יום ראשון, 20 במרץ 2011

דידי הררי חושב, שג'קי צריך לזכות במליון.

היום בתכנית "דידי לוקאלי" ברדיו ללא הפסקה, דידי הררי אמר, שהוא חושב שג'קי צריך לזכות במליון.

ואלו הדברים שדידי הררי אמר לאחר שהוא העלה את השאלה, מי לדעתכם צריך לקבל את המליון?

דידי הררי אמר : "נכון, הפייבוריטית שלנו היא נופר, אין מה לעשות, אנחנו אוהבים את נופר גם עם זה שפתחה את הפה..., אבל אם תשאל אותי מי אני רוצה שיקח את המליון, אז אני אגיד לך, שאני רוצה שג'קי יקח.
אף אחד מאלה שנשארו שם הוא לא סוג של זוכה, שבית האח הגדול יזכור, זה לא אלירז, זה לא שפרה, אין להם מסה, אין להם משקל. אבל אם מישהו צריך לקבל את המליון - זה ג'קי.

הייתי משאיר את נופר שניה, אבל הייתי מוציא אותה לפני ג'קי. כי ג'קי יש לו מה לעשות עם מליון השקלים. הבחור הזה מגיל צעיר עזב את הלימודים והלך לעבוד כדי לפרנס את המשפחה שלו, הביא כסף הביתה, עדיין מביא כסף לפרנס את המשפחה. אני חושב שמגיעה לילד הזה הזדמנות לפתוח את החיים בצורה נורמלית ובשאר הכסף - או לרכוש מקצוע או להסתדר איך שהוא, או לעשות משהו....

אני חושב שמגיע לילד הזה להתחיל את החיים כמו שצריך. לג'קי מגיע הכסף. ואתם שמצביעים - תקחו את זה בחשבון. הבן אדם חייב את הכסף. השאר לא מגיע להם הכסף ולא מגיע להם לזכות בכלל". 

אז זהו - גם דידי הררי חושב, שג'קי צריך לזכות במליון.

3 תגובות:

  1. מסכימה עם דידי הררי....ג'קי צריך לזכות במיליון...

    השבמחק
  2. כל הכבוד לדידי, ואני חשבתי שהוא רוצה שנופר תנצח.
    באמת רק לג'קי מגיע המיליון, אחרי כל ההשפלות של נופר כלפיו.

    השבמחק
  3. לא יודעת אם הוא מכפה על משהו באמירה הזו.
    הרושם הוא שיש יותר מידי טענות על קרבה של נופר לאנשים בעלי מעמד שיש להם יכולת השפעה על הפופלריות של הדיירים , ויתכן שזה חלק מאותה "התנערות" כמו שהאח הגדול הנחה את נופר לומר להם שהוא נזף בה כדי לצנן את החשדות כאילו הוא מעדיף אותה.
    היה ונותר עדיף ריח של הרצה מועמדת.

    השבמחק