יום חמישי, 27 בינואר 2011

סיוון מודאגת מִבּוֹאהּ של הילה אקראי

אתמול בערב כשהוצגה תעודת הזהות של הילה אקראי, פניה של סיוון נפלו והיא נכנסה לעצב עמוק. היום , כשהדיירים החדשים היו בחצר, כל הדיירים הוותיקים עמדו צמוד לחלונות בתוך הבית, צפו בהם וניסו ליצור איתם תקשורת כלשהי , כי אסור היה להם לדבר איתם. רק סיוון אברהמי ישבה בצד מכונסת ועצובה, ומי חש בזאת וניגש לדבר איתה ולשאול, איך היא מרגישה ואח"כ גם נישק אותה על ראשה ? - זה היה ג'קי הרָגִיש וטוב הלב.

ובכן - מה קרה לסיוון היום? למה הייתה כל כך עצובה והלכה לחדר וכנראה אף הזילה דמעות?

את התשובה לכך קיבלנו היום בשיחה שלה עם דנה בקונכיה.
וזה מה שאמרה סיוון :
סיוון סיפרה שקשה לה עם זה שאומרים לה, שאין לה ביטחון עצמי. פרידה אמרה לה את זה כמה פעמים וגם ליעוז אמר לה באחת השיחות, שלא מרגישים אותה והיא לא באה לידי ביטוי.
וכך המשיכה סיוון : "ואתמול קיבלתי את המכה של החיים שלי, משתי אלה - מירב והילה. מירב אמרה עלי, שאחרי 50 ימים, היא לא מבינה מי אני ובגלל זה נפלתי מנטלית, ואז אני רואה את הילה... בחורה בערך בגילי על אותו סגנון ; יפה ומתוקה וצוחקת, ואז מה עובר לי בראש? שהיא אותו סגנון שלי , חמודה וחייכנית ועוד היא מכירה את עמיר..., את מבינה,, והרגשתי שאולי הביאו מישהי על המשבצת שלי - ולא , לא על רקע רומנטי עם עמיר. אבל היא דומה לי, כאילו... כאילו...שנייה אחרי שמירב אומרת, שאחרי 50 יום לא יודעים מי אני, אז פתאום אומרים 'הנה קבלו את הילה' , כאילו ... אני לא... והיא עוד מכירה את עמיר, והרגשתי לא טוב. ועוד עמיר לא הפסיק להחמיא להילה, כמה שהיא חייכנית וכמה שהיא נחמדה... מה, אתה לא רואה כמה שאני נשברת?..."

דנה: "היא לא באה במשבצת שלך... מה את דואגת?!"

סיוון:" בגלל כל הדברים האלה היום, כשהם (הדיירים החדשים) היו בחוץ, לא יכולתי לשבת ולהסתכל עליהם וגם בכיתי".

דנה נתנה לסיוון חיזוקים, והיא התעודדה קצת . כנראה , עד הפעם הבאה....

תגובה 1:

  1. אז נכון שסיון מודאגת...וכל אחת במקומה הייתה מרגישה אותו הדבר. כל עולמה חרב אתמול בערב! סיון הנה בחורה עדינה, טובת לב, עד כ"ו ניסתה לא להיכנס לעימותים עם דיירים אחרים. אני אישית מתנהגת כמוהה, אני נלחמת רק על דברים שהם חיים או מוות בשבילי, אם זה לא מהותי עבורי אז לא אלחם! דברים כמו אוכל, להעיר לאחרים, לרצות חפצים חומריים לא מענינים אותי, אז בחיים לא יריב על כך, אפילו אם לא יהיה לי מה לאכול. סיון מרגישה לא רצויה בבית, היא מרגישה שאנשים עושים לה טובה שמדברים איתה...לא הם לא רוצים לשמועה את מה שיש לה להגיד. בכלל לא בגלל שהיא אילמת, כי היא לא! אנשים כמו ליעוז לא יתחברו בחיים לסיון. מצד אחד סיון צריכה לקחת את הביקורת כביקורת בונה. מצד שני מאוד קשה לעשות את השינוי ללא תמיכה. וגם ביקורת צריכה ליאמר כמו שצריך, בתחילה משהו טוב ואז ביקורת. לא פלא שסיון מרגישה מאויימת מהילה, כי עמיר מגדיר את הילה כבחורה חכמה, נחמדה ויפה...ועוד ידידה שלו. מי היה מרגיש טוב עם הידידה של בן הזוג הייתה מגיעה והוא היה מחמי לה כלכך? ועוד אם גם כך יש לי ספקות עד כמה אנחנו באותו ראש? אם אני שונה בתחלית מהבחורה הזאת באופי? "אני הייתי מרגישה רע מאוד....אבל זה לא טוב להראות חולשה. לצערי אני הייתי בוכה, אפילו עושה סצנת קינאה...כן , כן אני יודעת שזה לא טוב!

    השבמחק