יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

גמר "הדור הבא" - סוף ידוע מראש

גב וקרן זכו. ממש לא הפתעה. רבים מן הצופים חזו את זה מראש, ולא כי חשבו שהיה מגיע להם, אלא כי לכך כיוונה ההפקה באופן גלוי ביותר.
תכנית הדור הבא 24/7, שהייתה אמורה להיות תכנית ריאליטי, לא הייתה ממש תכנית ריאליטי. ההתערבות של ההפקה במהלכים בתכנית הייתה כל כך גבוהה, עד כי ההתרחשויות בתכנית נותבו במקרים רבים ע"פ התערבויות מגורמים מבחוץ. כל כך הרבה פגישות עם בני משפחה וחברים לא היו לדיירים בתכניות ריאליטי אחרות. מצבים שבהם גב, למשל, מקבל הנחיות מהחבר שלו כיצד להתנהג בתכנית, מקבל על הראש מאמא של קרן והוראות מחברה של קרן כיצד להתייחס אליה, כועס וחושב לעזוב את התכנית ואז מקפיצים אליו בדחיפות את חברו הטוב דניאל, כדי שירגיע אותו וייתן לו עצות והנחיות ואז התכנית מקבלת לפתע תפנית וגב מתקרב יותר אל קרן...

נראה שבתכנית הזו ההפקה גרמה לרבים מן הצופים לאבד אמון בה. זה קרה בגלל תכניות ערוכות לטובת קרן במיוחד ואח"כ לטובת קרן וגב, שרבות מן התכניות האחרונות סבבו סביבם, תוך התעלמות ממשתתפים אחרים בתכנית, וזה המשיך במערך הצבעות לא אמין, שעליו כבר דובר בבלוג זה.

אז זהו, זאת שהתלוננה כלפי דניאל : "מה , כי אני לא פרלטטנית, טיזרית, פאטתית ?" ואמרה בהמשך על חן : "למה שתבוא דחלילונת אחת ותחשוב שזה גיים...ותהרוס הכל...אצלי זה לא משחק..." - זאת שהתנהגה בדיוק כמו שהיא טענה כלפי אחרות, היא זו ש"זכתה" יחד עם "השורד" שהוכנס באמצע התכנית, זכה לתנאים מיוחדים כמו חדר משלו, ישן ונח כמו בבית מלון וקיבל שירות מלא ללא כל מאמץ - שני אלה זכו. כי, כנראה, כשההפקה מבטיחה היא מקיימת...

ומעתה - עד שחמש עשרה דקות התהילה תחלופנה, נראה את המשתתפים בתכנית באתרים השונים, נצפה בהם בהשקות שונות או מצולמות ע"י פפארצי בביקיני בחוף הים, לא פעם ע"י פפארצי מוזמן מראש, ייתכן שהזוג הזוכה יקבל קמפיין פה ושם ונראה אותם אוחזים ידיים וניזכר במה שראינו בתכנית - את המאמצים הבלתי נלאים של קרן להתקרב אליו מיד עם היכנסו לווילה ואת היחס שלו אליה והרצון שלו רק לישון, כשהיא מרעיפה עליו נשיקות והוא עם הכרית על הראש, מצבים שבהם היה קשה להאמין שיש שם "זוגיות" אמיתית ותחושות אהבה הדדיות. אם הדברים ישתנו בחוץ ואכן הם יהיו "זוג" אמיתי, אז שיהיה להם בהצלחה.

בימים אלה פורסם שההפקה מתכוונת להפיק עונה שנייה של הדור הבא 24/7. בגלל הרייטינג הנמוך ברור שההפקה תלמד לקחים ותערוך שינויים בתכנית על מנת להצליח יותר. השאלה אם ההפקה תדאג גם להיות אמינה יותר, אובייקטיבית יותר ותקים גם מערך הצבעות אמין ומדוייק, או שמא שוב הכל יהיה פרוץ והתוצאות תהיינה לא אמינות ?
על כל זה נקבל תשובות בתכנית הבאה של "הדור הבא", אם רק נשכח את  כל מה שקרה בתכנית הזאת וניתן עוד הזדמנות להפקה ונצפה בתכנית הבאה.

4 תגובות:

  1. אכן המשחק היה מכור לקרן וגב. מי שסימס סתם בזבז כסף. ע"פ מהלך הדברים, נראה היה שהזוכים נקבעו מראש ע"י ההפקה.

    השבמחק
  2. חחחח, כל כך נכון שזה ממש מעליב. גם אם קרן וגב היו מסתגרים בלופט ולא מראים את פרצופם הןם היו זוכים.
    הא, בעצם זה מה שהם עשו.
    אין מה לצפות לעונה שניה מוצלחת מהפקה שאפילו את הישרדות, תוכנית בעלת מבנה מוצלח מאוד, הם הצליחו להרוס, אז באמת חבל על הזמן שלי ושלך.
    שמישהו יתעורר בערוץ 10 ויביןם איזה נזק תדמיתי עושה להם חברת ההפקה הבזויה הזו. וכל מילה מיותרת.

    השבמחק
  3. את כל כל צודקת רשמת בדיוק מה שאני ואני מאמינה עוד המון הרגישו חבל חבל מאוד ויותר מכך כואב לי על שאר המשתתפים האיכותים שלא זכו לפירסום הנכון כי מן הסתם הכניסו את גב כדי לקבל יותר ריטינג אז לא שלא קיבלו יותר גם האנשים האיכותים מה שלא רואים בכל יום כמו איתן וחבריו לא זכו לתמיכה הנכונה מצד ההפקה בכל אופן כתבת יפה מאוד כל מילה במקום.

    השבמחק
  4. גב לא הביא שום רייטינג,גב הביא הוכחה לבני הנוער הנגמלים מסמים שיש דרך אחרת לשונרר כסף,מה שהלך לסמים ילך לעבודה על נשים אמידות ותמימות,כאן ראינו שבשביל לזכות במיליון צריך להיות נאה,שקט,ישן כל היום,מעשן ושותה קפה סטייל שייח סעודי,קיטרו בהתחלה על תוכנית לא חינוכית שמציגה תכנים זולים,וכן ראינו תכנים זולים,ראינו את קרן "מתהדרת" בכיבוש המיני של איתן,ראינו את קרן מתחננת למגע של גב והמגע התבטא בסימנים כחולים ברגליים שלה,בעיטות בישבן,והכינוי "פרחה",שפגע באמא של קרן יותר מאשר בקרן,חודש וחצי גב שהה בוילה כשהכל כבר נרקם,היה תוכן ועלילה ואהבה,אבל גב וקרן הציגו את משחק החיים "האמיתיים" שלהם,ומי שסייע בזכייה יש אומרים ההפקה,החברים שלהם,אבל בדק בית אמיתי צריך להיעשות בשילוש כמות הסמסים לטובתם,זה צריך להדליק אור אדום,כמו שגילו את אבא של תמר יהלומי מכוכב נולד,ולצערינו אח"כ גילינו שמרגול הטתה את התוצאות,אז למה לסמס ולהיכנע לעולם הריאלטי הבזוי שנתגלה לנו במלוא מערומיו בתוכנית הדור הבא 24/7

    השבמחק