יום שני, 31 בינואר 2011

"תקשיבו לפרידה"

תקשיבו לפרידה, תקשיבו לפרידה,
הכל אני יודעת, הכל מבינה,
מאמי, ה-כ-ל, הכל אני רואה.
תקשיבו לפרידה, תקשיבו לי,
כי אין כאן עוד מלבדי.


אני - יש לי מסר ואג'נדה,
ומי זאת בכלל דנה?
סתם אשה מכשפה,
שאני עליה לא שמה.


אז תקשיבו לפרידה,
תאזינו לאג'נדה ;
בכל הזדמנות אני פולטת קללה,
צועקת, צורחת ודורשת במה.
אוכלת, שותה וצלחת לא מרימה,
וגם לפעמים דברים מחביאה.


ועוד אג'נדה יש לי, אז תקשיבו לפרידה ;

לעשן סיגריות מול פני הנוער וכל האומה,
לריב על טבק בהכנת התקציב עד כדי מלחמה,
כמעט עד תלישת שערות של אחדים מן החבורה.
כי אני על כולם פֹּה פס גדול שמה,
אז אם מַשהו אני רוצָה ולוֹ מתאווה,
אני מקבלת אפילו באמצעות צעקה,
וגם האח הגדול נכנס לחרדה,
ומקיים מיד מה שאני רוצה.


אז תקשיבו לפרידה, תקשיבו לפרידה,
עשו אַתֶּם הכל למעני,
ואני אעשה מה שבא לי,
ואוי לו למי אשר לי יבריז,
תיזהרו ! אני נכנסת לקריז,
ואם תספורת אני צריכה,
על שירן אצעק ואוציא לה את הנשמה,
ואם בקרוב תספורת אצטרך שוב, אף אחד בפני לא יעמוד,
ולא איכפת לי גם אם רם פרייס יצטרך לצבוע לבלונד...


אז תקשיבו לפרידה , תקשיבו לפרידה,
 אני ואני ואני הכל מבינה,
"שוחרת שלום" ," אוהבת צדק", "נותנת נדבה",
כי לפה באתי, בעצם, למען מטרה אחת נעלה,
העוד לא הבנתם? יש לי מסעדה......

6 תגובות:

  1. גדול גדול גדול....!

    השבמחק
  2. כישרון! אהבתי!

    השבמחק
  3. נכון זה שיר שמתאים לאדם שיש לו נסיון בחיים ועבר הרבה בחיים ולמד מזה רק דברים טובים
    תחי פרידה המלכה הבלתי מעורערת
    פרידה מתים עליין

    השבמחק