אור, לפרגן לרוחמה. כשהיא שרה בסגנון שלה, הם אומרים לה שהיא צריכה לעשות משהו אחר, וכשהיא עושה משהו אחר, הם אומרים לה שזה לא טוב והיא צריכה לשיר בסגנון שלה...

שאבי, מוזרה גם השאלה החוזרת שלך לרוחמה, אחרי שהיא שורדת הדחות : "איך את מסבירה את זה שהיית מועמדת כמה פעמים להדחה ואת נשארת ?" כדאי שתבין, שאבי : אני שומעת סביבי אנשים רבים שאוהבים את שירתה המרגשת של רוחמה האצילית. זאת הסיבה שרוחמה נשארת, ודי לשאול אותה את השאלה הפוגעת הזאת.

* אתמול הודיעו שאריק סיני ומייקל הרפז זכו שניהם במקום הראשון, והקהל יקבע באמצעות סמסים מי יזכה בכרטיס לגמר. למה נדמה לי שזה היה התכנון של ההפקה מראש, לקבוע שיש תיקו כדי ליהנות מהסמסים של הקהל?! האם מישהו מהצופים עשה שקלול של התוצאות ואכן היה תיקו ? אם מישהו מהקוראים עשה שקלול וזאת התוצאה שהתקבלה - אשמח לקרוא על כך.

* רבים תהו אם "ההפתעה שתשנה את כללי התחרות" שהופיעה שוב ושוב בקדימונים בטלוויזיה, רמזה אולי על גלגל הצלה שההפקה תקיים. אז זהו - טוב שלפחות זה לא היה אתמול...


4 תגובות:

  1. אילנה אביטל התנהגה אתמול מתחת לכל ביקורת.
    בושה לה וגם לאיגי וקסמן, ששיתפה איתה פעולה.

    השבמחק
  2. היי יפעת, את כותבת כל כך נכון, לגבי אילנה ברור שזה מקנאה, רוחמה בחורה באמת טובה ומפרגנת. גם כאשר אילנה הודחה רוחמה דאגה לאילנה וביקשה את הטלפון של אילנה, וכרגיל היא לחשה משהו לבני וצחקו שניהם כאילו מה היא בכלל מבקשת את מס' הטלפון. חבל מאוד אהבתי את אילנה ואת השירה שלה, אבל היא בחורה קנאית ולא מפרגנת לכן אני כועסת עליה. ואני גם לא מבינה מה הקטע של איגי, בגלל
    ההתנהגות שלהם נשארה רק רוחמה וכל הבנות הודחו.

    השבמחק
  3. אביבה אבידן פשוט זמרת כושלת ומוגבלת בקול ולכן אין לה הרבה ברירות אלא רק לתקוף את בני הצדיק והטהור ,זמר ענק עם אישיות כובשת,ואילו אביבה אבידן יכולה רק לצחצח את נעליו של בני הגדול,

    השבמחק
  4. המון מזל טוב! ודאי שכזה זמר מדהים עם שיר שלו "שיר פרידה" יפורסם בכל החדשות הארץ ובראשונה בחדשות הבידור על החתונה שלו! מה הוא ציפה? חתונה קטנה? ושאף אחד חוץ מהמשפחה וכל הילדים שלו לא ישמחו בשבילו? ברור שנפרסם את זה בכל הערוצים :)

    השבמחק