יום שישי, 4 במרץ 2011

למה נופר מודאגת השבוע מאוד?

נופר מועמדת להדחה ע"י הדיירים בפעם החמישית. כל שבוע ראינו שהיא במתח רב לפני ההדחה, אבל השבוע היא מודאגת מאוד. לפני חצי שעה היא אמרה לסיוון : "סיוון, איך אני פוחדת מההדחה הפעם..."

ובכן - מדוע נופר המכונה בייגלה פוחדת כל כך מההדחה שתתקיים מחר?

ביום רביעי, לאחר שהודיעו לדיירים שהמועמדים להדחה הם : ג'קי, נופר, פרידה, עמיר, תומר, הילה - נופר נכנסה לחרדה.
בשעת לילה מאוחרת היא וג'קי הלכו לנסט (לקונכייה) לאחר יום שהם היו מרוחקים זה מזו, ושם התקיימה שיחה ביניהם:

נופר : "גק'י, אני מבואסת".
ג'קי : "למה?"
נופר : "אני חושבת שעד עכשיו נשארתי פה, כי אתה לא היית מועמד וכל מי שאוהב אותך סימס לי"...

ובכן -
נופר מאמינה שכל מי שאוהב את ג'קי מסמס לנופר, ובשבוע זה, שבו גם ג'קי מועמד, היא חוששת שמעריצי ג'קי יסמסו לו והפעם לא יסמסו לה.
נופר לא דאגה לג'קי שהעמידו אותו פעם ראשונה להדחה, לא שאלה איך הוא מרגיש עם זה, אלא בראש דאגותיה היא עצמה. שוב - קו התנהגות שמתאים לבחורה נרקסיסטית ואגואיסטית, שמה שמעניין אותה זו היא והיא בלבד.

השיחה המשיכה בכך שנופר שאלה אותו מה קרה ערב קודם ולמה התרחק, וכמובן הטילה את כל האשמה עליו והוא אמר : "בבוקר רציתי להגיד לך בוקר טוב ואת התעצבנת עלי".
נופר : "כן, התעצבנתי. הפרעת לי בשינה, עזוב שהפרעת לי כשאני חולמת שאני מתראיינת אצל דידי הררי..."

השיחה נמשכה ונופר המשיכה להיות מודאגת מההדחה הקרובה וג'קי, כרגיל, התחיל לעודד אותה :
"זה הזמן להתמודד ולהרים ראש והכל טוב. תחייכי ותשמחי ותיהני עם כמה שזה קשה. אסור לך להירדם בשמירה. אני נרדמתי בשמירה".
נופר : "ג'קי, אתה חווית פה הכי הרבה, טסת לספרד ועוד הרבה דברים. גם אם תלך - ניצחת".

אתם מבינים? לדעת נופר, אם ג'קי ילך - לא נורא. הוא כבר ניצח. אבל היא - היא חייבת להישאר עד הסוף. זאת דאגה לחבר שתומך בה לאורך כל הדרך?!

בסוף השיחה היא קמה ואמרה לג'קי, שיתן לה חיבוק וג'קי סרב.
היא אמרה לו : "מה- לא מגיע חיבוק למי שמועמדת פעם חמישית?"....


והשאלה הגדולה : האם באמת מעריצי ג'קי סימסו לה בכל ההדחות הקודמות? ייתכן שמעריצי ג'קי שסימסו לנופר כל הזמן, צפו רק בתכניות בערוץ 2 ולא ראו איך היא מתנהגת אליו, לא ראו את הסטירה שסטרה לו, את הצעקות, איך הפכה אותו לשפוט שלה, ולא ראו איך היא מרחיקה אותו ממנה ומתקרבת אליו על-פי הצרכים האישיים שלה. לדוגמא : מימי רביעי בלילה עד מוצאי שבת - זמן ההדחות - נופר לא זזה מג'קי, בזמנים האלה היא זקוקה לו מאוד, נצמדת אליו במובנים השונים והוא, כמו תמיד, עושה הכל למענה, ובימים שהיא במתח - עוד יותר. ג'קי הסתכסך עם אנשים בגללה, והעובדה שהוא מועמד להדחה, היא במידה רבה בגלל הקשר שלו איתה. היא אינה אהודה על חלק מן הדיירים - וג'קי חושש ליצור קשר עם הדיירים שמסוכסכים איתה, הוא נכנס לכעסים ומלחמות לא לו על מנת להגן עליה והוא נפגע מכך - הוא מועמד להדחה.  

למה המעריצים של ג'קי צריכים לסמס לה?! מעריצי ג'קי צריכים לסמס לג'קי בלבד. לנופר יש מי שידאג. ההורים שלה, כפי שאני מבינה, הם בעלי יכולת כספית יותר מהוריו של ג'קי. אמא של נופר אמרה היום בתכנית הבוקר, שהיא בטוחה, שנופר תישאר והיא אינה דואגת. חוץ מזה ראינו שגם בהפקה יש מי שדואג מאוד מאוד לנופר...

אז אוהדי ג'קי , סמסו רק לג'קי והובילו אותו לניצחון ! 

9 תגובות:

  1. ג'קי חייב להתרחק מנופר.אם פעם חשבתי שהוא תותח אז היום פחות רק בגללה היא הרסה אותו אני רואה אותם כל יום אינטרנט+טלויזיה היא חתיכת אגואיסטית נצלנית נרקסיסטית מגעילה שצריכה לעוףףףףף מהר למען ג'קי וכל הבית.בחורה ממורמרת עצבנית ולא נעימה.כיום אני לא יודעת מי ייקח את המליון כי לאף אחד שם לא מגיע ובאמת אני חושבת ככה כי אני צופה בכולם רוב היום ולא ניזונה רק מערוץ 2. אני בטחוה שנופר לא צריכה להיות אפילו בחמישייה!!!
    אז מי ייקח את המליון??? שאלה טובה עדיין לא יודעת למי מגיע באמת...אבל אני בטוחה שנופר ועמיר חייבים לעוף וזו הזדמנות פז להעיף את שניהם!

    השבמחק
  2. יפעת אני ממש נהנהת לקרוא את הבלוג שלך ובמיוחד את הניתוחים שלך.

    לי יש בעיה אחת אינני יודעת 3 שבועות לפני הגמר למי אני רוצה שילך המליון אין לי דמות להזדהות עימה, מה שאני כן יודעת את מי אינני אוהבת כלומר מי לא .

    אולי באחד הבלוגים הבאים שלך תנסי לנתח מי כן ולמה

    השבמחק
  3. נופר לא יודעת שיש לה המון מעריצים גם בלי גקי ..לכן צריך לחזק אותה ולהוכיח לה שאוהבים אותה בזכותה ולא רק ביגלל גקי

    השבמחק
  4. נופר צריכה לעוף מהר שתלך לאמא שלה שתעבור חינוך מחדש בחרה אגואיסטית ותת רמה קדימה הביתה

    השבמחק
  5. נופר אמנם לא מושלמת, אבל היא כן חברה נאמנה לג'קי. ג'קי זקוק לנופר בבית האח הגדול, ועל זה אין עוררין. נופר וויתרה על חברות עם תומר בגלל שראתה שג'קי לא יכול לסבול לראות אותה מפלרטטת עם גבר אחר, וזה עוד אחד מהמקרים שמראה את הנאמנות של נופר כלפי ג'קי. הבעיה בעונה הזאת שאין אנשים שאפשר להזדהות בהם 100%, כמו עונות קודמות. כל מי שאנחנו אוהבים בעונה הזאת, אנחנו אוהבים רק חלקים בהם. אני בגמר הייתי רוצה לראות את עמיר, ג'קי, נופר, סיוון, ואלעד.

    השבמחק
  6. יפעת אשמח באם תוכלי להתייחס לכתבה שמופיעה במעריב
    סיי נו מור: אימהות שכולות נגד נופר מור
    אימהות שכולות התלוננו בפני "האח הגדול" על נופר מור, שכדי לתאר את הבסיס בו שירתה אמרה: "גועל נפש של מקום...היו בו הרבה חיילים אשכנזים מתים". ההפקה: "זו אמירה פרטית שלא שודרה בערוץ 2"
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/219/182.html?hp=47&loc=11

    השבמחק
  7. את הסכין הארוכה ביותר והמשוננת ביותר יחטוף ג'קי בגבו ועדיין הוא כנראה יגיד "אבל למה נופר למה בייגלה הרי אהבתי אותך "
    הבחורה הזוועתית ניצלה מנצלת ותנצל את ג'קי עד תום ומה עושים אח"כ "זורקים"
    המרשעת חושבת שהיא משהו משהו מפנטזת השכם והערב על דידי הררי אז מי זה ג'קי בשבילה .
    אך הוא לא מבין הוא לא נזהר ולכן הוא ישלם !!!

    השבמחק
  8. מסכימה אם כל מילה. ז'קי מסכן.
    הוא נתון במלתעות של נופר. היא מבלבלת אותו ולא נותנת לו לחשוב בבהירות.

    להעיף את הדוחה הבייתה=נופר= נופרע, בושה וחרפה!

    השבמחק
  9. נופר חייבת לעוף השבת בחורה נצלנית חסרת חינוך עם ביטחון מופרז הרסה את זקי ממש סירסה אותו והשאלה מאיפה הביטחון אז ככה היא נכנסת לאח כמה פעמים ביום לשעתיים ויוצאת מחויכת כנראה שיש מי שעוזר לה ומכוון שקוףףףףףףףףףףף

    השבמחק