יום ראשון, 3 ביולי 2011

האם בני אלבז יעזוב היום את "היכל התהילה"?

בשבוע שעבר הפקת התכנית הודיעה לזמרים, שהיום, יום ראשון, הזמרים יבחרו בזמר אחד, שיקבל כרטיס כניסה ישירות לגמר. החלטה זו גרמה לאי-נוחות בקרב כל הזמרים. הם הציעו שיתנו לקהל להחליט, אך כנראה נאלצו בסופו של דבר לקבל את החלטות ההפקה. בני אלבז אינו מסכים לקבל את רוע הגזירה.

ביום רביעי בשיחת הלילה בין שאבי זרעיה ובני אלבז, בני מחה נמרצות על ההחלטה הזו. הוא אמר שהוא נותר לבד מקבוצתו, והזמרים שנשארו - לא יצביעו לו. הוא אמר: "זו אסטרטגיה לקחת זמר חלש...אתם מגמדים את בני אלבז". בשיחה הזו נרשמה מתיחות בין בני לשאבי זרעיה. שאבי זרעיה אמר לבני, "אל תמריד את הזמרים". הוא אמר לו שהוא ראה שהוא מנסה לשכנע את הזמרים האחרים להתנגד להחלטה של ההפקה.
בני שאל את שאבי : "מה אתה רוצה?"
שאבי : "אני רוצה שתרגע. תבין את האסטרטגיה. אל תמריד".
בני : "ביקשתי שלא יצביעו לי, אני רוצה להתמודד מול הקהל".
בהמשך בני אמר לשאבי, שההצבעה הזו גורמת לעשיית איפה ואיפה. כתוב "ואהבת לרעך כמוך" - ויש לו חמישה חברים שם והוא נאלץ לבחור מבין כולם באדם אחד וזה לא בסדר.
באותה שיחה, ביום רביעי, בני הודיע לשאבי שאם החלטה זו לא תשתנה, הוא יעזוב ביום ראשון את ההיכל ולא ימשיך בתחרות.
שאבי, שנראה מרוגז, אמר לו : "אתה יכול לעזוב היום".
בני : " אני אעזוב ביום ראשון, כי אני חתום עד יום ראשון 3.7.11, ואז ההפקה לא תוכל לתבוע אותי על הפרת חוזה".
בהמשך הוא אמר שהוא ישקול עד יום ראשון.
בהמשך בני הציע לשאבי לדבר עם כולם בשעה אחת בלילה, בתום השידור החי.
כנראה הייתה שיחה כזו, שלא הובילה לשינוי ההחלטה.

ביום חמישי, בהופעת חצות בערוץ 2, בני הודיע לכל הזמרים בשידור חי, שביום ראשון הוא פורש מן התחרות. הזמרים, ובעיקר רוחמה רז ואבי טולדנו, אמרו שלא יתנו לו לעזוב.


 יהיו סיבותיו של בני אשר יהיו באשר להתנגדותו למהלך הזה של ההפקה,לדעתי, יש צדק בהתנגדות להחלטה זו.
מלכתחילה הייתה בעיה בשיפוט של הזמרים את חבריהם, ועכשיו כשנותרו שישה זמרים בהיכל, ודאי נוצרו חברויות הדוקות בין זמרים כאלה ואחרים, וההחלטה להעניק לאחד מהם כרטיס לגמר תהיה מושפעת מהחברויות שנוצרו וזה לא תקין. הם באו להיכל לתחרות על שירה, ומי שצריך לקבוע מי הם הזמרים הטובים ביותר הוא הקהל.
ובכלל - מעמד בחירת כל הזמרים שיהיו בגמר צריך להיות באותו יום, בתחרות שירה ולא לבחור מועמד אחד לפני השאר. ההחלטה הזו תמוהה ביותר. מין גימיק כזה. בתכנית "האח הגדול" ראינו פעם אחת שהדיירים התבקשו להעניק חסינות מהדחה לאחד מן הדיירים. שם זה עוד אולי מתקבל על הדעת, אבל אין לזה מקום בתכנית "היכל התהילה" , שהיא תכנית של תחרות שירה ובטח לא להעניק מקום לגמר לאחד הזמרים ע"י חבריהם.

ועוד משהו : גם ההחלטה להעניק דווקא היום כרטיס לגמר לאחד הזמרים אינה נכונה. היום נערכת חתונתו של אריק סיני עם יפעת תעשה, שיהיה במזל טוב, והיום הם נדרשים גם להעניק את הכרטיס לגמר לאחד הזמרים.
למה נדמה לי שאריק סיני יזכה לקבל את הכרטיס הזה לגמר כמתנת חתונה מחבריו הזמרים, במידה רבה רק כי המעמד מחייב אותם לעשות זאת?! למה היה צריך לעשות את שני הדברים האלה באותו יום?! והאם אין לזה טעם לפגם? האם שאר הזמרים אינם נפגעים מכך?!

גם כך, הצעת החתונה של אריק סיני והרצון שלו לערוך את החתונה בהיכל, גם אם לא התכוון לכך, הפנתה אליו את אור הזרקורים, ובמידה מסויימת הוכנס לכאן אלמנט שכלל אינו קשור לתחרות השירה, ואשר פועל רק לטובת אחד הזמרים.
בהצעת הנישואין הזו במהלך התכנית, ייתכן שאריק קיבל איזו שהיא חסינות מהדחה, כי מי ירצה להדיח חתן טרם חתונתו?!

כבר שבועיים ההפקה עוסקת בחתונתו של אריק סיני. תכנית שלמה הוקדשה ביום חמישי לכל ההכנות לחתונתו של אריק סיני, כמעט היה נדמה שאפשר לקרוא לתכנית " היכל התהילה של אריק סיני"...
מלבד זאת כל הפרומואים בטלוויזיה על הצעת הנישואין של אריק ועל החתונה המתקרבת מעניקים לאריק חשיפה רבה לעומת שאר הזמרים, שהגיעו ל"היכל התהילה" בעצם לתחרות שירה, אבל איך שהוא הם יוצאים מקופחים במידה מסוימת, כי הם אינם מקבלים אותה חשיפה שאריק מקבל אותה.

אין לי שום דבר נגד אריק סיני, ואפילו נעים לי לשמוע חלק משיריו ואני מאחלת לו ולבת זוגו מזל טוב ונישואים מאושרים, אך אני רואה חוסר צדק מסויים כלפי הזמרים האחרים, הנובע מחתונתו של אריק סיני ב"היכל התהילה". התכנית הוסתה לכיוון אחר, אשר יש לו השפעות במהלך השבועיים האחרונים על הסיבה המקורית שבגללה נכנסו הזמרים "להיכל התהילה" - תחרות שירה.

אז הערב נצפה בהנאה בחתונתו של אריק סיני, שוודאי תעניק רייטינג גבוה יותר לערוץ 24, אבל השאלה המסקרנת תהיה האם בני אלבז אכן יממש את אשר הודיע עליו קבל עם ועדה, שהוא יעזוב את התכנית הערב, או שמא שוב יהיה משהו שבגללו "לא תהיה לו ברירה והדבר אינו תלוי בו" והוא ימשיך את השתתפותו בתכנית?!

ודבר נוסף : האם הפרומו שהערב תהיה "הפתעה שתשנה את כללי התחרות" - מרמזת שאולי יהיה גלגל הצלה, וזאת בעיקר כדי להחזיר מישהי מסוימת לתכנית?! על כל השאלות האלה נקבל תשובה הערב.

ואתם - מה דעתכם על הנושאים שהועלו בפוסט זה? אשמח לקרוא את דעתכם.
     

9 תגובות:

  1. א) בני לא יעזוב הוא סתם מאיים.
    ב) הקהל צריך להחליט מי יעבור לגמר ולא הזמרים בעצמם.
    ג)ובקשר לאריק סיני והחתונה- הוא סידר לעצמו חסינות עד הגמר... והרבה חשיפה אישית והעמיד את עצמו במרכז על חשבון שאר הזמרים, וההפקה משתםת איתו פעולה למען הרייטינג.

    השבמחק
  2. הוא יעזוב. זה יעשה לו הרבה באז בכל האינטרנט והטלוויזיה שהוא פרש והוא זקוק לזה

    השבמחק
  3. היי יפעת,
    בני אלבז לא יעזוב, מהתחלת התוכנית הוא מאיים שיעזוב ועדיין נשאר. לגבי אריק נכון שכל הפוקוס עליו אבל ההפקה רוצה בזה לכן הוא נהנה מזה.
    אני מקווה שבני אלבז לא כי בכל זאת הוא מביא הרבה צבע לתוכנית ושר מאוד יפה.

    השבמחק
  4. תנו לקהל להחליטטטטט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!@!$@#$%@#%
    בני אלבזז צודק זמר ענקקקק !! ...

    השבמחק
  5. אריק סיני הוא אדם מגעיל שלא עוזר בכלום
    הוא דרג את רוחמה אחרונה כי הוא מפחד שהיא תזכה בתחרות ומי זה בכלל המייקל הזה שאף אחד לא מכיר אותו וכשהוא שר לא מבינים מה הוא אומר

    השבמחק
  6. בני אלבז זמר ענק , עם יכולת ווקלית אדירה , פותחת שערי שמיים !

    אפילו יוני רואה אמר עליו שהוא בין חמשת הטנורים הגדולים בארץ .

    ואני שאלתי אותו למה הוא לא שר פאוורוטי ? לבקשת שאבי זרעיה הוא הראה על קצה המזלג מה הוא יודע ... ואז רוחמה נדחפה גם ... איפה היא ואיפה הוא ??????

    אתמול כשבחרו את הזמר המצטיין של היום היו לו 2 נקודות לעומת האחרים ובינהם אבי טודנו שהיתה להם רק נקודה אחת , וראה זה פלא , עשו שיקלול ההצבעות ואבי קיבל את התואר הנכסף , לא הוגן ... כבר למדתי מכל מיני ריאליטי שההפקה היא זו שמושכת בחוטים ...........

    מחזיקה לבני אצבעות ומאוד רוצה שיצליח . לטעמי הוא הזמר הטוב מכולם והשפיטה צריכה להיות רק על השירה בלבד !

    שרית-ב

    השבמחק
  7. סליחה על שגיאת הכתיב יוני רועה ולא כפי שנכתב .

    שרית-ב

    השבמחק
  8. בני לא צריך לעזוב בני זמר ענק ובני צריך להישאר עד הסוף ולבני מגיע לקחת את הגמר רק שזה לא יהיה מישחק מכור כי כולם יודעים שבני הזמר בהיכל התהילה ומקווה שבני יגיע לגמר בע''ה

    השבמחק
  9. כל מילה בסלע מסכים איתך,בני זמר ענק ואדם ענק שמזכה את הרבים,ובעזרת אלוקים בשמיים יעשה צדק ובני יזכה בתחרות אמן.

    השבמחק