יום שלישי, 22 במרץ 2011

ג'קי לבד והוא מגיע לתובנות

לאחר מספר ימים קשים שעברו על ג'קי, ולאחר שיחה קשה של נופר אתו לפני כמה ימים, ראינו את ג'קי עצוב, בודד ומהורהר. הוא היה עצוב וחסר אנרגיה מאוד בשלושת הימים האחרונים במיוחד. בשלושת הימים האחרונים היה רוב הזמן לבד. לאחר כל הפגיעות שספג, ג'קי החליט להתרחק.
לאחר שיצא מחדר האח הגדול,  שקרא לו לסכם את היום, כפי שג'קי סיפר, ישב הערב בספסל בחוץ לבד ודיבר,  הוא סיכם לעצמו מה הוא מרגיש.
אני מביאה את דבריו כמעט מילה במילה, כי ניתן ללמוד מהם כמה דברים על ג'קי ועל מה שהוא עובר בימים האחרונים :

"אני שמח עכשיו עם עצמי...עם כל מה שאני מרגיש...אני מדען, אבל טוב, עם אפקטים, לא סתם מדען , מדען מדען.
חקרתי את עצמי מא' עד ת' והגעתי לתובנות עם עצמי והכל בסדר. מה שנקרא - "התחת שלי במים".
אני מבסוט על עצמי מאוד. כל מה שעברתי ומה שהרגשתי, נגע לי ללב. הקשבתי ללב. הלב עושה קולות של בוכיה ואני מבין אותו. הוא בוכה ואני מחזק אותו כמו גנרל על הדרך וההקשבה...אני מקבל את עצמי לפתוח ולא להפסיד. בחרתי גם שיר שמח שמתאר את החוויה שלי. הפסדתי פה הרבה דברים, הרבה חברים הלכו לי פה...עברו פה ארבעה חודשים, נשארו עוד ארבעה ימים. טרוף פה, גם כשאתה יושב פה, אתה מוציא אנרגיה...נכנסתי סטודנט, יצאתי מדען. למדתי פה הרבה דברים...
יאללה, ג'קי, איך ג'קי, איך הכל משתנה פה בחמש דקות, איך הכל עוצמתי פה ואתה מגלה דברים ואתה רושם בפנקס של המוח, לפעמים אתה לא עובד עם המוח ואז אתה מקבל הפתעות. אני אוהב את זה...אתה יוצא מחדר האח הגדול, אתה מרגיש מחוזק. אני יוצא מבין את עצמי יותר. אני מרגיש שאני מרגיש את עצמי יותר. אני מקבל את עצמי, אני אוהב את עצמי. זה תהליך. עוד תובנה ועוד שמחה ולפעמים עצב, ולפעמים עצב ושמחה בו-זמנית. אתה שמח ופתאום אתה עצוב. יש לי חמישה דברים פה שגורמים לי אושר. קובעים לי סדר יום. סיגריה, האט טאב, נקיון, כדורגל ויש עוד אחד - להבין את עצמי".
" הבעיה בבית שיש את המיצוי, שחרשת פה אחד את השני 100 פעם גם ברברס וגם מהצד, נשאר לך רק אתה. לפעמים לא בא לי לשבת פה כשמדברים, כי נושא השיחה לא מעניין אותי ואז אני לא מוצא את עצמי, כי הגר-גר לא מתקדם...אני מבין את עצמי, מה עובר עלי, אני יודע...כשבא לי ללכת עם בן אדם ראש בראש, אז אני הולך אתו, אבל אני מתרכז בדברים הטובים שלו, כי אני רוצה לבנות אותו, לשמח אותו, לרגש אותו. אני רוצה שהוא יבין את עצמו, אני עכשיו יותר מדען...אבל מדען טוב. הרבה דברים ראיתי פה. חלק קיבלתי וחלק לא קיבלתי, אבל בסופו של אף דבר ראיתי איך אני עובר שלב ועוד שלב ועוד גורם הפתעה ועוד גורם הפתעה... נהניתי ועדיין אני נהנה..."

ובדיוק -
 סיוון יצאה לחצר, וג'קי אמר בקול : "אני חולה על סיוון...חולה עליה... קבלו במחיאות כפיים סוערות את סיוון אברהמי, המודחת האחרונה מבית האח הגדול..."
סיוון צחקה וג'קי שאל אותה, אם כבר בחרה שיר, והיא השיבה בשלילה.
סיוון : "אין סיכוי שאני אהיה המודחת האחרונה".
ג'קי : "אין לדעת".
סיוון : "מה היה אצל האח?"
ג'קי : היה טוב".
סיוון : "אתה רוצה לספר?"
ג'קי : "דיברתי עם האח ויצאתי חזק מהשיחה. אני מקבל את עצמי איך שאני. כנראה, אני צריך את הלבד שלי, זה עושה לי טוב הלבד הזה". "לפעמים יש פה שיחות, שאני לא מוצא את עצמי ואני קם והולך. אני מבין למה אני הולך, כי השיחות ריקות קצת".
סיוון : "נכון, אני מבינה אותך".
ג'קי : "הבנתי מה עושה לי טוב ומה לא עושה לי טוב. פשוט, יש לי רק מחשבות טובות כשאני לבד".
"הבנתי את הבעיה פה שיש לי, וקיבלתי החלטה על הבעיה הזו. עכשיו אני עובר אותה תוך כדי ההנאה שלי, וגם אני עוד לא גרמתי לעצמי לשמוח על זה שהגעתי לגמר. אני מתעסק במחשבות בלמה ולמה ולמה... אנחנו עצובים. לא שמחים".
סיוון : "תחשוב שבכל התקופה הזו יצאו גם הצדדים הטובים שלך וגם הלא טובים ובכל זאת נשארת. אני חושבת על עצמי שהרבה צדדים חלשים שלי יצאו החוצה וגם הטובות, ובכל זאת אני פה בגמר, אז צריך עוד יותר לשמוח. פה הכל מתגלה, הכל נחשף, זה לא כמו בחוץ שאפשר להסתיר, ועם כל זה אתה פה עכשיו, אז וואו..."
ג'קי : "הלבד עושה לי רק טוב, זה מחזק אותי. גם האח הגדול אמר לי את המשפט : "השקט שלפני הסערה". כשאני הולך לבד, השקט הזה עושה לי טוב, המחשבות טובות, אבל הבית אומר ; 'למה ג'קי הולך לצד, אולי הוא כועס, אולי הוא בורח, אולי הוא רב עם מישהו'... אבל הם לא מבינים שברגע שאני הולך לצד, אני מבין דברים, אני מתחזק". "אני כבר יודע על כל אחד איך הוא אוכל, איך הוא יושב, איך הוא...עכשיו נשאר לי לחשוב על דברים אחרים".
"מה עוד שהאח הגדול אמר לי שזה נכון לעכשיו. מחר זה יכול להשתנות. הראש שלי היה היום : למה אני ככה? בחדר של האח השלמתי עם עצמי שהכל בסדר, שאני צריך את הלבד שלי, ומחר יהיו אנרגיות חדשות...אנחנו אנשים חזקים, אנחנו מתחזקים".
סיוון : "אתה לא מרגיש כבר מיצוי?"
ג'קי : "וואו, כבר מכירים הכל, מי נגד מי, אבל זה עוד לא נגמר. אסור לנו להרים ידיים. זה המאני טיים. נשאר עוד ארבעה ימים... אני חושב על יום שבת וזה מחזק אותי".
והם דיברו על התכניות שלהם כשיגיעו הביתה במוצאי-שבת.
ג'קי : "סילבי, כמה אנשים עמוקים אנחנו, יותר מכולם. נכון, סילבי ?"
סיוון : "נכון"
ושניהם צחקו.
סיוון : "השיר שבחרתי, יש שם שורה : "לבד בכל הטירוף הזה", כי זה כזה טירוף פה, עם כל זה שיש לך חברים פה, אתה לבד, לבד".
ג'קי : "אני אהבתי את השיר "אדם בתוך עצמו הוא גר..." אפילו שאני גר בתוך עצמי, לפעמים אני זר לעצמי".
סיוון : "כל אחד זר לעצמו לפעמים..."
ג'קי : "איזה כיף זה שאת מבינה אותי".
סיוון : "גם אתה מבין אותי".
ג'קי : "לפעמים כשלא מבינים אותי, זה מתסכל אותי, ואני בא בטוב. לפעמים אם אני אומר מילה אחת, הם לוקחים את זה לכיוון לא נכון, עושים מזה... הם אלה שמקובעים וקובעים עובדות, או אם מישהו מחליט בשבילי - אני נדפק מזה. אבל זה בסדר... אני הבנתי את עצמי ועצמי הבין אותי..."
סיוון : "נכון". " כאן כל הזמן שופטים אותך. אנשים שופטים אותך, אתה שופט את עצמך...אנחנו רק מתעסקים אחד בשני מתי אתה בסדר ומתי לא..."
ג'קי : "אני חושב שאני דווקא לוקח לכיוון החיובי, אני לא שופט את הדברים הרעים של אחרים, אני רק רואה את הדברים הטובים. גם את סיוון, שמתי לב, שאת לא שופטת אנשים..."
סיוון : "כן. חוץ מעמיר, כי זה משהו אחר. רק כשהוא עושה לי משהו שפוגע בי, אז אני מתעסקת עם זה, אבל אני רואה בו גם דברים טובים..."
ג'קי : "זה קשה כשמזכירים לך כל הזמן את העבר, זה לא טוב, כי כבר עברת את זה, למדת דברים, אז למה אתה לא מזכיר מה שעכשיו...? זה קורה לי עם נופר כל הזמן...וזה מרגיז..."
סיוון : "זה הכי מרגיז, גם לי זה קרה עם מישהי..."
הם התלחשו וסיוון אמרה את השם, תוך הסתרת פיה ביד..
ועמיר הגיע לספסל והשיחה הזאת הסתיימה.


שוב אנחנו מגלים ג'קי שיש לו כוח ועוצמות נפש להרים את עצמו גם ברגעים קשים, ג'קי שיודע לעודד את עצמו ואת האחרים, ג'קי שמגיע לתובנות, ויודע להרחיב את התובנות האלה, למצוא להן סיבות ולהגיע למסקנות משלו. הוא מספר לסיוון מה הוא מרגיש בימים האחרונים בבית, את המועקות שלו ומסביר למה הוא בוחר להיות לבד.  
ג'קי שנתן מעצמו למען מישהי כל העונה, לרוב מוצא את עצמו לבד בתקופה האחרונה, וזאת שהיה שם בשבילה בכל מצוקותיה ובכיותיה, מבלה את הימים האלה עם "חברתה" בשבוע האחרון -ליהיא - ומרכלת עליו.
הבייגלה הזאת, שאמרה לסיוון שלשום: "אמרתי לג'קי : תפסיק לעשות את הפרצוף הזה של כלב עזוב. אני לא צער בעלי-חיים"... כמה נוראית, אגואיסטית וחסרת רגש ומודעות היא יכולה להיות? כמה היא אינה מודעת לכך, שהיא זו שפגעה בעמקי נפשו ולכן הוא עצוב? כמה עוד היא יכולה לפגוע בו, כמה ?!

ג'קי הפגוע מאוד עד עמקי נפשו ( ובצדק ), לא היה פנוי במחשבותיו בימים אלה לשמוח על היותו בגמר.
ג'קי מחזק את עצמו ומחכה למוצאי-שבת.   
נקווה שבמוצאי שבת יצא מאושר ועם המליון ביד, כי מגיע לו. 

ג'קי - כי רק הטוב צריך לנצח !

10 תגובות:

  1. עד כמה שהבחור הזה רגיש, נבון וטוב לב, רק לו מגיע לזכות... ונופר סתם ילדה מפונקת שמסוגלת לראות את העולם רק מנקודת המבט שלה, שלא מבינה את ההשלכות של הקפריזות הנרקיסיסטיות שלה וגם לא יודעת ולא רוצה לקחת אחריות עליהן.

    השבמחק
  2. כל מה שכתבת ריגש אותי! וכמה שזה נכון לגקי אני מקווה וגם רבים כמוני שהזכיה שבאמת מגיע לו תשמח אותו מגיע לו

    השבמחק
  3. יפעת המקסימה!
    כמו תמיד אני נהנת לקרוא את הבלוגים שלך ,ומאוד הייתי רוצה שאחת כמוך תהיה בפנאל של גואל פינטו ,את מדהימה ומותר לך להסמיק זה מעיד על הצניעות שבך אותה צניעות שחסרה למכשפה נופר מור ,גם אנו כמוך מתפללים שג'קי יהיה הזוכה לכן הייתי ממליצה לכל מי שכרגע קורא את תגובתי להיכנס לגוגל ולהקליד "כל האמת על נופר מור ואחרי שהם ייראו את הסירטון הם יבינו שאחת כמוה צריך להקיא מהחברה שלנו -אוהבת אותך מיקה

    השבמחק
  4. יפעת שוב מילים כדורבנות , כמה תובנות יש לג'קי ואיזה מקסים הוא , לפעמים אני מתפעלת מהסבלנות שלו כלפי הסביבה ובייחוד כלפי נופר שבכל רגע אפשרי עוקצת אותו ורודנת בו.
    אתמול בלילה אלירז הופיע מביתו לדיירי הבית , היה ניתן לשים לב דרך השורות שהוא ניסה לעודד את ג'קי וגם אמר כמה משפטים של ג'קי , נופר וליהי פשוט התפוצצו מקנאה , וכשאלירז פנה אל ג'קי ואמר לו "מי נגד מי -זה המשפט שאתה תמיד משתמש בו" ג'קי חייך והנהן ואילו גב' נופר קפצה ואמרה "אבל זה גם המשפט שלך" איזו קנאית זה פשוט מחליא אותי שלא נדבר על השיחה שהייתה לה עם אמיר ושפכה ליכלוכים על ג'קי על ימין ושמאל. וג'קי יושב ומדבר עם סיון בהוט טאב ומדבר רק על עצמו ועל סיון ולא מלכלך, וכאן גדולתו שהוא לא נכנך לפינה הזאת והוא נשאר טהור ואדם מדהים בעיניי.
    הלוואי שבמוצ"ש ליהי לא תגנוב את המיליון .

    ורד

    השבמחק
  5. יפעת שלום!אפתח ואומר אם כל העולם היה גקי לעולם לא היו מלחמות גקי תור ועלי זית בפיו ! ואמשיך נופר !שיחקה את המשחק הכי מלוכלך בתולדות האח הגדול 3 חודשים וזה לשחק ברגשות של אדם מאוהב ובחוץ שפטו את גקי ואמרו פודל והציבור העיור כל הדחה החזיר את נופר לשלב הגמר ועל הגב של גקי ואם האח הגדול לא היה מלהק אותו היינו מפספסים את מה שלמדנו שטעינו להביא בחורה כמו נופר ולתת לה במה ולשמש דוגמא לנוער שבימלא מבולבל שזו הדרך אתה חבר רק לצרכי שלי ארמוס אותך עד למימוש רצונותיי

    השבמחק
  6. אני ממש לא מבינה איך הוא מצליח לעבוד על כולם.לכל אחת היה פעם אחת בחייה לפחות בחור מאוהב שלא הצליח להבין שזה לא הדדי וגרם לה להיות רעה.נופר התחננה שיפסיק עם האנדרטות והוא המשיך.מיליוני פעמים אמרה לו שאין סיכוי והוא המשיך.הוא הוציא ממנה רוע שלא קיים בכלל שהיא מדברת עם הבנות או עם עמיר,שפשוט מכבד אותה כאדם.ג'קי התעלק עליה וברגע האחרון לפני המיליוןן גם גורם לצופים לרחם עליו ולשנוא אותה.התמסכנות כאורך חיים.אני מסכן אז אני לא מתגייס לצבא.אני מסכן אז אני עוזב את בית הספר.

    השבמחק
  7. ג'קי למיליון!
    נופר בוגדת רעה ושחקנית..
    סמסו כולם 1 ל2020.

    השבמחק
  8. ג'קי אוהבים אותך
    כולם לסמס 1 ל2020 ג'קי צריך אותנו!

    השבמחק
  9. גקי אני חולה עליך אין עליך אוהבת אותך בישבילי אתה עשיתה לי את העונה השנה היה מאוד כיף כפרה טוב איתי פהה ביוש גקוש אני אני אוהבת אותך

    השבמחק
  10. הי יפעת,
    אני מחפשת אנשים שאוהבים את "האח הגדול" לסרט שמנסה לבדוק למה אוהבים את האח הגדול. תוכלי לכתוב לי לbigbrotherdocument@gmail.com
    תודה

    השבמחק