יום שני, 1 באוגוסט 2011

הדור הבא או שמא הדור הקודם ?

השם שניתן לריאליטי החדש בערוץ 10 ומתכונת התכנית סותרים, לדעתי, זה את זה ונשאלת השאלה האם באמת זה מה שאמור להיות בדור הבא, או שמא זה הדור הקודם?

 בתכנית "הדור הבא 24/7" הכניסו את איתן אורבך כרווק שסביבו סובבת התכנית והכניסו גם 14 בנות ושלושה חברים של איתן. איתן נמשך , לעת עתה, אל שלוש בנות : דניאל, קרן ואורטל. מה שקורה מבחינת שלוש הבנות האלה מביך. איתן מנשק את האחת ולאחר זמן מה מנשק את האחרת ולאחר יום מנשק את השלישית. איתן אמר שהוא מבולבל, שזה בלתי אפשרי שהוא מנשק שלוש בנות ועובר מאחת לשניה ולעתים לשלישית.

התחושה היא שיצרו הרמון נשים עבור איתן ושאיתן הוא מין "שייח סעודי". כמובן, מתעוררת קנאה בין הבנות שאיתן מעניק להן תשומת לב מיוחדת. לדוגמא , קרן ראתה שאיתן ואורטל מתקרבים זה לזו בבריכה ונכנסה לחדר ובכתה.  ודוגמא אחרת: איתן סיפר השבוע לאורן, שדניאל התבאסה שאיתן הכין תה עם דבש לאורטל. ואז אורן אמר לו : "עולם של פעם". איתן ענה : "כן. אבל למשל אצל בדווים תעשה מה שאתה רוצה".... גם איתן וגם אורן מבינים, שמה שקורה שם זה מתאים יותר לעולם הקודם, שגברים לקחו להם יותר מאשה אחת, או שזה עדיין קיים אצל הבדווים או בסעודיה , למשל. אז מה אומר איתן : "אבל אצל בדווים תעשה מה שאתה רוצה"... אז מה - זה שהוא עובר מאחת לאחרת זה בסדר, אבל זה לא בסדר שהן מקנאות זו בזו, כאשר הן רואות את תשומת הלב המיוחדת שהוא מעניק לבת אחרת?!...


דניאל - זאת שעשתה את הצעדים הראשונים להתקרבות אל איתן, ישבה במוצ"ש ושוחחה עם עדי על כך שהוא מתנשק עם אחרות ושיצא לדייט עם אורטל, תוך עישון סיגריה והתנשפויות שהצביעו על הרבה כעס ובין השאר היא אמרה לעדי :
"מה - הוא זונה ?" ועדי אמרה : "זה הרמון".
ודניאל המשיכה: "הוא לא חייב לעשות את זה. לא נראה לי שהם (ההפקה) מחייבים אותו" ודניאל הכריזה : "אני אבודה".

טוב, כל ההקדמה הזו וחלקי השיחות שהבאתי כאן - זה על מנת לשאול את השאלה : איך בכלל הבנות נכנסו לתכנית כזו ואיך איתן עצמו נכנס לתכנית כזו?! האם הכסף יענה את הכל?! איתן ואורן מציינים שזה אורח חיים של פעם או מתכונת שקיימת אצל הבדווים, וגם חלק מן הבנות מציינות שזה כמו "הַרְמוֹן" , אבל הן הכניסו את עצמן להרמון הזה, אז על מה הן מתלוננות?!
לומר את האמת - התפלאתי שהפמיניסטיות לא ביקרו עד עתה את התכנית, ייתכן שהן עסוקות במחאת הדיור........

אז זהו - מתכונת התכנית מעוררת בי תחושה לא נוחה ונראה לי גם אצל רבים אחרים. עד עתה צפיתי מעט מאוד בתכנית ובעיקר בשידורים המרכזיים בערוץ 10. לצפות בתכנית שבה בנות ,לעיתים, משפילות את עצמן בתכנית המשודרת 24 שעות ביממה, על מנת להשיג את איתן אורבך, שהוכנס לתכנית על תקן של מעין "שייח סעודי", זה מעורר מעט אי-נוחות וזה מעורר תהיות לגבי ערוץ 10 שיצאו במתכונת כזו של תכנית, שהיא יותר הדור הקודם מאשר הדור הבא.
לא לשווא הרייטינג נמוך.

ואתם - מה אתם אומרים על התכנית? אשמח לקרוא את דעתכם.

3 תגובות:

  1. ענבר שני הבחורה הכי איכותית ויפה שם רק היא ראויה לזכות

    השבמחק
  2. אני אומר שאת כל מה שכתבת כאן יכולת לכתוב גם על "הרווק" ששודר בערוץ 10 לפני זמן מה וההבדל היחיד בינו לבין "הדור הבא" הוא שברווק לא היו חברים וזה לא צולם 24/7.

    אולי בגלל זה הרווק היה טיפה יותר מעניין...

    השבמחק
  3. התכנית מביישת את המין הנשי מראה אותו בכיעורו ,
    איתן אדם אנמי לחלוטין וחברו יוני מושך אותו כלפי מטה מהר גם במוסר וגם בהחלטות.

    הבנות נאות למראה אך התנהגותם ממש לא כך.

    השבמחק