יום חמישי, 24 במרץ 2011

למה לא ליהיא ?

חמישיית הגמר היא : ג'קי, ליהיא, נופר, סיוון, עמיר. לאחרונה, יש סקרים שמראים שג'קי וליהיא הם בשני המקומות הראשונים..

בטור הזה אדון בנושא : למה לא ליהיא ? לגמרי לא !

ליהיא לא ראויה לנצח. כלל וכלל לא, ולא רק אני חושבת כך, אלא רבים.

ולמה ליהיא אינה ראויה לקבל את המליון :

כי מה עשתה ליהיא בתכנית? במה היא בלטה? איזה דבר חכמה היא אמרה?
לאורך התכנית ראינו את ליהיא הרעה. זה התחיל בחרם על ליאם רז. ליהיא שרה על ליאם בקולי קולות "קיל זה סנק" הרוג את הנחש, ואמרה שליאם היא הנחש והתכוונה אליה בשיר ששרה. יש התנהגות בזויה יותר מזו? מה עשתה לה ליאם?! בגיל כזה לשנוא כל כך, להתנהג כמו ילדה קטנה?! להחרים מישהי?! מה- היא ילדה בגיל ביה"ס היסודי?

ליהיא אמרה על עצמה "אני אוהבת לשנוא" בריב עם עמיר ודנה. זאת הוָויתה של גב' ליהיא גרינר האמריקאית. אשה מלאת שנאה ורוע. היא הייתה מעורבת באין ספור מריבות בבית האח הגדול.

במה היא בלטה?!
 אה, כן....נזכרתי. בחוסר הבושה : לא התביישה לעשות סקס בחדר השינה, כשמסביבה דיירים רבים. לא התביישה לבקש מנופר לפנות לה את האמבטיה תמורת סיגריה, כדי להיכנס למקלחת ולקיים יחס מין עם עתי. היא לא התביישה בכך שדיירי הבית שמעו את גניחותיה ונמנעו להיכנס לישון, כי הרגישו לא נוח והם אף העירו לה על כך ולא היה איכפת לה.
 היא לא התביישה לעשות את זה מול פני כל האומה.
לא התביישה לעשות את זה, כשהארוס שלה, אבירם בן-שושן, רואה את זה בשידור חי וכל משפחתו וחבריו, והוא אינו יודע מה לעשות עם עצמו. היא גם לא הפסיקה להשמיץ אותו, כדי שלא יבחרו בו להיכנס לבית. 
מה - ערוץ 20 הפך להיות סוג של ערוץ פורנו, גם אם בקטן, ולא הודיעו לנו על כך מראש?!
אז מה - לתת לחסרת בושה ומעצורים כזאת לזכות במליון ש"ח בתכנית טלוויזיה לכל המשפחה?!

כששאלו את ליהיא למה היא חייתה עם אבירם 6 שנים, כשהיא בשלב מסויים לא רצתה אותו. אז היא ענתה, שהיה לה נוח, כי היא גרה אצלו ולא שילמה על שכר דירה ועל אוכל, אז מה - אשה נצלנית ראויה לזכות במליון ש"ח בתכנית הזאת? 

ליהיא התגלתה בתכנית לא פעם כבחורה רכלנית וסכסכנית. היא לא הפסיקה לדבר רעות על כמה דיירים בבית. זכור המקרה, שבו היא רצה לפרידה (על קביים - במשימת בית החולים) וסיפרה לה, שדנה לא רצתה לנקות את הכנפיים, כי היא אמרה "או שאני עושה מא'-ת' או בכלל לא" ואז פרידה רבה את הריב הגדול עם דנה, וליהיא עמדה מהצד ונהנתה , נהנתה מאוד. ליהיא הייתה חיילת של פרידה וזה אומר עליה הרבה.
אז מה - סכסכנית ורכלנית ואוהבת ריב ראויה לקבל מליון? לאחת כזאת צריך לתת פרס?!
זאת הדוגמא שאנחנו רוצים לתת לנוער?!

ליהיא דיברה כמעט כל התכנית באנגלית. תכנית "האח הגדול ישראל" אמורה להיות תכנית, שכל אחד ששילם לערוץ 20 או למאקו, כדי לצפות בתכנית, צריך להבין כל מילה שמדברים בה. העובדה שליהיא דיברה באנגלית פגמה בצפייה של צופים רבים.
ליהיא פלטה בתכנית, שהיא התחתנה נישואים פיקטיביים עם מישהו בארה"ב תמורת 25,000 דולר. זה בסדר? זאת אינה עבירה על החוק האמריקני?
לה אתם רוצים לתת את המליון?!

ליהיא גם סיפרה, שבאחד הימים הייתה צפירה, ונדמה לי שאמרה שהיא כיסתה את ראשה בשמיכה, רק לאחר מכן הבינה, שהצפירה, שהיתה ביום הזיכרון, על מנת לעמוד דקת דומיה.
אז - לה מגיע לקבל מליון ב"אח הגדול ישראל"? איך אין לה מושג על צפירה ביום הזיכרון ?!

ליהיא בעצמה לא האמינה שהיא תהיה בגמר, ורבים אחרים היו בטוחים שהיא תעוף מזמן. אז מה השתנה? האם הצחוק הקולני שלה עושה למישהו משהו?! או שמא משהו אחר שעשתה?!
יש כאלה אומרים 'יש לה שמחת חיים'. אז מה? - זה שהיא מתפרצת בצחוק ושרה לפעמים בגלל זה היא צריכה לזכות?
אבל מה עם אנושיות, יחסים חברתיים תקינים, אהבת הזולת, כבוד עצמי וכבוד לסביבה ובכלל ערכים, שבגללם ראוי לזכות ואשר אין לה אותם ?!

בימים האחרונים, מאז שנקבעה חמישיית הגמר, היא אינה מפסיקה להשמיץ את ג'קי. מכפישה אותו ומרכלת עליו ללא הפסקה. היא ממעיטה בערכו ואומרת למצלמות : "את זה הם רוצים שינצח?" ומעקמת את פרצופה בזלזול, ממש מתוך מטרה להמעיט את סיכוייו לזכות, והוא עדיין מתייחס אליה בכבוד. ליהיא משמיצה גם אחרים, למשל את עמיר. היא רוצה לסלול לעצמה את הדרך אל הניצחון ע"י השמצת אחרים ובעיקר השמצת ג'קי.
זה אינו בזוי בעיניכם?! האם כל האמצעים כשרים ?! גם פגיעה בשמו של ג'קי, שלא עשה לה כל רע?!

ליהיא שמעה אתמול צעקות בחוץ לג'קי : "ג'קי, אתה מלך. אוהבים אותך בחוץ".היא קמה מיד, כשג'קי וסיוון המשיכו לשבת שם, ונכנסה מיד לתוך הבית, ונראתה אח"כ בתוך הבית במצב רוח לא טוב בגלל זה וסיפרה לאחרים על הצעקות בטון לא מפרגן. קשה לה לפרגן למישהו אחר.

ג'קי, לעומתה, גילה כל כך הרבה תכונות טובות, שבגללן הוא ורק הוא ראוי לזכות.

אז : ג'קי - כי רק הטוב צריך לנצח!

17 תגובות:

  1. ליהיא מרכלת על נופר שהיא לא מוסרית. למה מה היא עשתה ? אסור לה להתחבר עם עמיר? הם חברים טובים. ליהיא את קיימת יחסים בשידור חי. נכנסת מאורסת, השפלת את אבירם. היית הפודל הנכנעת של פרידה האלימה שבי שבי בשקט, כשתצאי תראי ביוטוב איזה סרטונים הכינו לך. בושה וחרפה של בחורה בוגדת הגברת ליהיא גרינר.

    השבמחק
  2. בושה מה שהעריכה עשתה אתמול לעמיר.עשו רצח אופי לדיר הכי אנושי שתמיד רואה באחרים רק את הטוב.

    השבמחק
  3. מצד שני ג'קי לא עשה שום דבר משמעותי בעונה הזאת. ליהיא אמנם עשתה הרבה מאד דברים מפוקפקים, אבל היא הייתה דיירת שעוררה עניין. ג'קי מיצה את עצמו מאד מוקדם בעונה ואח"כ די דעך לקראת הסוף.

    אבל בכל מקרה הולך להיות גמר ענק! :) הולכים להיות בלוגים לייב של ארז ואסי ותגובות מהפייסבוק על מסך ענק ותגובות של דיירי עבר. חגיגה שלמה

    http://s.mako.co.il/ha3qIZ

    השבמחק
  4. יפעת שולחת לך חיבוק
    מה ניש?
    אולי תפרגני לחברה ותיקה ותני פוסט על עמיר
    בחייאת :)
    רק ממך אני הכי רוצה פוסט עמיר

    חיבוק
    נעה

    השבמחק
  5. עכשיו התפתניתי לקרוא את הפוסט על ליהיא

    יש על האמת שלך? אין....
    את כותבת ומנתחת נפלא
    תענוג

    ואגב, מסכימה עם מה שכתבת על ליהיא, לגמרי...
    וג'קי מחמד


    חיבוק
    נעה

    השבמחק
  6. יפעת .נכון הוא שהליהוק השנה לא משהו וזאת בלשון המעטה .אולם ,מבין הדיירים הנוכחיים -בעיני ליהיא היא הראויה ביותר . ליהיא הביאה איתה לריאליטי את כל כולה ,ללא משחקים ,משוא פנים או אסטרטגיות .בואו נזכור גם שהבחורה עשתה "עליה " לא צריך לזלזל בזה . זה שההורים שלה בחרו ללכת בדרכם לפני 20 שנה -לא צריך לפגוע בה .כרגע, היא מבצעת את התיקון שלה וצריך להעריך אותה על-כך.אני ממש מתאהבת בליהיא בכל תוכנית יותר ויותר וכמוני עוד רבים .ובואו נהיה הוגנים -ליהיא לא קיבלה מעולם את הגב שנופר קיבלה ומקבלת מההפקה ולמרות הכל כוחה עולה. בואו נפרגן קצת יותר .ליהיא מבחינתי כן וכן הראויה ביותר.

    השבמחק
  7. תודה לכל המגיבים.
    לנועה מסינגפור, שלום !
    תודה על המחמאות.
    הכל בסדר, חוץ ממצב בטחוני קצת מדאיג בארץ.
    נועה, אינני בטוחה שאספיק לכתוב פוסט על עמיר לפני הגמר. אני מקווה שתסלחי לי על כך. פה ושם פרגנתי לו, בהתאם לסיטואציות, שבהן היה מעורב.
    רוב הסיכויים שגם לא אספיק לכתוב על "הטלנובלה" שמתרחשת שם בימים אלה, עקב התפתחות ביחסים בין נופר ועמיר וכל מה שמתלווה לכך...
    ד"ש מישראל הגשומה,
    יפעת

    השבמחק
  8. מעניין במי את תומכת? ממש קשה לזהות.
    מעריצי ג'קי ראו שליהי מתחזקת והם מ פ ח ד י ם

    השבמחק
  9. מצטרפת לבקשה לפוסט על עמיר.בניגוד לסקרים רוב אלה שאני מכירה הכי התחברו לעמיר.אני מאד אוהבת את הכתיבה שלך ואשמח אם תספיקי...

    השבמחק
  10. יפעת, נו באמת, הרי הכתיבה ואת זה היינו-הך
    את שופכת כתיבה בקלות ובשנינות.
    תפנקי אותנו על עמיר גם
    רוצה לקרוא על עמיר ודווקא מנקודת מבטך
    מגיע לנו הקוראים גם פינוק אחר מג'קי, נופר וליהי

    ביי
    נעה

    השבמחק
  11. לאנונימית ולנועה היקרות,
    תודה על המחמאות.
    ובקשר לבקשתכן, שאכתוב על עמיר : אינני בטוחה שאספיק לכתוב עליו היום.
    אני מתכננת היום לכתוב פוסט מסכם לפני הגמר. אתן יודעות, היום יום שישי, היום קצר והמלאכה מרובה...
    נועה'לה - כל פוסט דורש ממני להקדיש זמן ומאמץ, שזה כולל צפיה בתכנית ומעקב, כדי שהפוסט יהיה מדוייק ואמיתי, כתיבה ועריכה וזה לא כל כך בקלות...
    אני אשתדל להיענות לבקשתכן, אבל אני לא מבטיחה, כי אני בספק אם יהיה לי זמן לעשות את זה.
    אל תשכחו שלא מזמן כתבתי פוסט על עמיר שהוא מתגלה כחבר טוב, הפוסט הזה לא מספיק ?....
    בינתיים,
    שבת שלום לכן ולכולם וכל טוב,
    יפעת

    השבמחק
  12. נכון מאוד..
    רק ג'קי למיליון!
    סמסו 1 ל2020.

    השבמחק
  13. נופר לא חייבת כלום לג'קי, ג'קי הרס לה את כל המשחק בזה שהוא לא נתן לה לדבר עם אף אחד. למרות שמיליון פעם נופר הבהירה לו שהם לא זוג ולא יהיו. הקנאות הפנאטית שלו והעיניים המזוגזגות מפחידות ומאיימות.נופר הרימה את ג'קי, לימדה אותו להתבטא . זה שג'קי רצה לשחק כדורגל במקום ללמוד ובמקום לשרת בצבא, זה לא עושה אותו מסכן, למי שאין כסף לא עושה קעקוע גדול בגב, לא קונה מותגים, לא מבלה יום יום במועדונים, ולא רובץ בים. אז תרדו מנופר היא ועמיר חברים , כן הם מתחבקים אז מה? גם ג'קי מתחבק עם סיון. שג'קי ימצא לו חברה שמתאימה לרמה שלו ותו לא.

    השבמחק
  14. מי שאומר שליהיא צריכה לזכות יש לו אמא זונה תחשבו על מה שהיא עשתה לאבירם את זה אתם שחכתם!!!!!! אז תחשבו שלפני שמדברים לא מגיע לזונה לזכות

    השבמחק
  15. ליהיא השריד האחרון של ציר הרשע פרידה תצא ראשונה !!!!

    השבמחק
  16. יפעת, את נפלאה,
    ובעיקר כל כך צודקת.

    השבמחק
  17. לאנונימי/ת,
    תודה על המחמאה.
    יפעת

    השבמחק