יום חמישי, 20 בינואר 2011

נופר לא מרשה לג'קי לפרגן לאחרים

בשעת בוקר באחד הימים בשבוע זה המצלמה עברה אל ג'קי, שישב על הכרכרה לבד, כשפניו אל הקרקע והוא אומר לעצמו :"צועקת כאילו מה קרה....אאא.. אני מקווה, שהיא תקבל שיחות וירגיעו לה את המערכת..."

נו, מי זאת ה"צועקת"? מי זאת שצריך "להרגיע לה את המערכת"? ניחשתם נכון, נופר!

ואז הגיעה אליו נופר, כרגיל לאחר הצעקות היא באה להתחנף, ובפקודה היא יורה : "לך תכין לי סנדוויץ' ותחתוך ירקות".
וג'קי הנזוף:"די, די" ונראה כעוס.
נופר: "תפסיק לתת לאנשים הרגשה טובה... מה אתה מלצר שלו? הוא יושב ומגרבץ ואתה מתחנן אליו 'רוצה תה, רוצה נס'? מישהו דואג לך?"
ג'קי : "בא לי לעשות את זה וסתם קיבלתי צעקות בלי כלום".
נופר (בצעקות): "אני לא יודעת איך התחברתי אליך, שיש לך את התכונה המגעילה הזו של התחנחנות...כולם פה משחקים לי חברים מהפלמ"ח. יאללה...התייפייפות נפש. אתה יוצא מפה ואף אחד לא חבר שלך. זה גם יכול לגרום שיעמידו אותך להדחה".
ג'קי: "ככה אני תמיד". והוא מספר שזו תכונה שלו, שהוא אוהב לתת.
נופר ממשיכה בהטפה בקול רם תוך השתקת ג'קי, שמנסה להגיד שהוא אוהב לעשות טוב לאנשים.
נופר:"אני שונאת התחנחנות".
ג'קי מתחנן לנפשו: "טוב, די , די. לא בא לי לדבר".
והיא ממשיכה בשלה ויורה צרורות.
ג'קי: "מה עשיתי?! שהצעתי לו נס או תה?"

נופר מחקה בלעג את ג'קי :'אני ככה'... - לא ראיתי דבר כזה בחיים".
ג'קי בקול חלוש מנסה: "אולי תתני לי לעשות טעויות. את צועקת עלי, מקללת. תני לי לפעמים לעשות את הדברים האלה. בסדר? כפרה עלייך. את נכנסת בי ב - 600"...
והיא שוב משתיקה אותו  ואומרת לו, שהוא לא צריך להיות טוב לאנשים.
ג'קי: "אני שונא לריב איתך, את העצבים שלך את מוציאה עליי. כמה את מתעצבנת עליי ואז אני הולך ועושה לך מבצע של אהבה..."

עמיר מגיע לכרכרה ושואל: "מה קרה?"
נופר לעמיר : "ג'קי הביא לעתי וליהיא תה ונס למיטה..."

הבנתם? כל חטאו של גקי היה, שבבוקר הוא שאל את עתי וליהיא, מה הם רוצים לשתות והביא להם תה ונס למיטה.

נופר משתלטת על נפשו של ג'קי. מה פתאום שג'קי ישרת אחרים?! הוא צריך להיות זמין משעות הבוקר אך ורק לנופר. להחמיא לה, להישמע לפקודותיה, לחתוך לה ירקות. האופי הנרקסיסטי שלה לא מסוגל לראות שג'קי, שהיא הפכה אותו לשפוּט שלה, יפרגן לאחרים, יהיה טוב לאחרים. "אני מלכה" ורק אני קיימת. ג'קי מתחנן אליה לתת לו לבטא את עצמו כפי שהוא, והיא נוזפת בו. מסרסת אותו. הוא בבסיסו אדם טוב לב ואוהב לתת, אבל הגברת נופר לא מרשה והכל מתוך אינטרס אישי, תוך השפלת ג'קי ופגיעות חוזרות ונשנות בו.

בשיחות עם בני הבית בתחילת התכנית ג'קי אמר, שטוב שבני זוג לא יהיו "פאסיבי ופאסיבי", או "אקטיבי ואקטיבי", אלא יותר טוב "אקטיבי ופאסיבי", אבל, ג'קי,  ה"אקטיבית" הזאת מוחקת את נשמתך. תיזהר !

3 תגובות:

  1. מסכן ג'קי אוכל כאפות מנופר קהל חייבים להדיח את נופר זה כבר מגיע לבריאות של ג'קי.
    גקי אל תדאג יותר מידי אתה תזכה בעזרת השם את המיליון. גקי אתה המלךךךךךךךךךךךךךךךךך

    השבמחק
  2. ראיתי אותה ולא האמנתי24 במרץ 2011 בשעה 23:44

    כפתה עליו להיות צמוד אליה ואז באה אליוב בטענות שהוא מיקד את תשומת ליבו רק בה ולא לשאר הדיירים.

    כך כפתה עליו התנהגויות ומצבים - ואז הפכה אותם לאמצעי האשמה נוסף.

    מתועבת בעיני.
    כל כך מרוכזת בעצמה.
    אומה.
    מניפולטיבית.
    רודפת תשומת לב.
    כל כך הרבה תכונותשלשליות מרוכזות באדם אחד.
    לא יודעת איך האידוט מה T/V
    אומר אני בוחר בה כי הלכה עם האמת שלה.
    איוז אמת האמת של האגואיזם הצרוף?

    השבמחק