יום ראשון, 16 בינואר 2011

נופר אשה מכה

טרחח.... , סטירה מצלצלת וכואבת מאוד החטיפה אתמול נופר לג'קי ממש על לא עוול בכפו. הסטירה הייתה כל כך פתאומית ומטלטלת, עד כדי כך שנדמה היה לי שגם צג המחשב שלי נע קדימה ואחורה מרוב עוצמתה. ג'קי אחז בלחיו הכואבת ומלמל :"איזה אלימות" , "את לא נשית". לאחר דקות נופר לחשה סליחה רפה. ג'קי המשיך לציין שכואב לו ואמר "זה כואב, תראי איזה סימן", והיא שוב בצרחות רמות  "א-ב-ל ביקשתי ס לי ח ה..." וג'קי המסכן משתתק. אפילו לגיטמציה לכאוב, הגברת המכה אינה נותנת לו.

ולמי שלא צפה בזה, אספר מה הייתה הסיטואציה, שהביאה את גב' נופר "החדה והשנונה" (כדבריה) להניף את ידה על לחיו של ג'קי: נופר וג'קי ישבו במטבח מספר שעות לפני השידור בערוץ 2. הם דיברו על להיכנס להוט טאב לכמה דקות, ואז ג'קי שאל : "אח"כ תוכלי לחפוף לי את השיער?" (כנראה בגלל שכאשר אין מים חמים , הם מחממים מים בקומקום והוא ביקש למעשה, שתשפוך לו מים על הראש). נופר אמרה : "כן" וג'קי אמר :"ואני אחפוף לך" ואז ...טרחח... נופר סטרה לו בחוזקה.

הפגיעות של נופר בג'קי חוזרות ונשנות. במקרה אחר, ג'קי ונופר נצפו משוחחים. היא שכבה על הספה בסלון וג'קי המאוהב ליטף ברוך את שערה ואמר לה דברי נועם, והיא שיתפה פעולה בשיחה, ונראה היה כאילו נופר נהנית ורגועה (סוף סוף...), אבל לפתע היא הודפת את ידו בגסות, פונה אליו בכעס ואומרת: " נורא, אי-אפשר לנוח. זוז כבר". ג'קי קם מיד פגוע מאוד והלך למיטתו בחדר, בהה בתקרה בעצב ומלמל : "היא לא....זה לא צורה יפה ככה לדבר...אני לא אוהב ככה...זה מעצבן". ואח"כ דיבר לעצמו על התובנות שהוא מגיע אליהן באח הגדול ושִחזר, כנראה, שיחה שהייתה לו עם האח הגדול.

וכך ג'קי אמר בקול:

"ג'קי, מה הן התכונות שאתה אוהב בעצמך?"
וג'קי עונה לעצמו:
"תכונה ראשונה- שהלב שלך כל כך רחב.
תכונה שנייה: שאתה לא פוגע באנשים.
תכונה שלישית: שאתה מאמין בעצמך.
תכונה רביעית: שאתה מנסה לעזור ולהבין ולראות ולהרים את סביבתך".

וג'קי המשיך לדסקס בעניין החוויות והתובנות שהוא עובר שם, וזה נשמע כמו שיחת עידוד עצמית, שג'קי היה זקוק לה, לאחר עוד פגיעה מצד זאת שהוא אוהב, שאומרת על עצמה "אני מלכה" וממשיכה לסרס אותו.

מספר הפגיעות שבהן נופר פוגעת בג'קי רבות ולא אתאר כאן עוד מקרים. מי שרואה "האח הגדול" בערוץ 20 או באינטרנט רואה מי זו נופר "האמיתית". זוהי נופר העצבנית תמיד, כעסנית, לא נעימה ומזלזלת אף במי שמעניק לה אהבה. היא פוגעת בג'קי, לאחר זמן מה מבקשת סליחה רפה, לפעמים תוך צעקות, וג'קי, טוב הלב, סולח וממשיך לחזר אחריה ולהכין לה צלחת ירקות. גם אם ג'קי מנסה פה ושם להתעלם ממנה ולתפוס ממנה מרחק, היא לא מניחה לו. היא מגיעה אליו, מתנפלת עליו בנשיקות וחיבוקים עד הפעם הבא, שהפיוז יקפוץ לה, וזה קורה ברווחי זמן קצרים מאוד.

 נופר הנרקסיסטית זקוקה מאוד לחיזוריו של ג'קי, למחמאות שהוא נותן לה, כמו: "אַתְּ האור של הבית" (האמת - עם אור כזה, עדיף שתהיה הפסקת חשמל...). נרקסיסטים חיים מִשבחים וממחמאות. בלי זה הם אבודים, והדבר מצביע, בעצם, על חוסר ביטחון עצמי, על בעיה כלשהי. אם לרגע לא נותנים להם מחמאה, אז הם מעניקים זאת לעצמם, כמו שנופר אומרת על עצמה :"אני חדה ושנונה", "עוצמות זה אני", "אני מלכה". אך נכון יותר לומר, שנופר היא "אשה מכה".

ומה ההפקה עושה בקשר לאלימות המילולית והפיזית של נופר? עד עתה- כלום ! להיפך : העריכה בתכניות הטלוויזיה בערוץ 2 מציגה סיפור אהבה יפה, כביכול, בין ג'קי ונופר. לרוב, הם מאדירים את נופר ולא מראים את כל האמת על אופייה הבעייתי והתנהגותה הלא ראויה, המתגלה במצבים שונים בבית ולא רק כלפי ג'קי.

יש טוקבקיסטים האומרים, שלהפקה יש אינטרס להריץ את נופר לגמר בכל מחיר.
ואני שואלת: על מה ולמה? ומה ילמד מכך הנוער ? ש"כל דאלים גבר"?

ומה אתם חושבים על כך?  

13 תגובות:

  1. היא היתה צריכה לעוף ממזמן מהבית
    היא דוגמא לצעקות וכעס והבעת מרירות אינסופית
    וברור שהיא הרסה גם לג'קי.
    להיות מחוזרת כנראה מאד מחמיא לה
    מעבר לזה - לא מענין אותה אף אחד מלבד היא עצמה.

    השבמחק
  2. מסכים עם כל מילה.
    דרך אגב, גם לג'קי לא חסר, הוא אכזב אותי מאוד, ואני מקווה שגם הוא וגם נופר לא יגיעו לגמר, לשניהם לא מגיע לדעתי.

    ג'קי אכן טוב לב, אבל לא ממש יודע להתנהג לאנשים, לדוגמה:
    - קורא ליואב בכינוי הלעגני, יואש
    - מדבר בגועליות הרבה פעמים (למשל הפעם שהוא נפנף את יואב, כשזה רצה להכין לנופר הבוכייה קפה)
    - ליכלך בגועליות על הספרדים, למרות שהם קיבלו אותו יפה. יותר יפה מאיך שקיבלו את לידייה בישראל. ג'קי כנראה שכח שהוא בטלווזיה, ושזה בסופו של דבר, יגיע לספרדים, וזה הגיע כידוע!

    השבמחק
  3. גם לג'קי וגם לנופר לא חסר. ותאמת הגיעה לו הכאפה.
    ודרך אגב, יפעת, את כותבת יפה מאוד.
    שולח במייל לכל החברה.

    השבמחק
  4. ג'קי בחור טוב לב ואוהב שלום. זה בולשיט אחד גדול.
    הוא גנב. כפי שעבד על צ.ה.ל. הוא עובד על כולם בעיניים. יש לזכור! המתנות שגנב וחילק לדיירים.
    שניסה לשכב עם שירן בו בלילה שחזר מספרד. את ההתפרעות הברברית של ג'קי על יגאל. את הכיפה האדומה שארגן כנגד יגאל. את הדברים הקשים שג'קי
    מטיח כלפי נופ-רע "אהובתו" בגלל שהוא לא הצליח לסובב לה את הראש עם המג'יק שלו. ועוד ועוד בלעעע

    השבמחק
  5. זה מה שניקרא המג'יק 1

    יפעת אחלה פוסטים. כיף לקרוא.

    השבמחק
  6. יפעת את כותבת חבל"ז , לא הייתי יכול לתאר זאת יותר טוב. עם דבר אחד רק אני לא מסכים ובזאת אני מצטרף לדיעה של החברים פה, ג'קי הוא חתיכת נחש וטיפוס שלא הייתי רוצה איתו כלום.
    הוא משחק את הילד הטוב והתמים אבל זה כנראה אימון הישרדותי של שנים כי ככה לאנשים יש עוד איזושהיא חמלה אליו , אחרת היו מתייחסים אליו פשוט כמו אל ילד שלוקה בשכלו.
    ג'קי האמיתי הוא תחמן אגואיסט ושקרן , אל תקני את ההצגה שהוא מוכר לך.

    השבמחק
  7. את צודקת בכל מילה, ואת עושה את זה בצורה שנונה ומצחיקה!!!
    אהבתי מאוד:)

    חן.

    השבמחק
  8. נופר בחורה עם קריזות שבאמת זקוקה לטיפול נפשי דחוף.
    היא מתנהגת כמו ערסית תת רמה ויש הרושם שמשום מה ועל כלום מישהו ממנהלי התוכנית שומר עליה וחפץ ביקרה.
    לא ברור איך נותנים לדבר הזה במה ומיום ליום היא נהיית יותר ויותר גועלית אלימה גם מילולית וגם פיזית.
    היום אחרי שהתגרתה בג'קי שזה מה שהיא עושה כל הזמן, זרקה אותו מהמיטה בחוזקה והוא קיבל מכה חזקה בראש. אחר כך היא נשכה אותו ביד בחוזקה והוא אמר אחר כך שיש לו שטף דם.
    מה זה הדבר הזה? איך מנהלי התוכנית נותנים יד לאלימות הזאת ולא קוראים לסדר את החיה הזו ?

    השבמחק
  9. נופר מגעילה אבל לצערי הקהל אוהב אותה וקשה לי להבין על מה אוהבים אותה היא השפעה רעה על בני נוער

    השבמחק
  10. אני לא מבינה מה יש לכם מנופר היא בחורה וולגרית וברברית כל הזמן משבחת את עצמה ומרגישה מעצמה שהיא שווה משהו והאמת שהיא בחורה מפונקת שחושבת שאם היא תצעק היא תקבל יחס והכי גרוע היא חושבת שצעקות הופכים אותה לאישה חזקה. זה בחורה שלא הייתי שמחה אפילו לשבת לידה היא קריזיונרית שלא ראיתי בחיים כמוה.
    מצד שני יש לנו את ג'קי ששופע ברגש ואהבה וחיוך מדהים כל פעם שהוא מדבר עם המשפטים הקורעים שלו אני מתה עליו אז גם אם הוא "גנב" יין והתנשק עם אחת מהתאומות סו וואט?? זוהי תוכנית של בני אדם ולא של מלאכים ולכל אחד יש את החולשות שלו העיקר זה הלב הרחב והמדהים של ג'קי.
    מה שברור זה שג'קי הוא הראוי למליוןןןןןןןןןן

    השבמחק
  11. בבקשה לא לדבר כך על נופר "היא הגאווה של העדה הפרסית" שלא הייתי רוצה לא כלה או חברה כזו לבני.

    השבמחק
  12. עכשיו אתם מבינים למה היא סלקטורית במועדונים, והכי מצחיק זו ששומרת על "כבודה גם מארחת"
    זו הצורה שהיא מדברת בוודאות גם להוריה - ראו
    בפרופיל ת.ז. שהיא מספרת ש 3 ימים לפני שנכנסה לבית האח הגדול היא דברה לא יפה אל אמה - לדבר לא יפה אל אמא זה לא "החלקה " זו דרך חיים , כל מה שאתם רואים בבית האח הגדול משקף אותה אחד על אחד, 3 חודשים היא סרוהה במיטה ללא כל מעש
    כך היא גם נוהגת בבית, כי אדם שלא רגיל לשהות במיטתו כל היום לא יתנהג כך גם במקום אחר - לחשוב שהורים יכלו ליצור דבר מפלצתי שכזה בלי שום יכולת
    לעשות אחרת.

    השבמחק
  13. היי זו שוב אני - המסר לפני הנל הייה שלי - שכחתי פשוט לציין שהיה למשהוא בלבול גדול, שלישית הגמר לפני ההדחה האחרונה והסופית זו בעצם היתה צריכה להיות השלישיה האחרונה להדחה הווה אומר - עמיר, נופר סיוון הם היו צריכים להיות בהדחה האחרונה , משהוא פשוט התבלבל בשבוע ההדחות









    היי זו שוב אני, ראה תגובה מעל הנ"ל, אני חושבת שלמשהוא הייה בלבול ןהשלישיה האחרונה להדחה היתה צריכה להיות - עמיר, נופר סיוון משהוא התבלבל בשבוע ההדחה ......... !!!!!!!!!!!

    השבמחק