יום שישי, 11 במרץ 2011

האם הכושי עשה את שלו והוא יכול ללכת?

בתחילת תכנית "האח הגדול" ולאורך תקופה לא מעטה טוקבקיסטים רבים הביעו את דעתם על התכנית כמשעממת עם ליהוק גרוע והתלוננו על חוסר עניין. היחיד שרבים ציינו ש"החזיק" את התכנית היה ג'קי. ג'קי שגילה רגש, ג'קי ששעשע פה ושם וקנה את ליבם של חלק גדול מן הצופים. כשג'קי נשלח לספרד, הרבה מן הצופים העדיפו לראות את "האח הגדול" של ספרד דרך האינטרנט ומיעטו לצפות באח הגדול בישראל. ג'קי הכניס עניין גם שם ודיירי הבית בספרד התאהבו בו והתקשו להיפרד ממנו. הצלחתו של ג'קי שם תרמה גם לרייטינג של "האח הגדול" הישראלי.

בעקבות אחת התכניות האחרונות של "האח הגדול" בערוץ 2, אני שואלת : האם הכושי עשה את שלו והכושי יכול ללכת?

וזאת למה ?
כי ההפקה בחרה להראות את הסיפור עם היין ; שג'קי מזג לעצמו יין של הקידוש ושתה, ולהראות את פרידה ה"תמה" וה"מתחשבת" ו"המוסרית" אומרת לתומר, שג'קי גנב וג'קי שקרן. לא ארחיב כאן הרבה על פרידה, שכאשר מישהו מכיר אותה לעומק ומגיע למסקנות מי היא ומתרחק ממנה, אז כאב הלב שלה על כך גורם לה לפתוח את חרצובות לשונה, אבל יש לי טענות לגבי ההפקה ; אני חושבת שזאת יותר מכפיות טובה ואפילו סוג של רוע מצד ההפקה להראות את הקטע הזה ולהכפיש את ג'קי ולפגוע בו ואף במשפחתו מול כל העם, שחלקו אינו רואה את ג'קי בערוץ 20 , ואינו רואה את כל הטוב של ג'קי לאורך חודשים, את ג'קי בעל האינטלגנציה הרגשית הגבוהה, את הלב הרגיש שהוא מגלה כלפי כל אדם, שנמצא ברגע של עצב ומצוקה, והוא הראשון לשאול : "מה קרה?", את ג'קי שהוא הראשון שמעודד ומגיש כוס מים, את ג'קי שתורם לבית, את ג'קי החרוץ, את ג'קי שמנהל שיחות נעימות וברגישות גדולה עם לא מעט דיירים ואומר דברים חכמים: כגון בשיחות שהיו לו עם רם פרייס, עם הילה אקראי, עם סיוון אברהמי.

ההפקה פשוט עשתה לו עוול בכך שהיא הציגה אותו כך והראתה את הקטע הזה, ובאיזה שהוא מקום הדביקה לו כינוי שלילי כזה שלא מגיע לו.

ראשית - ג'קי לא גנב. הוא שתה יין ששייך גם לו, והוא לא שתה בסתר, אלא בא לחדר ושתה ליד כולם, גם אם זה היה בספל אטום - הוא שתה ליד דיירים בחדר. פרידה הרי אוכלת כל בוקר שלוש ביצים - זה לא על חשבון שאר הדיירים?!
היא לוקחת כל שבוע שקיות טבק על חשבון האוכל של שאר הדיירים. זה בסדר?! "לפרידה מותר הכל"? - כפי שאומרת ליהיא "החיילת" שלה ?

וגם אם לקח יין של הקידוש בסתר, האם ההפקה הייתה חייבת להראות את זה? ההפקה לא מראה דברים הרבה יותר גרועים מזה. למשל - ההפקה לא הראתה בערוץ 2 את הסטירה שנופר נתנה לג'קי, ההפקה לא הראתה את האמירה של נופר, שבבסיס שלה היו "אשכנזים מתים" וההפקה אינה מראה את כל ההשפלות שהיא משפילה את ג'קי ולא את הצרחות שלה, שמוציאות אותה רע ויותר מכך - בשידור החי בערוץ 20 האח הגדול מעביר ממנה את המצלמה מיד כשהתנהגותה אינה מחמיאה לה. ההפקה גם לא מראה בערוץ 2 כל מיני התנהגויות בלתי נסבלות של פרידה ואמירות קשות שלה. 

מעניין מה הדריך את ההפקה לעשות זאת לגבי ג'קי? מה היו מטרותיה? הרי ההפקה, כפי שראינו, מעלה אדם ומפילה אותו ע"פ רצונותיה ומטרותיה, מסתירה מה שהיא רוצה וכשהיא רוצה. האם יש אינטרס להפקה, לקראת הסוף, לפגוע בתדמיתו של ג'קי ולהנמיך את סיכוייו לזכות כדי שֶיקִירתם תזכה?

האם ההפקה החליטה שהכושי עשה את שלו והכושי יכול ללכת?!

מה אתם אומרים?

7 תגובות:

  1. אוףףף
    פשוט הוצאת לי את המילים מהפה....
    זה ממש לא פייר, מילא אנשים לא היו קונים את זה, אבל המצב לצערי ממש שונה, אנשים אכן בולעים את מה שההפקה עשתה לג'קי!
    בתור צופה אדוק בערוץ 20 זה פשוט מפריע לי לראות את העוול שעושים לו, בעריכה בתוכנית המרכזית!
    המצב שונה לחלוטין ג'קי בן אדם רגיש, בעל אינטילגנציה ריגשית שלא יצא לי להתקל בה עדיין, תומך, נאמן, אוהב ועוד הרבה תכונות טובות!
    חבל חבל חבל לי שמבליטים את הסרונות שלו, כולי תקווה שיעשו תיקון בעריכת התוכניות הבאות ויראו את האמת! כי כולנו יודעים למי באמת מגיע לזכות...
    (חשוב לי לציין שאני לא נגד נופר, להפך) אני פשוט חושב שנופר הגיעה לאן שהגיעה בזכות ג'-ק-י!
    אני ואני בטוח שרבים נוספים יסמסו לג'קי!

    השבמחק
  2. הכושי אהב את מה שקיבל והיה מודע למצבו..ואים לא היה מודע .אז זה בעיה שלו..תפסיקו להאשים את נופר..זה מישחק והטוב וחכם שבניהם .הוא או היא.צריך לנצח..לצערי העם שלנו אוהב ליסתלבט על אנשים כמו גקי.

    השבמחק
  3. קישקשוש גקי הוא נעל בית לא מבין כלום בחורה דוחה אותו והוא א קולט דיסלקט המשפט החוכמה שלו זה התחת שלי במים פשוט בחור ממש נוראי ולא חכם בכלל להדיחו מיד

    השבמחק
  4. טוב הם גם לא הראו את פרידה מרוקנת בקבוק וויסקי, ומתנהגת בשיכרות (מה שכלל התעללות פיזית באעד), וכל זאת אחרי שהיא הרצתה איך "הצעירים" בבית לא יודעים לשתות ורק מחפשים להשתכר. נו באמת.
    שלא נדבר על כל גניבות האוכל של פרידה (החבאת נס קפה, חלווה, לואיזה ומה לא) מתחילת העונה! העיקר שהיא קוראת לג'קי גנב.

    השבמחק
  5. יפעת הגיע הזמן לכתבת פרופיל מדוייקת על פרידה. על כל השקרים, על המוסר הכפול, כל העבירות על חוקי הבית. וגם הגיע הזמן לבחור מנצח לעונה... דבר שיהיה מאוד קשה לעשות בעקבות הליהוק הכושל בעונה. מבחינתי שבגמר יהיו עמיר, סיוון, נופר, ג'קי ואלעד. כל אחד מהם יכול להיות המנצח, מה שחשוב הוא שליעוז התככן הצבוע, פרידה השלטנית, וליהיא החיילת לא יהיו שם.

    השבמחק
  6. מסכימה שההפקה גרמה עוול נוראי לג'קי, אבל זה רק משום שזה היה הרגע "החיובי" היחיד שאיתרה השבוע אצל פרידה.
    ההפקה מתקשה למצוא רגעים כאלה אצל פרידה, והיא ההפקה צריכה למצוא רגעים כאלה, על מנת לשמור את פרידה בתוכנית עד הגמר.
    זה השיקול היחיד שמפעיל את ההפקה. כך אני מאמינה.

    כי אם את זוכרת את הריב הגדול בין פרידה ונופר בתא הכלא, ההפקה הציגה מתוך כל הריב רק שניות ספורות, וכמעט רק רפליקות של פרידה, או רק רפליקות ש"מוציאות" את פרידה באור חיובי.

    המטרה היא שמירת פרידה בתוכנית עד הגמר. כדי לשמור את זו שמציתה את האש, ויוצרת את כל הדרמה, הדרושה לתוכנית. לשמור את "הגיבור הרע" שיעמוד מול "הגיבור הטוב" ראש בראש - בגמר, ליצירת המתח והדרמה, ובעיקר לרגע שליחת הסמסים שלנו - בטירוף.

    "גיבורים טובים" לא חסר, ולכן אפשר ללכלך פעם את זה, ופעם אחר. פעם אתג'קי ופעם את נופר, ופעם אחר.
    העיקר שלא להראות בערוץ 2 את היקף מפלצתיותה של פרידה.

    ואגב, אני מאמינה שגם אם לא נשלחים מספיק סמסים לפרידה על-ידי הקהל - ההפקה משלימה ושולחת בעצמה סמסים לפרידה, כדי להשלים את החסר, ולשמור אותה בתוכנית.
    היא לא תאפשר לפרידה לעזוב עד הגמר.

    השבמחק
  7. היא הבהמה הכי גדולה מכל העונות שהיו!!!!!!!!!!!!! בושה וחרפה לטלויזיה להראות אותה על המסך !!!!!!! אין בה שום פלוסים כל מילה שניה שלה היא מקללת ,אוכלת כמו פרה , שנותנים להם אלכוהול היא משתכרת ונהיית עוד יותר בהמה!!!! מרימה ידיים על הדיירים, אני המומה מהעונה הזאת !!!!

    השבמחק