יום שני, 21 במרץ 2011

שוב נופר פוגעת - שוב ג'קי מתרחק - שוב נופר מתנפלת עליו בנשיקות

שוב חזרה אתמול המתכונת של נופר כלפי ג'קי : היא פוגעת בו - הוא מתרחק ממנה - היא באה ומתנפלת עליו בנשיקות. המתכונת הזו חזרה מתחילת העונה אין ספור פעמים ; היא לא מניחה לו ואח"כ היא עוד מעיזה לומר שהיא סוחבת אותו על גבה.
אתמול ג'קי נצפה שוכב על המיטה עצוב, לאחר שנופר פגעה בו. לפתע באה נופר אל מיטתו והחלה ללטף ולנשק אותו. ג'קי נותר אדיש אליה ואפילו לא הפנה את מבטו כלפיה. אחרי שהיא פגעה בו שוב, היא ביקשה לדבר אתו והוא סרב.
ג'קי ענה לה : "אין לי מה לדבר על זה יותר".
נופר : "אז אתה רוצה שנדבר אח"כ או בכלל לא?"
ג'קי : "אני לא רוצה לדבר בכלל".
נופר הרימה את קולה ואמרה : "יאללה. לא מבין מה הוא רוצה. פעם רוצה לדבר ופעם לא רוצה לדבר. יאללה, לא באתי לפה על תקן של פסיכולוגית, אני בעצמי צריכה פסיכולוג..."

ואז היא הלכה והחלה לדבר למצלמה שבידה ( בימים האלה במשימה שקיבלו הם מצלמים קטעים על עצמם בבית ע"פ נקודות שהאח הגדול הכתיב להם) והיא בחרה לדבר על ג'קי מול המצלמה, ואלה הדברים  שאמרה למצלמה שבידה :
"טוב, אני אעזוב אותו, כמו שאמרתי אני אשחרר. למדתי לשחרר. הוא לא מעוניין לדבר אתי, לא אדבר אתו. הוא לא רוצה - לא אדבר. רציתי לדבר אתו. באתי נתתי לו נשיקה. אין לי כוח כבר להבין אותו כל הזמן. שהוא ינסה להבין אותי, שיגדיל ראש פעם אחת הוא ולא אני, ואני לא אכעס על עצמי..."

אתם מבינים כמה חסרת מודעות עצמית היא? שוב נופר, כמובן, חושבת שהיא הצודקת. היא אומרת שהיא למדה לשחרר, אבל אינה משחררת, הוא כבר כמה פעמים אמר לה שהוא רוצה להתרחק ממנה, הוא אפילו ביקש לעבור מיטה, אך היא לא אפשרה לו, והיא ממשיכה להשמיץ אותו, ממשיכה להאדיר את עצמה כאילו היא משמשת פסיכולוגית שלו בעוד אנחנו יודעים שלאורך כל העונה זה היה בדיוק להיפך.

לאחר מכן,
 נופר יצאה אל הספסל בחוץ ועישנה שם. ניכר היה שהסירוב שלו לדבר איתה, הוציא אותה מן הכלים. כי אופיָה הנרקסיסטי לא מאפשר לקבל סירוב ממישהו. היא צריכה כאן ועכשיו שכולם יעמדו דום לרגליה.
והיא אמרה , תוך כדי עישון ונדנודי ראש : "יואו, הוא עצבן אותי. איך אני נדלקת מהר. לא יעזור" ואז התחילה בבקשות אל האח הגדול : "אח גדול, שים לי את השיר "מבול", אני מתחננת, פליז, בבקשה, זה לא יפריע לאף אחד, שים רק פה בחוץ", ומיד לאחר דקה או שתיים - האח הגדול , כמובן, נענה לבקשתה והשיר התנגן בחצר...
והיא : "יש, תודה !"
היא שרה בקולי קולות, ומיד לאחר מכן - עמיר יצא החוצה ואמר לה : "שמעתי שמו לך שיר"...
ונופר ענתה : "השיר הזה נכתב עלי... ושוב שרה : "אני אהיה לי אש מאנשים קרים..."
ועמיר שאל : "מה זאת אומרת - "השיר הזה עלי" '?
נופר : "כשאני שרה אותו, אני מרגישה, שהשיר הזה לאופי שלי, שאני חוטפת, חוטפת וחוטפת ואני ממשיכה, ואנשים טפשים וכמה הם שקופים ו"שמור עלי ממבטים טורפים". אני תמיד בשביל עצמי..."
(אתם מבינים ? היא חוטפת ... "ואנשים טפשים" ).

ועמיר שאל : "תגידי נופר, פעם היו אנשים בשבילך?"
נופר : "המשפחה שלי וחברה טובה אחת שלי..."
עמיר : "למה את מתגעגעת, נופר?
נופר : "לחום".
עמיר : "חסר לך אהבה?"
נופר : "כן"
ונופר המשיכה : " לא משנה כמה אני אדבר למצלמה מאיפה באתי, לא משנה מה אני אביא מעצמי, כי אני זה אני... ופה זה לא הסביבה הטבעית שלי, ופה לא יקבלו אותי כמו שאני..."
עמיר : "אני מקבל אותך כמו שאת".
נופר : "לא כמו שהייתי רוצה..."

ופה נופר המשיכה לדבר על עצמה, כשמתוכן השיחה ניתן היה להבין, שהיא דואגת לתדמית שלה בעיני האנשים הן בתוך הבית והן בחוץ. כל זה צולם במצלמה שהציבה ממול, (ויש לי הרגשה שדווקא את הקטעים האלה יראו במשדר המרכזי). היא בכתה ועמיר עודד אותה, נתן לה מחמאות ונישק אותה ואמר לה : "תמשיכי להיות מי שאת ", ונופר ענתה : "אני זה אני. מטר שישים של כריזמה ופחות מ - 50 קילו של אמביציה"... והם המשיכו בשיחה.

בשלב מסויים המצלמה עברה אל חדר השינה. שם היו ג'קי וסיוון. ג'קי, שבעצמו היה עצוב ולא יכול היה להמשיך במשימת הצילום שלו, ראה את סיוון ששכבה במיטה עצובה ( ולא - לא בגלל עמיר ) והתעניין בשלומה. היא אמרה שהיא עצבנית, וג'קי אמר שגם הוא עצבני. סיוון שאלה : "למה" וג'קי ענה :
"נופר דיברה אלי בעצבנות. די, אין לי כוח לזה. לא בא לי להסביר גם למה. די, נמאס לי, סיוון. לא בא לי".
סיוון : "בגלל התמונה ששמו ?" (כנראה שצילמו את נופר וג'קי בהעמדה מסוימת שנופר לא אהבה, והיא כעסה על ג'קי על כך, והוא בכלל לא אשם במה שההפקה החליטה לצלם ולהראות ).
ג'קי : "בגלל זה. בגלל זה היא צריכה ללכת לאח".
סיוון : "אבל אתה לא אשם. האח החליט לעשות את זה ככה".
ג'קי : "אני הולך עם הראש בקיר. זה כבר לא בריא. די, אין לי כוח. ביקשתי ממנה כמה פעמים :' די, בואי לא נריב. יש עוד שבוע'. די, אין לי כוח לזה. ראית שהיא באה חיבקה אותי ונישקה אותי ואמרתי לה שאני לא רוצה לדבר?"
סיוון : "כן. אבל אתה חייב להסביר לה".
ג'קי : "הסברתי לה אתמול. אין טעם".  (יום לפני כן הייתה השיחה הקשה שלה אתו בחדר השירות ).
סיוון : "לדעתי, אתה צריך לדבר איתה".
ג'קי : "די, אין לי כוח. לא רוצה. אני מקבל סטירות. די, אין לי כוח. אני עושה את המרחק הזה גם בשבילי וגם בשבילה".

וג'קי שראה שגם סיוון עדיין לא ביצעה את המשימה של הצילום, אמר לה :
"את רוצה שנחכה לאמצע הלילה, נחכה לשעה ארבע, ואז נדבר ונראיין אחד את השני, נעשה את זה בלילה, כשכולם ישנים, ששום דבר ואף אחד לא ילחיץ אותי ולא יתערבו לי, ונוכל להסתובב בכל מקום בבית. נהיה רגועים ויהיה שקט".
סיוון : "יאללה קבענו".

ג'קי, שבעצמו היה שפוף עד כאב, שזה לא דבר שמאפיין את אופיו, יש לו עדיין העוצמות הנפשיות לעודד את סיוון ולהניע אותה לבצע את המשימה שלה.
הוא כל כך נפגע אתמול, והבנתי מהשיחה, שנופר התערבה במהלך עבודתו במשימת הצילום העצמי והפריעה לו.
כל כך כאב לראות אותו אמש. כל הפגיעות שלה בו מפריעות לו לבצע את המשימה שלו. הוא נאלץ לקום באמצע הלילה, כדי לבצע את העבודה, והשיחה הנ"ל כבר התבצעה בשעה מאוחרת בלילה.
ברור שמשימה  כזו, שמתבצעת כשהוא עייף מאוד ופגוע מאוד, ועקב כך לא ממש מרוכז, ואשר מתבצעת בשעות לפנות בוקר, לא ממש יכולה להתבצע על הצד הטוב ביותר, וזה לא פייר, ממש לא פייר.

ומה אתם חושבים היה יותר מאוחר? עמיר, סיוון, נופר וג'קי ישבו בספסל, ולפתע - נופר ניגשה אל ג'קי והתנפלה עליו בנשיקות...

שוב ; היא פוגעת - הוא מחליט להתרחק ואומר לה זאת במילים ברורות, והיא שוב מתנפלת עליו בנשיקות ולא מאפשרת לו להתרחק, ואח"כ היא עוד טוענת לפניו ומרכלת לפני דיירים אחרים עליו, שהיא סוחבת אותו על גבה, ושכבר "הגב כואב לה"  - כשזה בדיוק ההיפך. ומי שצופה בערוץ 20 רואה, שהוא זה שהקריב את עצמו למענה, והיא גרמה לו להרבה "כאבי נפש", ושהוא זועק כבר כמה פעמים : "די, אני לא יכול יותר", והיא עדיין לא מניחה לו. 

לג'קי נשאר עוד כמה ימים לסבול. נקווה שבמוצאי-שבת הוא אשר יזכה במליון השקלים, כי מגיע לו !

ג'קי - כי רק הטוב צריך לנצח !

18 תגובות:

  1. רק לג'קי מגיע לזכות!
    סמסו כולם 1 ל2020..

    השבמחק
  2. 111111
    ג'קי היחיד שראוי למיליון

    השבמחק
  3. קצה נפשי מהקרצינפש הז, מזדהה עם כל מה שכתבת,
    ריגשת!

    נעה

    השבמחק
  4. יפעת היקרה!
    אין מילים לתאר ,את כותבת בדיוק את מה שאנו הצופים חשים לגבי נופר ,רציתי להפנות את תשומת ליבך שגואל פינטו אמר בתוכנית אחי נדבר בית ואני מצטטת :" כשנופר תגדל היא תהיה פרידה " וזה אומר הכל ולא נשכח איך בעבר נופר אמרה לג'קי " יואאאוווווו אתה דומה לבני סלע {האנס הסדרתי} וג'קי שאל אותה מיזה בני סלע ואז העבירו את המצלמה ...יפעת רק לג'קי מגיע לזכות ואל תשכחי שהוא גם היה כתף תומכת לסיון האנמית שבחרה להדיח אותו ולהעמיד אותו להדחה ,.. אותה סיון ש...כל לילה במיטה עם עמיר...מיקה

    השבמחק
  5. למיקה היקרה,
    תודה על תגובתך.
    אני שמחה שגם את חושבת שלג'קי מגיע לזכות.
    נכון, ג'קי שימש הרבה פעמים כתף תומכת לסיוון, חבל שלעיתים היא אינה זוכרת זאת.

    השבמחק
  6. יפעת המקסימה!
    תודה על ההתייחסות והלוואי שג'קי יזכה וכמו שאומרים ואז נעלה את ירושלים על ראש שמחתנו כנראה את פניה של נופר שלדעתי ניראת כמו גבר וג'קי עם פנים עדינות ומראה כלך כך עדין גם חיצונית וגם פנימית
    אוהבת אותך ואת הכישרון שלך ואת יפעת ניחנת באנטלגנציה רגשית מאוד גבוהה וכישרון כתיבה ובאת קצרה היריעה מלהכיל את מעלותייך
    שלך מיקה

    השבמחק
  7. למיקה היקרה,
    תודה !
    אני מסמיקה מהמחמאות.
    יפעת

    השבמחק
  8. חברים רק גקי ראוי למליון. גקי בעל הנשמה הטובה הרגישות הגבוהה החברמניות החיוך המדהים. גקי אתה המז'יק של התוכנית אני צופה בך וכשאתה שמח אני שמחה וכשנופרחה מציקה לך אני עצובה. תשמור מרחק מנופרחה כי היא רק הורסת לך את הבריאות. אתה שווה פי מליון ממנה והיא בחורה מתוסכלת שחושבת שאתה קטן עליה. גקי אתה המלך מספר 1 כולם אוהבות אותך גקי

    השבמחק
  9. כמה נכון כתבת,,,,, כל כך כואב לי עליו, הוא נראה כל כך בודד בימים האלו , סופר את הדקות ,,,אני מקווה שהזמן שנותר יעבור בקלות .
    אתמול פתחתי את ערוץ 20 וג'קי בדיוק עשה את המשימה שלו בנסט והוא בכה, אני פיספסתי את המשפטים שנאמרו בזמן הבכי,,, תוכלי אולי לצטט לנו מה היה שם.
    שוב , תודה יפעת את מקסימה וכותבת נפלא

    שמי ורד במידה ואני מופיעה כאנונימית

    השבמחק
  10. ליפעת היקרה, אני כל כך אוהבת לקרוא את כל מה שאת כותבת ולא מפספסת, כל הכבוד לך.
    גם אני חושבת בדיוק כמוך, ואני מאחלת לג'קי ב"ה שיקח את המיליון. כי רק לו מגיע, אחרי כל ההתעללות והניצול של נופר המכשפה.

    השבמחק
  11. תודה לכולם על התגובות.
    לורד , תודה על המחמאות. טוב שכתבת שֵם, כי קל לי יותר להפנות את התגובות שלי לפי שם, וכך גם אני יודעת אם להגיב בלשון זכר או נקבה.
    ורד, לצערי לא צפיתי בתכנית כשג'קי ביצע את המשימה שלו ובכה, ולכן - נכון לעכשיו אינני יכולה לכתוב על זה. חבל, פספסתי.

    לאנונימית האחרונה,
    תודה לך על דברייך.
    אני שמחה שאת אוהבת לקרוא מה שאני כותבת.
    נקווה שאכן ג'קי יקח את המליון, כי מגיע לו.
    יפעת

    השבמחק
  12. תודה לך זה בדיוק מה שראיתי באותו היום והלב נשרף לראות אותו בצורה כזו .

    השבמחק
  13. יפעת
    אין מילים לתאר את הבלוג המקסים שלך, התיאורים שלך ממש נכונים ואני ראיתי את רוב הקטעים שעליהם דיברת, והיום אחר הצהרים הדבר המשיך. אני מאוד מקווה שאת גם דואגת פיזית בכול מיני תחומים שיבציעו לג'קי בגדול. פשוט לצערינו היו נסיונות מצד אחרים לרמוס אותו כי יודעים שהוא מתחרה חזק מאוד. טוב שיודע שוב לעמוד על הרגלים.

    השבמחק
  14. ליפעת ערב טוב:
    ראשית אני מוצאת לנכון מתוך זכות להחמיא לך על הבלוג שלך. אני ממש מקווה שג'קי ינצח כי מגיע לו בזכות מכול הבחינות ולא בחסד.
    אדם עם לב זהב, מצחיק ובסופו של דבר הבין היטב את הדברים וכיצד ניסו לרמוס אותו. אסור לתת לזה יד.

    השבמחק
  15. למגיבים,
    תודה לכולכם על המחמאות.
    אני מקווה מאוד, שג'קי ינצח.
    חשוב שכל המעריצים יסמסו לו ולא יסמכו על העובדה, שהוא מוביל בסקרים ושהניצחון מובטח לו.
    ג'קי - כי רק הטוב צריך לנצח !
    יפעת

    השבמחק
  16. ההפקה מושחטת המשחק מכור אני מכירה את נופר הייתה חברה של קרובת משפחה שלי היה לה קשר רומן עם האח הגדולי

    השבמחק