יום שלישי, 28 ביוני 2011

האם ההפקה מתכוונת להאריך את זמן התכנית ?

בין השיטין, מבין המילים המעטות שנאמרו בין הזמרים ושניתן היה לשמוע הערב לאחר סיום ההופעה, בטרם ההפקה העבירה מיד לשירים, נראה לי  שייתכן שמאריכים את התכנית מעבר לזמן שהקצו לה מראש. מייקל הרפז שאל את החברים : "החתימו אותכם?" ואח"כ רוחמה רז אמרה שזה יותר מדי זמן, והיא מתגעגעת למשפחה שלה ובכתה ונראה שגם שאר הזמרים לא אהבו את הרעיון.
כמה שאלות : האם השופטים "האובייקטיביים מאוד" (?) שנדהמו מאוד ביום ראשון האחרון,  ש"יקירתם" הודחה הפעילו את כל כובד משקלם על ההפקה והפצירו בהם לעשות "גלגל הצלה", על מנת שזאת שייעדו לה מראש את הניצחון תחזור לתכנית?! האם גורמים בהפקה רוצים מאוד שהמודחת האחרונה תשוב לתכנית ויהי מה ?! האם לשם כך ההפקה החליטה אולי להאריך את התכנית?! האם זה הוגן?! האם גם ההפקה של התכנית הזאת תהיה מונעת משיקולים כאלה ואחרים ותשנה תכניות רק לטובתה של אחת הזמרות, שמישהו  שם רוצה בטובתה וכאב לו /להם על הדחתה מן התכנית והם יעשו הכל על מנת  להחזירה?! אפילו על חשבון זמרים אחרים שהקהל בחר להשאיר אותם בתכנית, ושיצטרכו לשהות יותר זמן מעבר למה שסוכם איתם?!

אם אכן זאת הכוונה, אז זה לא הוגן כלפי כל הזמרים, שנמצאים בהיכל. כי כל אחד מהם חושב שהנה התכנית מסתיימת, והנה הגמר מתקרב וכל אחד יחזור למשפחתו ולחייו וישתחרר מהלחצים שהם עוברים שם, ולפתע ייתכן שמאריכים את התכנית ומקשים עליהם בכך, ומה לעשות - קשה להשתחרר מהמחשבה, שזה ייעשה רק למען אחת, למען זאת שהודיעה לנו מראש שהיא תהיה המנצחת, אבל הקהל החליט שלא, והיא הודחה !!!   
האם מחלקי המשפטים ששמעתי מפי הזמרים בהיכל, אכן הגעתי להשערה נכונה, שאולי מתכוונים להאריך את זמן התכנית, או שמא טעיתי ?  ימים יגידו.


* הערת עדכון : כשעה לאחר פרסום פוסט זה התקיימה שיחה לילית בין מייקל הרפז ושאבי זרעיה. בשיחה מייקל אמר : "חשבנו שהגמר יהיה ביום ראשון הקרוב (3.7.11) ועכשיו יש אי-וודאות בקשר ליום הגמר".
שאבי זרעיה ענה לו, שביום ראשון תתקיים החתונה של אריק סיני, וביום ראשון גם אחד הזמרים יזכה למקום בגמר, שיתקיים ב - 17.7.11.

אז , אכן מאריכים את זמן התכנית. האם יהיה גם גלגל הצלה? נחכה ונראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה