יום שבת, 19 במרץ 2011

עמיר מתגלה כחבר טוב של ג'קי

אתמול בערב ליהיא, נופר וסיוון ישבו בחדר השינה ודיברו על ג'קי ללא הפסקה. הפעם המטרה של ליהיא היא  ג'קי. ליהיא לא הפסיקה לשלוח בו חיצים, דיברה עליו רעות, זלזלה בו והמעיטה בערכו. זה היה כל כך מבחיל לשמוע אותה ולהיווכח כמה רוע יש בבחורה הזאת. בחדר ישבה נופר, נופר שג'קי הקריב את עצמו למענה,  וציפיתי שהיא תגן עליו, תילחם למענו, כמו שהוא נלחם למענה, אך זה לא ממש קרה. פתאום ליהיא ונופר ששנאו זו את זו עד לפני שבוע - יושבות ומרכלות על ג'קי. ליהיא מודאגת מאוד, שמא היא תודח, ולכן בימים האלה היא משחירה את פניו של ג'קי, ובעצם מנסה לשכנע את הקהל כמה ג'קי לא ראוי. אין פלא שליהיא רואה בנופר שותפה לדיבורים על ג'קי. ביום חמישי, לפני יומיים, שמעתי את נופר אומרת לליהיא ולסיוון על ג'קי : "הוא כל הזמן מזלזל במה שאני עושה למענו. אין לי מקום לעוד בן אדם. היה לי מקום להכיל ג'קי שלם, כרגע אין לי. כואב לי הגב. שלושה חודשים וחצי... עכשיו אני מבינה למה הייתי בוכה סתם ולא הבנתי למה... אין לי סבלנות...הייתי קמה ומחבקת ואומרת לו : די וסליחה...אז שבוע ימים הוא יסתדר לבד... "
נופר קיבלה הסכמה לדבריה מליהיא והמשיכה : "לא על הגב שלי..."

ליהיא אמרה באותה שיחה : "כשלא דיברנו, הוא לא דיבר אתי בגללך ".
ונופר עונה : "בחיים לא אמרתי לג'קי לא לדבר איתך או עם פרידה... בחיים ".

אוי... איזה שקר. אני זוכרת איך נופר קראה לג'קי וכעסה עליו, למה נישק את פרידה לאחר שנשארה בבית באחת ההדחות והיו עוד אמירות, שבהן היא כעסה שהוא ממשיך להיות בקשר עם פרידה.
ג'קי הסתכסך בגללה עם דיירים בבית והוא שילם על כך במועמדות להדחה. הוא אמר : "אני מוכן להקריב את עצמי למענה". איזו מסירות וכעת הוא חוטף ממנה סטירות קשות.
אמש בזמן שנופר ישבה ושיתפה פעולה בריכולים על ג'קי, המצלמה עברה לדקה אל ג'קי, ששכב לבד על הספסל בחוץ ואמר לעצמו : "הלבד הזה מחזק אותי מאוד"... נופר כבר לא צריכה את ג'קי, היא בגמר.
הכושי עשה את שלו והוא יכול ללכת.

טוב -
 אנחנו הרי יודעים מי סחב את מי על הגב שלו. זה ג'קי הצנום שנשא את נופר על הגב שלו ותמך בה בכל התפרצויות הבכי שלה והקריזות הבלתי נגמרות, ועכשיו היא בוגדת בו בצורה קשה. ג'קי שעשה הכל למענה והיא ניצלה אותו עד תום לצרכים שלה והתפרצה עליו וקראה לו בכל מיני כינויים פוגעים, וכשהוא רצה להתרחק ממנה, לא אפשרה לו.
האגואיזם שלה והנרקסיזם שלה אינם יודעים גבולות.

ליהיא מוצאת אצל נופר, כפויית הטובה, אוזן קשבת לריכולים קשים על ג'קי, וזה מבחיל לראות ולשמוע את זה, כל כך מבחיל.
וסיוון - זאת שג'קי היה רגיש אליה כל כך בכל המצבים הרבים של העצב והדכאונות שלה והקדיש לה זמן ועודד אותה, יושבת שם ואינה אומרת מילה טובה על ג'קי. לפעמים אומרת מילות הסכמה לדבריהן הלא נעימים של נופר וליהיא על ג'קי ובכך מחזקת את דבריהן.

אתמול, קצת לאחר מכן, עמיר נכנס לחדר וליהיא שאלה אותו , מי לדעתו יהיה בגמר מבין המועמדים להדחה, ועמיר ציין שג'קי ראוי להיות בגמר. אז ליהיא עיוותה פנים וירקה ארס- מילים שהתוכן שלהם היה : ג'קי ראוי להיות בגמר?! נו, באמת, מה יש בו? הקהל בוחר באחד כזה?!... והגבירה את קולה והמשיכה בשטף השמצות.
ועמיר התחיל לדבר בשבחו של ג'קי ובין השאר אמר :" אני רואה בו דברים מעבר"... "כל פעם אני שומע ממנו דברים אחרים, כל פעם שאני יושב אתו אני שומע סיפור אחר... יש בו מעבר..."
נופר : "אבל, עמיר, מה שהוא מדבר איתך הוא מדבר עם אחרים. הוא חוזר על עצמו כל הזמן. הוא אומר אותם דברים לכולם... מה ראית בו מעבר?..."
אתם מבינים , "החברה הטובה" של ג'קי, קשה לה לשמוע דברים טובים על ג'קי, כואב לה שעמיר משבח את ג'קי, כי רק היא קיימת, רק היא' והיא מנסה לערער על דבריו של עמיר.
וגם בעיני סיוון השבחים האלה לא מצאו חן.

עמיר ממש נאלץ להתווכח עם ליהיא, נופר וסיוון ואמר : "אני רואה בג'קי דברים שאתם אולי לא רואים, והוא אפילו ראוי לזכות..."

ולפתע סיוון קפצה כנשוך נחש, הרימה את קולה ובתנועות ידיים חדות אמרה לעמיר : " "אתה רואה משהו שהיא לא רואה, והיא רואה משהו שאתה לא רואה..  ולמה אתה לא אומר שאני צריכה לזכות, למה אתה אומר שג'קי צריך לזכות?..."
וסיוון החמיצה פנים לעמיר ואמרה לו עוד כמה מילים, שממש לא החמיאו לה עצמה. בחורה כל כך חסרת סנטימנטים לחברים שלה. (תזכורת - ביום שדנה הודחה, סיוון לא הייתה שם לידה ואח"כ לא ביטאה שום צער. היא אפילו אמרה, נדמה לי יום לאחר מכן : "יותר מעניין אותי מה שקורה ביני לבין עמיר מאשר זה שחברה שלי הודחה.."  ואנחנו זוכרים כמה דנה הייתה שם בשבילה).
 סיוון גם שכחה כל מה שג'קי עשה למענה... מה שמעניין אותה רק היא עצמה, שישבחו אותה ויחמיאו לה. עמיר כל כך סלד מהתגובה שלה ובצדק, שכשהיא קמה אתמול ויצאה בכעס מן החדר תוך מלמולים, הוא אמר בפניה : "איכס..."

סיוון מתגלה לא פעם כאחת שאיכפת לה רק מעצמה. זה מתבטא גם בכל מריבותיה עם עמיר. מה הן כל טענותיה אליו ? שהוא לא אומר לה בקולי קולות דברים מחמיאים, כדי שכל דיירי הבית ישמעו, אלא הוא אומר רק לה את זה בלחישות באוזן... ועל דברים כאלה השחירה את פניו לאורך כל העונה, התישה אותו, והוא? - הוא גילה סבלנות אין קץ אליה, פשוט הראה שיש לו עצבי ברזל, ולא פעם, שלא בצדק, אף הרגיש אשם והתנצל בפניה... עשה למענה הכל, ושוב ושוב שמענו את הבכיות שלה...

עמיר התגלה בשיחה הזו כחבר טוב של ג'קי. חבר אמיתי. הוא שיבח והילל את ג'קי. לא היה אנוכי ולא העמיד את עצמו לפני ג'קי, ואפילו אמר שג'קי ראוי לזכות במליון. 
היה עוד מקרה בעבר, שבו נופר ואלעד דחקו את ג'קי לפינה ורצו שיתערב בדברים. לאחר הסיטואציה הזו, עמיר התעניין בג'קי, שנראה עצוב, ושאל אותו איך הוא מרגיש וג'קי אמר : "אני חנוק" ועמיר עודד אותו ואמר לו :"ג'קי, אל תשתנה. אל תדבר על אף אחד. אל תהיה חייל של אף אחד. אתה בדרך להיות כוכב".  
עמיר מתגלה לא פעם כרגיש לזולת. נכון, בתחילת הדרך היו לו טעויות פה ושם, אבל הוא יותר ויותר מתגלה גם בתכונות טובות שיש בו, ביכולת הפרגון שלו לאחר, בטוב לבו ובתרומה שלו לבית.


עמיר עמד בויכוח הזה בהחלטיות לטובת ג'קי מול שלוש נשים אגואיסטיות, שלא גילו רגישות לאחר ושום אמפטיה, נשים שכל מטרתן לקדם את עצמן, כשהגדילה מכולם בכמות הרוע בשיחה הזו הייתה ליהיא, ליהיא הזאת שבזמנו נטפלה לליאם רז ושרה בהתייחסות אליה באנגלית "הרוג את הנחש"... ליהיא שאמרה באחד הויכוחים שלה: " אני אוהבת לשנוא"...


אני מסכימה עם תגובות של צופים, שטוענים שההפקה גורמת לעמיר עוול ולא מראה צדדים חיוביים שלו בתכנית בערוץ 2 אלא מציגה אותו בקטעים לא מחמיאים ובעריכה מגמתית, מציגה את סיוון כסובלת מידיו, כשהיא מתבכיינת ואומרת : "הוא מתעלל בי נפשית", כשאנחנו יודעים שזה בדיוק ההיפך.


אם מישהו מבין אלה שנמצאים כעת בבית ראוי להיות בגמר, אלו הם עמיר וג'קי בלבד. ולמי שמגיע מקום ראשון זה ג'קי, ומקום שני-  עמיר. ויסלחו לי מעריצי עמיר על המיקום הזה לעמיר, כי אני בטוחה שגם עמיר יפרגן לג'קי, אם ג'קי יזכה במליון...




17 תגובות:

  1. יפעת יקרה,
    איזה פוסט ראוי, כמה נהניתי מהפוסט, ותאמיני לי שאני חוטפת כאפות בפורום, שאני לטובת עמיר ונגד סיוון, האמת, קצתי בסיוון, ואני די משתאה מסבלנותו של עמיר לסיוון, אבל בטוחה שבחוץ ובצדק רב הוא לא יסתכל לכיוון שלה - עליה נאמר בת זוג מהגהינום...
    וג'קי אכן חמוד אמיתי, ובהחלט מפרגנת לו את המיליון...
    חיבוק
    נעה

    השבמחק
  2. לנועה היקרה מסינגפור,
    תודה על תגובתך המחמיאה.
    תאמיני לי, שאני חסה על סיוון ולא כותבת עליה כל מה שאני רואה וחושבת עליה.
    אני שמחה שגם את מפרגנת לג'קי, כי הייתי סקרנית לדעת מה את חושבת עליו.
    עוד משהו : "בגללך" קראתי בויקיפדיה על סינגפור ולמדתי עליה קצת.
    אז מה, את מבלה הרבה ברחוב "אורצ'רד" - רחוב הקניות המרכזי של סינגפור?...
    ד"ש,
    יפעת

    השבמחק
  3. אתם מכירים תרגעים האלה שאתם פשוט רוצים להגיד משהו... ואין מילים....?
    העניין הוא שלראשונה אני ממש מרגיש כאילו אני שם במקוום שלו!!!
    יש דבר אחד בטוח מהרגע שג'קי תפס מרחק מנופר היא פשוט נראית פחות טוב, חיצונית ופנימית!
    איזה הרגשה מעפנה..........

    השבמחק
  4. על נופר נאמר "עם חברים כאלה מי צריך אויבים".

    השבמחק
  5. איזה פוסט מדהים.לגמרי מה שאני מרגישה.אני כבר הרבה זמן ממש אוהבת את עמיר.לדעתי יש לו נפש מדהימה.אני אסמס לו בלבד,למרות שהוא לא יזכה.חשוב לי שבן אדם שהוא כל כך טוב יזכה במקום גבוה יותר מפרידה סיון,ליהיא ונופר שרואות רק את עצמן.ג'קי בטוח יקח את המיליון ואם זה יהיה עמיר מצויין.אבל עם העריכה הנוראית שעשו לו אין סיכוי.עמיר נראה קשוח אבל כולו טוב לב.

    השבמחק
  6. יפעת איזה פוסט מדהים כל מילה ומילה נכונה אני צפיתי אתמול ונשארתי חסרת מילים ועם דמעות בעניים הרגשתי כאילו הוא אחי ,חבר,מכר וכ'ו ובא לי לצרוח לו מה להגיד לה כדי לסתום לה את הפה ועליה נאמר עבד כי ימלוך שכחה את הרגעים שאמרה לו שהיא אוהבת בו הכל הרגעים שתמך בה ותמיד ידע להגיד את המילים הנכונות אבל עכשיו זמנו של הקהל לשפוט וכולי תקווה שישפוט נכון ובצדק שמחתי לקרוא את הבלוג שלך יישר כוח ושמחה אני שיש אנשים שראו כמוני

    השבמחק
  7. בעמיר התאהבתי לאט לאט, כמו בדנה. שניהם חברים טובים ונאמנים, שניהם אצילי נפש. התקשורת לא אוהבת את אמיר, אין לו סיפור עצוב או ביזארי מסתבר. אני אוהבת את הפשטות של ז'קי גם. שניהם היחידים שראויים לגמר ולא אכפת לי מי משניהם יזכה, שניהם ראויים.

    השבמחק
  8. נופר עורב שחור צווחני , מלאה בעצמה,אגואיסטית ורעה
    ליהיא - עם קופת שרצים שאל לכם לישכוח !!!!!
    עמיר... נחמד פה נחמד שם.... הכל למצלמות.
    סיון - אפסית גדולה,כוססת ציפורנייםומלקקת סכום- דוחה

    ג'קי ראוי למיליון (או פרידה)

    השבמחק
  9. תסמסו לעמיר 5555.הדייר עם הנשמה הכי יפה בבית שעשה צבא ביחידה קרבית וגם קיבל אות התנדבות מבנשיא.להצביע 5555 גם הדייר הכי ראוי וגם ארץ ישראל היפה.היחיד שם שעשה צבא קרבי.ג'קי וליהיא לא התגייסו.

    השבמחק
  10. כל כך כייק לקרוא !! שאפו ......
    עמיר כל כך ראוי להיות הזוכה ,
    אנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה !
    עמירוס אוהבים אותך ...

    השבמחק
  11. אני מסכימה עם רוב הכתבה שכתבת, ואני מאחלת באמת מכל הלב שג'קי יקח את המיליון, נופר הייתה הפייבוריט שלי מאז שהיא מתנהגת כך לג'קי אני לא מסוגלת לראות אותה ולא לשמוע אותה. בקשר לעמיר אני לא כל כך מסכימה, מפני שעמיר הוא בחור בלי עמוד שדרה, שרק כועסים או צועקים עליו הוא מתקפל, וראינו עם רוב דיירי הבית. ובנוסף הוא רכלן וסכסכן גדול, ראינו אותו לא פעם מסכסך בין דיירים וזה היה במשימה של הגיישות בין ליהיא ונופר, וגם אחרי שנופר וליהיא השלימו, שוב הוא בא לנופר ואמר לה שליהיא איחלה לה שהיא תודח באותו ערב ומאותו יום הם לא דיברו עד שבוע שעבר. לכן בעיני הוא פשוט לא גבר.

    השבמחק
  12. כמה שהפוסט נכון ואמיתי, אני ראיתי במו עיניי את השיחה המדוברת ביום שישי ולא האמנתי שגב' ליהי זורקת רפש לכל עדר ומעילה במילים את ג'קי ועוד עם נופר, שעונה לה "זה שאני לא מגיבה לך לא אומר שאני לא מסכימה איתך" "החברה" של ג'קי יושבת ומלכלכת עליו ולא אומר מילה אחת לזכותו, ובאמת עמיר התגלה בגדולתו ששיבח את ג'קי ואמר שהוא אדם מצחיק ונולד מצחיק ונופר עונה לו" כן הוא מצחיק בגלל העברית העילגת שלו" סליחה גברתי ומי עשה אותך "אבשלום קור" שאת כל כך מושלמת??? לא יכלה אפילו להחמיא לו ולהסכים עם עמיר.
    וכאן גיליתי חבר אמיתי כעמיר היחיד שעמד לצידו של ג'קי מול שלושת המכשפות שבראשן להיא

    השבמחק
  13. תודה למגיבים על דבריכם.
    ולמגיבה בתגובה הלפני אחרונה:
    א ) אני שמחה שהגעת למסקנות הנכונות בקשר לג'קי.
    ב ) אכן עמיר התגלה לעיתים בצדדים לא נעימים שלו ואף כתבתי על כך. תחפשי ברשומות הקודמות בבלוג, ותמצאי פוסט על כך.
    בפוסט הזה תיארתי איך עמיר דיבר על ג'קי בסיטואציה הזו שהייתה בחדר והגן עליו מול השאר, וגם בסיטואציות אחרות ראיתי, שעמיר מפרגן לג'קי, מעריך אותו ומחמיא לו וראוי לכתוב גם את הדברים האלה.
    יפעת

    השבמחק
  14. היי
    שמחה שגיליתם את פרצופה של נופק, כולה רוח וצלצולים! מלכתחילה לא מצאתי בה משהוא, לא מבינה למה ההפקה מפרגנת לה, כל הזמן שיחקה בג'קי למרות שמראש אמרה לו שלא יצא כלום בינהם.
    המליון לג' ק י ! ! ! !
    רחלי
    21.3.11

    השבמחק
  15. יפעת,יפה כתבת על עמיר.גם דעתי כדעתך עמיר תמך ותומך בג'קי למרות שבחודש הראשון ג'קי לא אהב את עמיר הוא אף העמיד אותו להדחה.עמיר בחור ערכי,עוזר לזולת,תורם המון לבית.ביחסים בינו לבין סיוון לא פעם כעסתי עליו שלא ענה לסיוון על כל מיני האשמות הזויות שטפלה בו,גם כשהיא הלכה מדייר לדייר והשחירה את דמותו הוא העדיף לשתוק ולא להגיד את הרע אליה.איזה בחור העמיר,בשבילי הוא מספר אחת.

    השבמחק
  16. סמסו לעמיר בישבילי הוא כבר ניצח גם אם הוא לא יזכה הוא זכה בישבילי כמה שהוא חבר טוב
    הוא תמך בג'קי הוא היה חבר טוב של דנה
    וגם אם הוא קצת התעצבן על אלעד הוא עזר לו
    ואלעד הבין את זה
    עמיר הוא אחד הדיירים הבולטים בבית האח הגדול
    הוא חזק,הוא תומך,הוא יודע לעזור בשעת צרה
    קחו את העצה שלי
    סמסו לו
    5 למספר 2020
    כי עמיר בישבילי כבר ניצח וכדי שהוא באמת יינצח סמסו לו!!!

    השבמחק
  17. עמיר חבר טוב מאוד לג'קי
    הוא גם אמר שג'קי ראוי לזכות
    אף אחד לא אמר כזה דבר על עמיר אבל אני פותחת את הפה ואומרת
    לא היה ולא יהייה חבר טוב יותר מעמיר
    עמיר בנאדם ישר עוזר לזולת והעזה והחברות חשובה מהכל
    סמסו לו בבקשה 5 למספר 2020
    ותקראו שוב את הפוסט תקראו טוב טוב ותיראו למה מגיע לו לזכות

    השבמחק