יום רביעי, 12 בינואר 2011

כמה מילים טובות על יואב המכונה יואש

אקדים ואומר שאינני קרובת משפחה של יואב ואינני מכירה אותו אישית כלל ובכל זאת החלטתי לכתוב עליו כמה מילים טובות.
עיינתי בתעודת הזהות שלו באתר מאקו ולאחר מכן קראתי מעט מן הטוקבקים. היו שם טוקבקים נגדו וכן גם מספר טוקבקים בעדו.
מישהו בשם יניב כתב :"איפה מצאו את היואב הזה. למה מגיע לנו העונש הזה בדמותו על המסך?"

ואני רוצה לומר, שיואב כלל וכלל אינו עונש, ואני בטוחה שיש עוד אנשים כמוני, שאוהבים לראות את יואב על המסך. יואב מצטייר כאדם תרבותי, שיודע לעודד, שיודע להקשיב ולתת יד תומכת. לא פעם שמעתי אותו אומר לדיירת כזו או אחרת, שהייתה קצת מדוכדכת :"בכל מקרה, אם תצטרכי אותי, אני כאן בשבילך" , "את יכולה להעיר אותי גם בארבע בלילה". יואב מצטייר כחבר אמיתי והוא בעל לב טוב. הוא סבלני וסובלני, אינו מתלהם ואינו מרכל.
נכון - הוא רגיש , לעיתים, אז מה? רגישות היא תכונה אנושית. גם אצל גברים.

יואב בעל יכולת וורבלית טובה מאוד, חכם ונעים לשמוע אותו מדבר וכן - גם נעים לשמוע אותו שר. הוא יודע מילים של שירים רבים. הוא מוכשר מוזיקלית ומנגן בחליל, גיטרה, בס וכן יודע לנגן על הלחיים ועל השיניים.

יואב ביים את ההופעה של הלהקה, ששרה את שיר האירוויזיון, והקדיש לכך שעות של הכנה בסבלנות רבה וכולם בבית סמכו עליו. זה שנופר וליהיא טעו במהלך ההופעה , זו ממש לא אשמתו.

ע"פ תעודת הזהות שלו באתר "מאקו" יואב - בחור בן 21 - הוא בעלים ב - 40% מהמניות של משרד פרסום. יואב מספר שבקושי סיים 12 שנות לימוד ואין לו תעודת בגרות, ואני תוהה מדוע? מדוע יואב לא מצא את עצמו בביה"ס? האם חוסר ביטחון עצמי או ביישנות גרמו לו ליפול בין הכסאות? האם חבריו ללימודים התייחסו אליו כאל חנון בשלבי חייו השונים בבית הספר, החל מבית הספר היסודי, והתעמרו בו בשל כך וגרמו לו לדכדוך ועצב, שמנעו ממנו להיות מרוכז בלימודים ולהגיע להישגים, שעל פניו נראה שהוא היה מסוגל להגיע אליהם? או אולי גם לקשיים אחרים בחייו האישיים המשפחתיים היה חלק בעובדה שלא ניצל את יכולתו הטובה. יואב מספר בתעודת הזהות, שהרגע הקשה בחייו היה גירושי הוריו. גירושי הורים לפעמים גורמים לטלטלה ופוגעים במהלך החיים ומי יודע - אולי גם זה השפיע מאוד על יואב בתקופת הלימודים.

יש כאלה שכועסים שיואב לא שרת בצבא. אינני בעד משתמטים מן הצבא, אך איננו יודעים בדיוק למה הצבא החליט לשחרר אותו. לדעתי, הוא יכול היה לתרום לצבא. בכל מקרה - טוב שעשה שירות לאומי.

לסיכום: יואב לא מיותר על המסך. חשוב שייראה על המסך גם אדם כשרוני, מנומס, חכם, תרבותי, שנעים לשמוע אותו ולא מלווה את דבריו בצעקות, איומים וצרחות על לא כלום כמו חלק מן הדיירים באח הגדול.

ואסיים באמירה, ששמעתי מיואב, ומופיעה גם בתעודת הזהות שלו ושגם אנחנו יכולים לאמץ אותה והיא :

 "מה שהופך את החיים למעניינים זה מספר החוויות שאנחנו צוברים עד שהם נגמרים. הכי חשוב לצבור כמה שיותר חוויות".

אז נאחל ליואב שייהנה מאוד בחוויה הזאת, שאליה נכנס הפעם, ונאחל לו שיגיע לחמישיית הגמר.

2 תגובות:

  1. זה בושה וחרפה, שכולם קוראים לו יואש. השם שלו זה יואב. יואש זה כינוי לעגני, ולא כינוי חיבה.
    לאדם יש שם שנתנו לו הוריו, שזה לרוב השם שגם האדם רוצה להקרא בו, וכל עיוות שעושים לשם שלו, זה לעג, וחוסר כבוד. וגם שם חיבה, שם חיבה הוא רצוי רק אם בעל שם החיבה, רוצה ומעוניין בו.
    אני קיבלתי את הרושם שיואב לא מעוניין בכינוי, יואש, אלה רק סובל אותו בשקט.

    אם יואש זה אכן שם חיבה, למה אנשים משועשעים כשקוראים לו כך? הם משועשעים כי מדובר בלעג. להזכירכם, מקור השם יואש, הוא מהחרוז האינפנטילי "יואש המיואש".

    השבמחק
  2. אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בלחשי אהבה או כישופים, עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגת עסקים השנה. אני פוגש אדם בשם דוקטור ALABA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, את המאהבים ואת כספי הקסם, הקסם או הקסם לעבודה או לאושר. אני שמח עכשיו. אני מעיד כי האיש שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי ובא אלי והתנצלתי שהכול סודר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלבא פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם לעשות לו WhatsApp בכתובת +2349039885856.

    השבמחק