יום שבת, 29 בינואר 2011

לילה טעון רגשית בבית האח הגדול : ליהיא - עתי - אבירם

אמש היה לילה טעון רגשית בבית האח הגדול. לטובת אלה שלא צפו, אפרט כאן את עיקר השיחה.

 זה החל בשיחה בין עתי וליהיא. עָתַי הודיע לה על רצונו להיפרד. על השיחה ביניהם שמענו מליהיא. היא יצאה לחצר וסיפרה לדיירים שישבו שם הודעה דרמטית; שהיא עוברת מיטה ושהיא ועָתַי כבר לא יישנו באותה מיטה. היא סיפרה בתחילה' שהקשר הזה עם עתי אינו מוביל לשום מקום "זה סתם". אח"כ הוסיפה "לי זה לא מפריע שזה יימשך, אבל עתי אמר שזה מבלבל אותו, שזה מפריע לאישיות שלו להתבטא, שיום הוא מרגיש כך ויום אחרת"..

הדיירים היו בתדהמה וג'קי נראה נרעש ביותר, ושאל : "למה?"
ליהיא אמרה להם : "אנחנו חברים טובים, אבל גם אני הרגשתי שמשהו חסר".  "אני אוהבת אותו וגם הוא אוהב אותי"... אני אוהבת אותו, אבל לא מאוהבת".
יואב: "את חושבת שאם לא היה הארוע עם אבירם, זה היה קורה?"
ליהיא: "אני שמחה על זה. אני רוצה להיות רווקה, חופשייה. כמה שאני אוהבת את עתי, הוא לא הטיפוס בשבילי. אני אוהבת גבר-גבר. אתם רואים את אבירם כמה הוא גבר. אני אוהבת גם שהגבר יהיה יותר מבוגר לא סטודנט..." "אמרתי לעצמי - חבל. כי פעם ראשונה שיש לי חבר ואהוב, שאני יכולה לספר לו הכל. אבירם יודע עלי חצי ממה שעתי יודע עלי. חבל שעם עתי זה לא הגיע למצב של פרפרים".
ג'קי עדיין ניסה לעכל את הידיעה המרעישה ושאל: "עכשיו אתם מורידים הילוך?"
ליהיא : "כן".
וג'קי הָרָגִיש הוא היחיד שקָם, חיבק את ליהיא ונישק אותה על ראשה.

ועתי , לאחר שיחה זו, נקרא לחדר האח הגדול. ליהיא קראה במיקרופון לאח הגדול: " האח הגדול, אני רוצה לבוא אליך, למה קראת קודם לעתי?..."  וישבה בסערת רגשות בחוץ. למרות שאמרה לדיירים ש"הכל בסדר", ברור שהיא רעשה וגעשה.

בכרכרה נשארו סיוון וליהיא.

סיוון לליהיא : "אבל את סבבה. את נראית סבבה".
ליהיא: "בטח סבבה. הוא עדיין חבר שלי".
סיוון : "הוא יותר רגיש ממך".
ליהיא: "יו, מסכן. מה שהוא עבר עם הילה ואבירם, זה לא בסדר" ( הילה הדיירת החדשה נפגשה שלשום עם עתי והטיחה בו, כנראה, מילים לא קלות).
ליהיא: "חשבתי שאני ועתי באותו דף ולא ידעתי שזה מפריע לו כל כך שאנחנו שוכבים ביחד. אם זה היה מפריע לו, הוא לא היה עושה את זה"...

לאחר כמה דקות עתי יצא מחדר האח הגדול נרגש וסיפר לליהיא שהוא נפגש עם אבירם.

עתי : "אמרתי לו שהייתי מלא ברגש ונכנסתי לשם ואני מצטער אם פגעתי בו".
ליהיא : "בכית?"
עתי : "כן". "הוא אמר לי כמה הוא נפגע וכמה זה כאב לו כשהוא ראה שאנחנו מתקרבים".
ליהיא : "ווי, הוא ראה הכל".
עתי : " בסוף אבירם אמר 'שמע, אם אתם רוצים להמשיך, אני מפרגן לכם..."
עתי: "זה לא היה קל".
ליהיא: "איזה חמוד אתה שהסכמת לדבר אתו..."
עתי : "גם הוא לא היה חייב לפגוש אותי. אני שמח שעשיתי את זה, ואני רוצה להשאיר את זה מאחורי". "אמרתי לו שכרגע אני ואת רק חברים טובים". "הוא אמר שגם עם סיוון דרור, שהיה לה חבר, עשיתי את זה"...
ליהיא : "יו, הוא יודע הכל"...
ליהיא: "איך קרה שנפגשת אתו?"
עתי : "האח הגדול שאל אותי, אם אני רוצה להיפגש אתו, תפסתי את הראש ואז הסכמתי, ואז שאלו אותו אם הוא מסכים..."

ואז...המצלמה עברה לחדר של אבירם.

אבירם סיפר לתומר ורם על תוכן השיחה עם עתי. ובין השאר אמר : "על כלום הוא הרס. גרנו יחד 6 שנים. אם באמת הייתה להם אהבה, הייתי שולח להם גם צ'ק מתנה לחתונה. אבל אין אין זה".
אבירם : "בשבילי להיות פה זה בית לווינשטיין"
תומר : "אתה עובר פה שיקום".
עתי : "כן, יותר טוב להיות פה מאשר להיות שם בארה"ב ולראות מרחוק הכל על המסך". " הייתי ממש למטה. החברים היו באים לנחם אותי".
תומר : "איזה תעצומות נפש יש לך".
אבירם : "ההפסד הוא של ליהיא. יש כאלה שיגידו 'מה הוא מצא בה?', אבל זה ביני לבינה. אף אחד לא יודע מה היה בינינו".
רם : "אם תיכנס לשם תריב איתה?"
אבירם : "לא, מה פתאום. זו טעות ששניהם עשו והם צריכים להתמודד עם זה".
רם פרייס : "טוב מאוד שלא התחתנת איתה, כי זה היה יכול לקרות גם בעוד שנתיים שלוש עם מישהו אחר".

השיחה נמשכה, כשאבירם מקבל חיבוק חם והמון תמיכה מרם פרייס ומתומר. אח"כ באה גם מירב מהחדר השני ונישקה אותו ואמרה לו, שהוא גבר מדהים.
אבירם המשיך לדבר ואמר, שהתדמית שלו הייתה נמוכה מאוד לאחר מה שקרה, והיה חשוב לו לבוא לפה ולהראות שאבירם זה לא רק שם.

אבירם : "אמרתי לעתי - 'זה כואב. אני עדיין אוהב אותה, אבל אני לא אחזור אליה. מבחינתי היא משוחררת. אם אתה רוצה, לך איתה..."
תומר : "אני שמח שהכרתי אותך, אתה לא יודע כמה. חשבתי שאולי אתה קשוח, אבל עכשיו אני רואה כמה אתה בן אדם..."

אבירם נראה רגוע יותר, וברור שהעובדה שהוא בא לכאן ושוחח עם ליהיא ועתי - הקלה עליו מעט.

והמצלמה עברה שוב לעתי, ליהיא וג'קי, שישבו על הספסל בחוץ, והמשיכו לדבר על האירועים המרעישים שקרו.
ועתי פלט באנחה : "וואחד יום..."

אכן , ערב לא קל עבר על עתי, ליהיא ואבירם. 

ניתן היה לראות על עתי, שאבן נגולה מעל לבו.

והיום בבוקר ליהיא בכתה. עתי אחז בידה ואמר לה, שהוא שם בשבילה.
ליהיא אמרה, שהיא חוששת שהדיירים החדשים שייכנסו, לא יניחו לה וידברו איתה על מה שעשתה לאבירם ואח"כ נכנסה לחדר האח הגדול...


ומשהו לסיום - עמיר שאל את ליהיא אמש: "איך תרגישי אם יהיו הפתעות בבחירה ואבירם ייכנס הערב לבית "?  ליהיא ענתה, שהאח הגדול אמר לה, שהוא החליט בכוונה שהדיירים הוותיקים יבחרו ארבעה מתוך חמישה שייכנסו לבית, כי הוא יודע שהדיירים לא יבחרו באבירם והוא לא ייכנס לבית...

נו, אז מה אתם אומרים על כך?...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה