יום שבת, 12 במרץ 2011

דיירי בית האח הגדול בתמונות מיוחדות

לפניכם גלריה של תמונות של הדיירים, שעדיין נמצאים בבית האח הגדול. (וכמה שכבר לא).
יש לכם הזדמנות להביע דעה על הדיירים.
ומי לדעתכם - כבר לא יהיה מחר בבית?
(להגדלה - לחצו על התמונה)






סיון ועמיר


ג'קי ונופראלעדליהיא, עתי ואבירם
סיון ועמירליעוז






5 תגובות:

  1. מהמם!
    במיוחד אהבתי את התמונות של עמיר וסיון ושל ליהיא, עתי ואבירם.

    וחבל שאלעד עף!

    השבמחק
  2. אני אהבתי את התמונה של נופר וג'קי.
    אין על המז'יק של המז'יק!

    השבמחק
  3. נופר היא הזוכה שלי ,בחורה בת 22 עם בטחון שמוכנה להשתיק את פרידה גסת הרוח.
    פרידה אמרה שהיא באה לנוח ,היא באה לדבר אחד בלבד, לפרסם את המסעדה שלה.
    ליהיא הפכה את האח הגדול לבית זונות אחד גדול ,עם עתי שןלבר שראיתי אותו הבוקר משדר מנווה אילן, . חוצפה עוד לא הסתיימה התוכנית ,והוא שהשתתף בתוכנית וכבר משדר, חוסר לויאליות , גם את עתי מה שעניין זה לזיין כול אחת שמוכנה ,וליהיא הייתה מוכנה. כי היא רוצה עם כול גבר .
    בושה לרמת המשתתפים בעונה, כנראה שכמה שאנשים נמוכים יותר הצפייה גדולה יותר.
    אני לא מקנאה בבני הנוער שצריכים לראות את הזבל הזה.

    השבמחק
  4. שמי איזבלה איתן, אני מגיעה מתל אביב ,, אבל אני עוברת לאוהיו עם בעלי, אני רוצה לחלוק את החדשות הטובות על חיי עם כל מי שזקוק לעזרה בנישואין / זוגיות. סבלתי שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה אחרת רק בגלל שמשפחתו לא אהבה אותי, ומכיוון שלא יכולתי להביא לו תינוק, בכיתי שבע שנים בגלל שבעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב -3 באוגוסט 2019 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם ד"ר אלאבה. החלטתי לפנות אליו כשפניתי אליו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה מכיוון שפניתי אליו, אמרתי לו את כל הבעיות שלי והוא הבטיח שיעזור לי להחזיר את בעלי. ד"ר אלאבה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אלי לפני שאני ישן באותו יום ויתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אלי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושין. היום אני חולק את המסר הזה כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם מאוד שמח להיות בהריון ולאלו מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום, צרו קשר עוד היום עם ד"ר אלאבה ופתרו את הבעיה שלכם הנה דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או whatsapp בטלפון: +2349039885856 אני מבטיח לך שהבעיה שלך תיפתר

    השבמחק
  5. שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בנייד, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. הייתי כל כך מאושרת ולכן התחלנו לחיות יחד באושר. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    השבמחק