יום ראשון, 14 באוגוסט 2011

קרן נותנת פקודה - ליהי מבצעת

מעולם ליז לא הייתה כל כך אהובה על קרן וליהי. אמש היה לילה נוסף, שבו קרן וליהי הביעו "געגועים" לליז. ליז - שהן שתיהן קראו לה "חיידק", חיקו אותה וצעקו עליה כשהייתה בבית.
עכשיו - כשנפתחה נגדן חזית - הן כל כך רוצות שליז תהיה בוילה. וקרן שוב מבקשת מליז סליחה וליהי אומרת : "בא לי שהיא תהיה פה. היא היחידה שהייתה על רמה פה"
קרן : "לא ראינו אותה".
 קרן : "אני מצטערת, ליז".
אכן הן לא ראו אותה, כי פשוט היו עסוקות בלפגוע בה. מה זה אומר עליהן? לרדת לחייו של אדם רק בגלל שכרון כוח, שלאמיתו של דבר, דמעותיה התכופות של קרן מראות שזה "כוח" מדומה.

ה"געגועים" לליז ובקשת הסליחה ממנה נובעים מכאב הלב של קרן במיוחד והנספחת אליה ליהי, שרואות באחת הפינות את אתי, דניאל ואורטל שרות וצוחקות. וקרן אומרת : "אני מקנאה בהם שהם יכולות לשבת ולצחוק בלי ..."

והן מתחילות לדבר על אתי. קרן מספרת על מה שאתי אמרה לה ביום שישי.
קרן : " היא אמרה לי 'את עשית קומונה'. היא לא יודעת מה זה קומונה. אל תשתמשי במילים שאת לא מבינה את המשמעות שלה... ליהי, היא גרמה לי התקף חרדה... הלכתי לחצר של הבנים, זה היה מביך שאיתן ראה אותי ככה, אבל זה היה טוב שהוא ראה אותי שיש לי רגשות, כי הוא אומר שאני לא מפגינה רגשות... החלטתי ללכת היום עם ראש מורם. פתאום חשבתי על ליז ופתאום ריחמתי על ליז. היא הלכה פה עם ראש למטה והחלטתי שלנו זה לא יקרה..."


קרן המשיכה לדבר על אתי ואמרה שהיא לא יכולה לבוא ולספר לאיתן את כל הדברים על אתי והציעה לליהי, שתלך ותספר את כל הדברים האלה על אתי לבן. היא גם דאגה לטפטף לה שאתי דיברה עליה ועל בן.

קרן לליהי : "יש לך כבר רגשות אליו, נכון? אל תדפקי חשבון לאף אחת. תקומי בבוקר, תשאלי איפה בן ותני לו נשיקה..."
קרן : "אני לא יודעת מה היא אמרה עלי לאיתן, כי זה כנראה גרם לחסום את איתן ממני..."

ליהי מסכימה לעשות את הדברים ואומרת לקרן : "מבחינתי כל דעה שלך היא בשבילי זהב. הלכתי אחרייך בעיניים עצומות..."
קרן ממשיכה להאשים את אתי, שהיא אשר הסיתה אותה נגד ליז ומספרת שאתי אמרה לה "'תיזהרי ממנה, היא רוצה את איתן..."

קרן מאשימה את אתי בכל. בכך שאיתן חסם את עצמו ממנה, בפגיעה המתמשכת בליז ועוד... בכל - אתי אשמה, וקרן, מבחינתה, ממש "ילדה טובה"...

קרן רואה שאורטל ואתי איחדו מיטות ושהן יחד עם דניאל והחברות המתהווה הזו צורבת בליבה מאוד, והיא נראית כל כך לא רגועה ומחליטה לשלוח את ליהי לעשות את העבודה במקומה - ללכלך על אתי. וליהי - מבצעת את הפקודה.

לא לחינם קרן מעודדת את ליהי להיות בקשר רומנטי עם בן. הקשר הזה מהווה בשביל קרן אמצעי להעביר דברים לאיתן בדרך עקיפה, וכנראה גם לדעת דברים מִגזרת הבנים, ולליהי - כמו ששמענו מבן, הקשר הזה אתו הוא כרטיס הישארות בווילה וכמו שהוא אמר לה, כשהועמדה להדחה "עכשיו תיצטרכי להתנשק אתי יומיים..." וליהי "נעתרה" לנשיקות שלו, גם כשניכר שהביעה סלידה.

בחדר שכבו במיטה אורטל, דניאל ואתי. דניאל אמרה שהייתה לה שיחה טובה עם איילת ושהיא רוצה לתת לה הזדמנות נוספת. אתי הזהירה אותה. "תיזהרי, היא לא חברה שלך", "יש פה פסיכולוגיה הפוכה".
אתי : "איילת אמרה לי עלייך 'היא מפונקת' אז אמרתי לה 'טוב, היא מהעשירון העליון, מגיע לה'"...ואתי המשיכה לספר לדניאל כל מיני דברים שקרו כנגדה.

והמצלמה עברה אל ליהי שישבה בחצר הבנים עם בן. ליהי מיהרה לבצע את המשימה שֶקֶרן המפקדת הטילה עליה.
פעם ראשונה שאני ראיתי את ליהי מדברת בנאום חוצב להבות ובשטף כמעט ללא פסיקים ואתנחתות. מעניין - ליהי אמרה פעם שיש לה "זיכרון של דג", אבל הפעם היא לא שכחה שום דבר שקֶרן אמרה לה לומר...

וליהי דיברה על אתי כמה שהיא לא בסדר ומה אמרה לקרן... ושהיא מעבירה דברים לא נכונים. היא סיפרה לבן שבגלל אתי היא התנהגה כמו ילדה בכיתה ה', בגלל הפחד ממנה, היא התנהגה לא כראוי לאחרות.
ליהי לבן : "יכול להיות שהיא אמרה לך דברים גם עלי כמו שאמרה על ליז, על לירון, על קרן".
בן : "היא אמרה עלייך דברים מדהימים, מדהימים וכמה שהיא אוהבת אותך".
ליהי : "ולא אמרה עלי שום דבר רע?"
בן : "היא רק אמרה שאת אוהבת לקנות בגדים..."
וליהי עיוותה את הפרצוף ונשמעה כועסת...
בן : "אבל זה בקטנה, זה לא דבר רע..."
ליהי : "היא מתכוונת להגיד שאני ריקנית..."
בן : "לא נכון. היא דווקא אמרה שאת חכמה".
ליהי : "אצלה זה ליטוף- סטירה, ליטוף - סטירה..."
ליהי ממשיכה להאשים את אתי, שבגללה היא עצרה את עצמה אתו.
ליהי : "אני מסתכלת על עצמי ואומרת ; איך חודש שלם הלכתי אחרי מישהי ואני כועסת על עצמי. אתה יודע - הכוחניות שהיא משתמשת פה כלפי אנשים, כלפי - זה לא מתאים לי. אני מרגישה שגם הקהל לא ראה מה שאני עברתי בגללה" ( ליהי למדה מקרן לדבר לקהל...). "עכשיו אני רואה איך היא מדברת לאורטל ודניאל וזה מצחיק אותי".
בן : "דניאל לא פריירית ועל דניאל היא לא תצליח. דניאל היא לא כמוני וכמוך. היא לא עושה חשבון לאף אחד. היא ביזניס מן, היא חותכת דברים ישר - לטוב ולרע".
ליהי : "באיזה מקום צפיתי את זה, אבל לא צפיתי את זה..." ( הערה : שליהי תחליט : צפתה את זה או לא צפתה...)
ליהי : "יכול להיות שנראיתי כמו איזה ילדה מפגרת בכיתה ה', שהולכת אחרי מישהי, אבל זה לא יקרה יותר. אני גם מצטערת שליז לא פה". ואח"כ ליהי האשימה את ליז במה שהיה ואמרה לבן, שאתי דיברה עם ליז, כדי להיראות טוב בחוץ.
בן : "שלושתכם רציתם להיראות טוב בחוץ".
ליהי : "לא. אנחנו דיברנו איתה באופן טבעי, אבל אתי דיברה איתה בשביל האנשים בחוץ..." (ואני שואלת - אם לחקות את ליז ולקרוא לה "חיידק טורף" זה היה "הדיבור הטבעי" שלהן עם ליז?...).
בן : "ליהי, לפני שבועיים ניסיתי להגיד עליה דברים (על אתי), אבל אתם שיתפתם פעולה איתה..."
ליהי המשיכה "ללכלך" על אתי
בן : "כל ההתנהגות שלה והקללות , אני לא יכול להתחבר לזה, למרות שאני חולה עליה, מת עליה..."
ליהי : "קרן מבחינתי היא הדעה השפויה כאן". והיללה ושיבחה את קרן.
בן : "צריך להיפתח לעוד בנות. את לא צריכה כל הזמן להיות צמודה רק לקרן, אלא גם להיות עם אחרות".
ליהי : "אם אתי תדבר אתי, אני אגיד לה הכל".
בן הציע לליהי לא לדבר עם אתי על הדברים בשבוע הקרוב, אלא ללכת ולחייך לידה וזה יחרפן את אתי.

ולפתע ליהי עברה למשימה השנייה שהוטלה עליה - שלב הנשיקות. הם נצמדו זה  לזו בהיצמדות ארוכה והמצלמה עברה משם...

המצלמה עברה אל קרן שישבה זמן ארוך במקלחת לבדה ושיחקה בשערה. דניאל נכנסה לשם וראתה אותה יושבת.
וקרן יצאה לאחר מכן לעשן, תוך כדי שהיא אומרת לעצמה : "הכל צ'יפס, קרן, הכל צ'יפס"... (דווקא האמירות האלה לעצמה מצביעות על כך שֶקֶרן רותחת והמראה של אורטל-אתי-דניאל ביחד מציק לה מאוד).

וקרן ישבה בחוץ ועישנה בשרשרת תוך כדי שהיא שרה לעצמה : "אדם בתוך עצמו הוא גר..."

ואורטל ודניאל יצאו לעשן וישבו במרחק קטן ממנה ודיברו עליה...

ולאחר שנכנסו - קרן המשיכה לשיר לעצמה : "כשעצוב ולא הולך... אני באה אליך... אבא יגיד הנה באה הנסיכה .. אמא..."

זאת הייתה  שעת לילה מאוחרת, ההמתנה לליהי, שתחזור מהמשימה, ארכה זמן, יותר ממה שקרן , כנראה, שיערה לעצמה, וקרן נכנסה לחדר הרחצה ולפתע ליהי הגיעה , מרוצה, צוהלת ורוקדת ואמרה לקרן : "אמרתי לו הכל..."
ולפתע עלה חיוך על שפתיה של קרן וגם היא הפליאה בכמה תנועות ריקוד...
המשימה בוצעה. רות - סוף.

4 תגובות:

  1. מה עם השיחה של אורטל דניאל ואתי שאתמול כל הזמן ריכלו על קרן וליהי, אין לאתי בושה יום אחד ברוגז וכבר היא מוציאה את כל הזבל מהפה שלה, היא אמרה לדניאל שקרן ביקשה מאתי שתראה בפלאפון של דניאל את ההתכתבות של דניאל ואיתן? ועוד המשיכה לספר לדניאל ולשקר האם זו חברה? מחר היא תמכור את דניאל וככה הלאה בעצם היא כבר מכרה אותה. אתי היא בחורה תת רמה ואורטל משחקת אותה מסכנה והיא הכי סכסכנית ורכלנית ובנוסף חופרת בלי סוף שמעייפת את מי שנמצא איתה. חבל שדניאל נופלת ברשתה של אתי השטן. מאוד אהבתי את אתי בהתחלה, אחרי שגיליתי שהיא שקרנית, סכסכנית, כוחנית, לא מצא חן בעיני. לדעתי צריך להעיף אותה מהבית. אבל אני מבינה שהיא מביאה רייטינג וחבל שאחת כזאת נמצאת שם.

    השבמחק
  2. קרן וליהי חושבות שהן צדיקות, ומאשימות בכל דבר את אתי. הם התעללו בליז ועכשיו מבקשות סליחה. הכל בשביל המצלמה. שתי צבועות בלתי נסבלות.

    השבמחק
  3. כי אתי אשמה בכל מה שקרה לליז. הן לפחות מתחרטות. אבל אתי צבועה, שקרנית, רכלנית, כוחנית.
    צריכה לעוף משם ואז יהיה יותר רגוע, היא מכניסה רק מתח לבית.

    השבמחק
  4. זה מרגיש כאילו הן בובות, אין להן בכלל רצונות משל עצמן.
    כל היום יושבות ומרכלות כמו זקנות על ספסל.
    נראה לי שאני אוותר על העונה הבאה ובמקום לצפות בשטויות של אנשים חסרי אמירה אפנק את עצמי בסרטים לצפייה ישירה שאני מתכננת לראות כבר כמה חודשים.

    השבמחק