יום חמישי, 13 בינואר 2011

נופר : "אני חדה ושנונה". אויי, ויי, איזו חדות... שלא נדע.

סוף סוף הראו אתמול בערוץ 2 שמץ ממה שרואים רוב הזמן הצופים בערוץ 20 ובאתר במאקו. כבר תקופה שטוקבקסיטים רבים טוענים, ש"קשת" עורכים את התכניות ומציגים את נופר ברגעים שבהם היא מצטיירת טוב, ולא מראים את נופר כפי שהיא מתגלה באמת.  נופר המתפרצת על לא כלום, נופר העצבנית, נופר חסרת הסבלנות, נופר הצורחת,  נופר האגואיסטית, השתלטנית, שרוצה שעל פיה יישק דבר. אתמול ראינו את התפרצותה הנוראית על יואב, רק בגלל שרצה לשאול את האח הגדול שאלה. יואב איך אתה מעז?! הרי נופר כאן והיא לא מרשה לאחרים לפצות פה.  ועדיין - יואב, בעל הלב הטוב, ניגש להכין לה קפה כשבכתה.

גם אם בתחילת התכנית המראה של נופר מצא חן בעיני רבים מאיתנו, עד מהרה הפנימיות שלה הרסה הכל. נכון, היא, לעתים, שרה יפה, נכון, היא יודעת להתנועע, אבל העיניים שלה רושפות עצבנות וכעס בהרבה מקרים וממש לא מסיבות מוצדקות.
הדיבור שלה עצבני , וה"חדות" שהיא מראה לנו, שהיא מציינת שיש לה, זו יותר חדות של סכין ולא חדות הנובעת מפקחות.
גם שיחה פשוטה נשמעת מפי נופר בצליל זועף.

נופר אוהבת מאוד להיות במרכז. לא פעם היא מכריזה :"אני חולה על עצמי". "אני חדה ושנונה" . אצל נופר הפתגם "יהללך זר וְלֹא פיך", מקבל משמעות אחרת והוא :"יהללך זר, וָלֹא - פיך !" תכונה זו מאפיינת אנשים נרקסיסטים, שזקוקים תדיר לקבל שבחים, ואם לא סוגדים להם  - אז רע להם, ואז האגרסיות שלהם כלפי אחרים פורצות, והם דורסים ופוגעים באחרים. כל זה נובע בעצם מחוסר ביטחון עצמי. כי מי שבאמת פיקח, שנון וטוב ונוח לבריות, כולם רואים את זה והאדם לא צריך להכריז על עצמו שהוא כזה.

גם ההתחברות שלה עם פרידה אומרת דרשני. אדם מתחבר אל אחר לרוב כשיש תכונות דומות בין שני האנשים. וכאן - בהחלט אפשר לומר "מצא מין את מינו", אם כי עדיין פרידה מאפילה עליה בכוחניות, בגסות הרוח ובשתלטנות הנוראית שלה.

אנשים כאלה עם פתיל קצר ונטייה לנרקסיזם לא באמת טוב להם. הרבה פעמים נופר נכנסת למיטה בערבים ובוכה, נראה שקשה לה עם עצמה. באחד הערבים כשבכתה, ליהיא באה לחבק ולעודד אותה והיא התפרצה עליה קשות,  - כך סיפרה ליהיא לפרידה. פתיל כל כך קצר גם כלפי אוהביה - אויי, ויי.

עם תכונות כאלה לא מגיעים רחוק, ורצוי שנופר, כשתצא מבית האח הגדול, תנסה לתקן תכונות אלה, ותבליט תכונות טובות שאולי יש בה, אבל, לצערנו, אנחנו לא רואים אותן על המרקע, אלא רואים לרוב שתלטנות, צרחות, עצבנות נוראית, חוסר סבלנות וסתימת פיות.

עם התנהגות כזו - לדעתי ולדעת רבים אחרים בפורומים - נופר לא ראויה להגיע לגמר !

4 תגובות:

  1. את צודקת לגמרי. זה גם מה שג'קי אמר לה. והיא ידעה שזה נכון ולכן כעסה עליו.
    אבל הרבה ישראלים אוהבים את האופי המרוקאי הזה - הם קוראים לו עממי, אמיתי וכנה, להתפרצויות זעם הבלתי מרוסנות האלה הם קוראים "לא מפחדת להגיד מה שהיא חושבת"
    אני חושבת שנופר ביסודה היא אדם טוב, רואים שהיא טיפוס אוהב ואהוב והיא יכולה להיות רגישה מאוד כלפי האנשים שהיא אוהבת.
    אבל אין ספק ששליטה עצמית תוסיף לה המון.
    מחשבה לפני מעשה ודיבור שליו וקולע לפעמים מעבירים את המסר הרבה יותר טוב. ומציגים את האדם באור הרבה יותר חיובי ואינטליגנטי.

    השבמחק
  2. לא טובה , ולא אוהבת.
    אם אהבה וטוב הם כפי שהיא מפגינה כלפי ג'קי, שהיא טוענת שהיא אוהבת אותו כחבר טוב או ידיד,
    אני בזה לטוב ואהבה כאלה
    אדם דוחה ולא רק בגלל הצעקות. היא מקרינה שינאה, זעם עיוור, כל מה או מי שהולך באותו תלם איתה פסול בעיניה למרות שהיא כביכול אומרת כלפי חוץ שזה בסדר... מילים מילים.
    כמו ערסית מצויה היא לא מפסיקה לדבר על הכבוד שלה.
    ערמומית, תככנית, קנאית, מניפולטיבית, שתךטנית.
    היא מחזיקה מעצמה חזקה - אז למה עם כל קושי היא מתחת לשמיכות בוכה.
    אלת תשכחו שצעקות נראות למביט מהצד ככוח. כמו אלימות. זה לא כוח זה רגשי נחיתו בלבוש אגרסיבי.

    השבמחק
  3. פרידה סיפרה לליעוז שמישהו בקשת בכיר הביא אותה לתוכנית האח הגדול. לכן אל תתפלאו למה פרידה עדיין נשארת למרות ההתנהגות האלימות הקללות וההשפלות. לכן פרידה מקבלת מההפקה את כל מה שהיא רוצה. לכן היא מרשה לעצמה לנהל את הבית ואת האח הגדול. ולא יעזור לנו הצופים להתעצבן לכעוס, לקטר להתחנן שיעיפו אותה.
    המיליון שלה אין מה לסמס לאף אחד כשהכל ידוע מראש. פרידה נמצאת כל יום שעות בחדר האח הגדול. מקבלת אינפורמציה ותדרוכים כמו הרמטכ"ל במבצע צבאי. בפליטת הפה של פרידה הבנתי סוף סוף את הסוד שפרידה יושבת טוב טוב באח הגדול. שיכו שאני אסמס לדייר כלשהו. בושה וחרפה לקשת הרמאים. מקוה שמישהו ירים את הכפפה ויחקור את הפרשה.

    השבמחק