יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

השיחה של אמא של קרן עם איתן וגב

לפי השיחה היום של אמא של קרן עם איתן וגב נדמה שהיא באה לחסל חשבונות. היא צחצחה חרבות בבית ובאה וירתה צרורות. אחרי כמה מילות נימוסין אמא של קרן החלה בנאום תוכחה בתחילה עם איתן ולאחר מכן עם גב.
שמענו רק את הקולות ולא ראינו את פני הנפשות הפועלות ולא את הבעות הפנים.
חלק מזה ודאי נראה בתכנית המרכזית בערוץ 10.

השיחה התחילה עם איתן והיא מובאת כאן ברובה, אך לא כולה, מאחר שלא תמיד ניתן היה לשמוע ברור :
גב' שחם לאיתן : "יש לי השגות על מה שקרה אחרי הדייט...ששלושה ימים לא דיברת איתה....היית צריך.........אני שמחה שעכשיו אתם ידידים... התנהלתם בסיטואציה בלתי אפשרית בצורה מעוררת כבוד........................."
אמא של קרן כנראה ראתה ושמעה מה שאורן ויוני אמרו בימים האחרונים על הקפיצה של קרן מאיתן לגב באופן מיידי, והיא דיברה על כך עם איתן.
גב' שחם : " שלא יחשבו שהיא מבולבלת...ואיך זה יכול להיות שהרגישה לאחד ואח"כ תוך כמה ימים הרגישה למישהו אחר -אז זה יכול להיות. יש אנשים שנמצאים במערכת נישואים ומתחים רגשות למישהו אחר, ההתנהגות של קרן זה לא בגלל מניעים כלשהם, אז זה לא תמוה בעיני ומצאתי לנכון להגיד את זה, כדי שגם גב שנמצא פה ישמע".
ואמא של קרן התחילה לדבר עם גב. אחרי כמה מילות נימוסין :
"ובקשר לפסיכולוגית : יש עצות שמתאימות לאדם אחד ולא מתאימות לאדם אחר...יש סיטואציה וכל אחד מתייחס אליה אחרת?......."
גב אמר שהוא מתרגש.
גב' שחם : "למה אתה מתרגש? אני נורא חמודה........"
אמא של קרן אמרה שהיא לא חשבה שתמצא את עצמה מדברת עם מישהו שהוא מעין בן זוג של הבת שלה בסיטואציה כזו, אלא עד שייוָצר קשר קרוב ואז יהיה מתאים לדבר עם בן הזוג.
גב' שחם : "אני מוצאת לנכון לדבר על הנקודה הזו. והיה וזה היה במציאות אחרת והייתם אתה ואיתן , וקרן הייתה צריכה להעדיף איזה רווק עדיף עליה, זה היית אתה ואחרי שעברתי את הנושא הזה... קרן הייתה צריכה ידיד אמיתי והיית ידיד אמיתי, גילית רגישות וזה היה יפה. אני נשואה 40 שנה...ואתה לומד שכבוד הדדי זו תכונה חשובה בין בני זוג, וכבוד הדדי יש לו איזו התנגשות עם ציניות. אני מעריכה את הדרך שעברת, ועברת דרך מדהימה, שאתה צריך להיות גאה בה, אתה צריך להיות גאה בעצמך. אתה עברת דרך קשה מאוד....ואנחנו יודעים שאנשים מועדים וכשהם מוצאים את הדרך לעלות זה דבר אמיץ, חזק ואתה עשית את זה בגדול, ולכן לא מתאימה לך ציניות, כי ציניות היא דרך של אנשים חלשים.... אני חושבת שאתה מתמודד יפה ולכן לפעמים נסלחת לך הציניות ותאמין לי, כשאני רואה את קרן מתמודדת...קרן יודעת מאיפה הציניות מגיעה. אני מאוד מחבבת אותך, ואני מקווה שעם כל המגבלות שהציבו לפני, אני מקווה שהבנת מה שרציתי להגיד".
גב: "הבנתי. אני יכול להגיד לך, שלפעמים מה שרואים , זה לא מה שקורה באמת. אני נמצא בסיטואציה שאני צריך לשמור על עצמי......"
גב' שחם : " אסור להשתמש בשפה................."
גב: "אני רוצה שתדעי שקרן - יש לי אליה כבוד מאוד גדול והערכה אליה כאדם, ואמרתי לה את זה בימים הראשונים........"
גב' שחם : "אני נורא אוהבת את הרגישות שלך, ועכשיו צריך................ זכותך להתנהל כמו שאתה רוצה. אני לא באה להתערב. קרן - אני כל כך סומכת על קרן. אני לא באה מהצד של התנשאות, ממש ממש לא. אני חושבת שאתה אדם ראוי, אני מכירה אותך קצת מ"הישרדות". היית בתכנית "הישרדות" פיזית, התכנית הזו היא הישרדות אמוציונלית, לא פיזית, ואני לא מקילה בתפקיד שאתה נושא...........ואם לפעמים נראה שהיא מחייכת ולא מגיבה, זה נעשה מתוך משהו פנימי. כי לפעמים כשפוגעים בך, נורא קל לבעוט.............., אבל.............בסופו של דבר נפגעים".
גב : "בגלל הסיבה הזו..............ואת קרן במיוחד".
גב' שחם : "למה דווקא עם קרן במיוחד?"
גב : "כי קרן נפגעה............ ואני יודע שיש לה תעצומות נפש....................."
גב' שחם : "לפעמים אני כועסת, ויסלחו לי הקונטרול.................... כשאומרים שהיא חזקה, גם אנשים חזקים יש להם רגשות........ אתה יודע את זה?"
גב : "אני יודע?"

ולפתע קרן נקראה להיכנס לפגישה עם אמא שלה.
נשמעו נשיקות והתרגשויות. ואמא של קרן אמרה :
"אני לא מאמינה. מאיפה יש לך את זה.............. פשוט נדהמת...." ונשמעו עוד כמה משפטים ושידור השיחה ביניהן הופסק וקרן שהתה עוד זמן לא מועט בפגישה עם אמא שלה. אנחנו הצופים נשארנו סקרנים לדעת, אילו עוד מסרים עברו בהמשך מגב' שחם לגב ולקרן עצמה, ואיך זה שדווקא את השיחה הזו קטעו באמצע מאוזני הצופים...............

אמא של קרן "טיפלה" בגב במילים לא פשוטות. גב ודאי היה נבוך מאוד בשיחה. מעניין לראות את חלקי השיחה- שלא הובאו כאן - בתכנית המרכזית. כמובן, ששוב תהיה עריכה ע"פ ראות ההפקה ובאופן שהיא תרצה להציג את קרן...

ערב לא פשוט עובר על איתן וגב. הם שמעו דברי תוכחה לא פשוטים מאמא של קרן. מעניין איך יתייחסו אל קרן עם צאתם מחדר הפגישות עם האמהות ובנות המשפחה של הבנות, ובמיוחד מעניין איך יתנהלו מעתה הקשרים בין גב לבין קרן.
האם קרן שוב תסמס לגב ותבקש לבוא אליו ללופט? האם הוא יתקרב אליה יותר, או שמא יתרחק ?
לא נראה לי שהוא יתרחק ממנה, כי אז זה ייחשב שוב פגיעה בקרן.... בכל זאת אמא של קרן עלולה להגיע שוב לתכנית.......................

מה אתם אומרים? איך תהיה ההתנהלות ביניהם מעתה והלאה? אשמח לקרוא את דעתכם.


9 תגובות:

  1. אמא של קרן צדקה בהכל היא אישה ואמא מדהימה ומגוננת
    באמת מעניין מה יקרה איתם בהמשך..

    השבמחק
  2. אמא של קרן קודם כל צריכה לחנך את קרן. קרן רכלנית ורעת לב. היא זלזלה בליז , כינתה אותה בשמות ולעגה לה. קרן אגואיסטית, סכסכנית וקנאית. היא התמסרה לאיתן ומיד כשגב בא היא התחילה להתעלק עליו והוא ממש לא נמשך אליה. אין לה טיפת בושה וכבוד עצמי.

    השבמחק
  3. השיחה של אורטל ואחותה הייתה אמיתית ומרגשת,אין על אורטל היא מדהימה.

    השבמחק
  4. נראה שאת נגד קרן, ואני לא מבינה למה. כי רק עליה את כותבת ומהכתיבה שלך קוראים שאת לא אוהבת אותה. לדעתי היא בחורה איכותית, רגישה ומקסימה. לדעתי אמא של קרן אשה מדהימה והיא מגוננת כמו כל אמא על הבת שלה. אני חושבת שקרן בחורה מקסימה, ומגיע לה בחור יותר יציב מגב, וגב ימשיך לחזר אחרי קרן, כי קראתי היום שגב לוקח אותה לדייט. אני דווקא לא מבינה את חן, לדעתי היא בחור בלי כבוד עצמי, שהיא בכח רוצה את גב.

    השבמחק
  5. לאנונימית,
    א) קרן אכן מספקת חומר רב לכתיבה (לצערי, לא הכי מחמיא) ולכן כתבתי עליה כמה פוסטים.
    ב) כתבתי גם על אחרות ולא רק על קרן.
    ג)זכותך לחשוב שקרן "בחורה מקסימה". אני ועוד רבים כמוני חושבים אחרת. אני כותבת על מה שאני רואה.
    ד ) אני ועוד רבים כמוני רואים שגב דווקא נמשך מאוד לחן, ומי שלא מניחה לגב, עד כדי כך שהוא מבקש ממנה ללכת כבר מחדרו, זו דווקא קרן, וקרן היא זאת שנראה שוויתרה על כבודה העצמי.
    ה) אני מבינה את רצונה של אמא של קרן להגן על בתה, כי באמת קרן, בעיקר באשמתה, לא מצטיירת טוב בתכנית, במיוחד בעיני אלה שצופים יום יום בתכנית.
    ו) קרן נבחרה לצאת לדייט, לא בגלל שגב מעדיף אותה על פני חן. זה יותר נכון בגלל שאתמול אורן אמר לו : "אם לא תבחר בקרן לדייט - קרן תתרסק", וגם בגלל שיוני אמר לו "קח את קרן".
    אחרי "המנה" שאתמול אמא של קרן נתנה לגב ואחרי מה שאמרו לו הבנים, כנראה לא הייתה לו ברירה אלא לקחת את קרן לדייט. גב נזהר לא לפגוע בקרן. כי אם הוא היה מחליט לקחת את חן לדייט, רבים מאיתנו יודעים לאיזה מצב קרן הייתה נכנסת ומה היינו שומעים ממנה כל היום...
    ולסיום: חייכתי כשקראתי את המשפט שכתבת, שאת לא מבינה את חן, ושהיא בחורה בלי כבוד עצמי, ושהיא בכוח רוצה את גב ; - האם אנחנו צופות באותה תכנית?! נראה לי שהתבלבלת בשם שציינת. התיאור שציינת מתאים לקרן.
    ועוד תמיהה אחת קטנה : איך קרן, שאותה את מכנה "בחורה איכותית, רגישה ומקסימה" - העליבה, זלזלה, כינתה בשמות גנאי את ליז וחיקתה אותה מאחורי גבה?! איך בחורה "רגישה ומקסימה" כמו קרן התנהלה כפי שהתנהלה גם כלפי בנות אחרות ?!

    השבמחק
  6. ליפעת הכתיבה שלך מדהימה ולאוך תקופה ארוכה אני גם בדרך כלל מסכימה עם דעותיך.

    אינני חלילה אומרת על קרן מילה רעה היא לדעתי בחורה מסכנה שלא מוצאת את מקומה כמו שאמרה אצל איריס "לא רוצה להיות שוב מקום שני", וזה גורם לה לחוסר בטחון וגם לקבלת אהבה מזוייפת העיקר להיות במרכז.

    לגבי אורטל דעתי: היא שחקנית ותככנית שבאה מהביבים - בחורה שהצטלמה בחזה עירום בחוף ים, רוקדת ומופיעה בריקודי בטן במועדונים מתביישת להתנשק או לעמוד ליד בחור????????????
    היא משתמשת בנשק הפלירטוט לקראת הסוף כדי להיות הטרקציה לקראת הסוף, כמו כן הבינה שהיא זקוקה למרות הסלידה שלה מאורן את הגנתו מאחר והוא הכי קרוב לאיתן.

    לגמר הייתי רוצה לראות את דניאל המקסימה לדעתי
    את אתי שנלחמה כמו אריה למרות שלא בצורה מקובלת עלי אך נתנה הרבה.
    את מור מאחר והיא שונה ונעימה למרות שאינה תמיד אומרת דברי טעם.

    על כל השאר הייתי מוותרת למרות שידוע שקרן תהיה
    וגם ליהי שלה ממש לא מגיע אני בדעה של וונינה.
    יוני

    השבמחק
  7. ליוני, שלום !
    תודה על המחמאה בתחילת דברייך.
    לגבי אורטל, הייתי מציעה לך לא להשתמש בביטוי "באה מהביבים" - זה ביטוי קצת מוגזם לגביה.
    יפעת

    השבמחק
  8. קורל הישראלית הנימפומנית מראה לכם עולם של פנטזיות לוהטות - סרטי סקס http://sexprivatevideos.com/ רטובים וחמים של הבנות הכי שוות במדינה

    השבמחק
  9. שמי איזבלה איתן, אני מגיעה מתל אביב ,, אבל אני עוברת לאוהיו עם בעלי, אני רוצה לחלוק את החדשות הטובות על חיי עם כל מי שזקוק לעזרה בנישואין / זוגיות. סבלתי שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה אחרת רק בגלל שמשפחתו לא אהבה אותי, ומכיוון שלא יכולתי להביא לו תינוק, בכיתי שבע שנים בגלל שבעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב -3 באוגוסט 2019 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם ד"ר אלאבה. החלטתי לפנות אליו כשפניתי אליו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה מכיוון שפניתי אליו, אמרתי לו את כל הבעיות שלי והוא הבטיח שיעזור לי להחזיר את בעלי. ד"ר אלאבה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אלי לפני שאני ישן באותו יום ויתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אלי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושין. היום אני חולק את המסר הזה כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם מאוד שמח להיות בהריון ולאלו מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום, צרו קשר עוד היום עם ד"ר אלאבה ופתרו את הבעיה שלכם הנה דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או whatsapp בטלפון: +2349039885856 אני מבטיח לך שהבעיה שלך תיפתר

    השבמחק