יום שישי, 21 בינואר 2011

מלחמת עולם בין פרידה לדנה בעת הכנת רשימת הקניות

צעקות רמות נשמעו אתמול, יום חמישי, בבית האח הגדול בעת הכנת התקציב. לרגע נדמה היה שתיכף ילכו שם מכות. כמעט חייגתי ל - 100. פרידה רשמה "טבק". דנה אמרה לה שרק ביום שלישי נתנו לה טבק, והיא לא יכולה לרשום שוב "טבק". פרידה אמרה, שלא מעניין אותה והיא חייבת. ודנה אמרה שהיא רוצה קרם עיניים. בקיצור : היה קרב על מה שנרשם על הלוח. דנה ופרידה צועקות זו על זו וכל השאר יושבים מסביב ומפחדים לפצות פה.
 פרידה אומרת "אבל קיבלת קרם פנים במאתיים ש"ח".
ודנה : "אבל את קיבלת כבר השבוע טבק שעולה 55 ש"ח".
פרידה : " טוב, תרשמי את הקרם עיניים, אבל תורידי מהאוכל".
דנה: "אני לא אוריד מהאוכל". " תרשמי גם חומוס. נופר אוהבת חומוס, (חלה יום לפני כן התקרבות ביניהן) נופר, למה את לא מדברת".
נופר עונה שהיא תדבר כשיגיעו לסיגריות, ואכן נופר התערבה למען עצמה וביקשה שיורידו קוואקר ועוד משהו, שיואב ואחרים אוהבים. כי מה איכפת לנופר, העיקר שהשיגה לעצמה מספר קופסאות סיגריות כפי שרצתה.

כך המשיכו צעקות רמות, פרידה צועקת ודנה צועקת, כל אחת זורקת מילים לשנייה. פרידה מקניטה את דנה ודנה אומרת לה : "את חוצפנית וסוציומטית" , "דואגת רק לעצמך" ופרידה קצת מתאדמת ועונה : "קרם עיניים לא מוריד קמטים, זה גנטיקה". "חחחחחחח". "אני חייבת טבק".

לאחר שרשמו את קרם העיניים ונראה היה שהתקציב לא מכסה כל מה שהזמינו, דנה אמרה : "תורידו את קרם העיניים. אני לא מסכימה שבגלל זה יורידו מהאוכל של כולם".

וליאם אמרה : "לא. זה יישאר".

ואח"כ התגלה שמישהי מחקה את קרם העיניים. דנה חשבה שזו פרידה והצעקות ביניהן שוב עלו לגבהים. אח"כ אמרו שבטעות ליאם מחקה את זה.
דנה, ליאם ופרידה עמדו עם הלוח ליד חדר האח הגדול, כדי להיכנס לשם. כל אחת מתעקשת. פרידה עומדת מאחורי דנה ונדמה היה שעוד מעט מישהי תניף את היד אל עבר השנייה. ודנה צועקת אל פרידה : "צאי לי מהרשתית" , אך פרידה לא זזה ומגחכת "הממממ", מחייכת חיוך קצת עצבני וממשיכה לעמוד מאחורי דנה.

זאת הייתה סיטואציה קצת הזויה. שתי נשים בוגרות רבות על שליטה כמעט עד כדי מכות.

לאחר מכן פרידה יצאה לחצר , ישבה ועישנה בכרכרה ליד ג'קי והתחילה לירות צרורות:
"כל מה שהיא רוצה היא שמה בתקציב". וכאן סיננה כמה קללות גסות, שלא נעים לי להעלותן בכתב, והמשיכה : "כל מה שרצית , קיבלת. קרם לעיניים, אוי. בלי קרם עיניים, היא לא משתינה בבוקר", "המטומטמת הזאת".

ודנה לסיוון ועמיר בחדר :"בא לי לקרוע אותה", "חוצפנית כזאת". "זה על כל אותם חברים שלי שהיא השתילה ולא הרפתה". "היא לא יודעת עם מי היא מתעסקת". "אלוקים, או היא או אני שנעוף מהבית. יצאה מכל החורים וכולם מרגישים ככה. רמת הסוציומטיות בלתי ייאמן. מי היא שמישהו מפחד ממנה. גם הכבוד המינימלי שנתתי לה אין יותר ממני".  

מתח רב שרר בבית לאחר הריב הקולני הזה. ליהיא, עתי וג'קי ניסו להרגיע את פרידה. ליאם וסיוון עודדו את דנה.

יותר מאוחר פרידה ניכנסה לנסט ונתנה הוראה לאח הגדול. "האח הגדול, אני רוצה לישון חצי שעה. אל תעיר אותי" - ואכן - האח הגדול נכנע שוב להוראותיה של פרידה ולא העיר אותה.

אז מה יהיה בהמשך אם שתי נשים אילו ימשיכו לדור באותו בית?
ואֶת מי, לדעתכם, כדאי להדיח מחר, כדי שתהיה אווירה נעימה יותר שם בבית, ושגם לנו הצופים יהיה יותר נעים לצפות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה