יום חמישי, 27 בינואר 2011

סערת רגשות אמש בבית האח הגדול

חמישה דיירים נכנסו אתמול לחדר צדדי בבית האח הגדול. הדיירים בבית צפו בתעודת הזהות של החדשים ובכניסה שלהם לבית.
רם פרייס - רווק בן 25. יו"ר מפלגת הירוקים בנתניה. לומד משפטים. אוהב לדבר גרמנית. מתחבר ליואב. לא מתחבר לליעוז.
מירב בטיטו - נשואה בת 41. עיתונאית בידיעות אחרונות. פרידה מאתגרת אותה והיא לא התחברה לסיוון.
תומר זריהן - רווק בן 34. טכנאי סאונד. מחבב את נופר. לא מתחבר לדנה.
הילה אקראי - רווקה בת 25. עוסקת כאדרכלית ומעצבת פנים. מכירה את עמיר. פחות מתחברת לפרידה.
אבירם בן-שושן - רווק, בן 30. היה הארוס של ליהיא. בא מארה"ב כדי לסגור מעגל. נפגע מאוד מהתנהלותה של ליהיא כלפיו לעיני כל המדינה וכל חבריו. זה פגע באגו הגברי שלו והוא רוצה להרים את האגו שלו חזרה.

נאמר לדיירים הוותיקים, שהם יבחרו מי הארבעה שייכנסו במוצאי שבת לבית.

אבירם בן-שושן היה הדייר האחרון שנכנס. ברגע שפניו נשקפו על המסך, ליהיא חטפה שוק ופרצה בבכי, ועתי - נפלו פניו והוא החזיק את ראשו בידיו. כל הבית רעש. פרידה צעקה :"ליהיא, הוא לא ייכנס. הוא לא ייכנס. אם הוא ייכנס, אני הולכת ( האמת - רק בשביל זה - כבר כדאי שאבירם ייכנס לבית...).

בהמשך הערב היו דיונים בקרב הדיירים הוותיקים לגבי אבירם בן-שושן. כמובן, המחנה שאליו משתייכת ליהיא אמרו מיד שאבירם לא ייכנס לבית. במחנה השני היו התלבטויות, כי ניטלת מהם החלטה ע"פ שיקולים אישיים, והם נאלצים להחליט לטובת ליהיא, שהיא בלשון המעטה לא "חברה טובה" שלהם, אך מתוך התחשבות וסולידריות ועל מנת לא להעמיד את ליהיא ועתי במצב כל כך מביך - גם הם מצטרפים להחלטה לא לבחור באבירם להיכנס לבית.

כעת , ברגע זה, בעקבות ריב שהתחיל בין ליהיא ועתי לבין דנה ועמיר - עקב הרצון של מחנה אחד לבוא לקראת פרידה בקשר לרצונה לבקש היום שתי חפיסות טבק, התפתח ריב קולני תוך הטחת האשמות זה בזה בין שני הצדדים. בין השאר עמיר אמר לליהיא, שהיא מדברת על כמה אנשים בבית ומגחכת עליהם, ואז ליהיא, בהמשך הויכוח, החלה לבכות ואמרה שהיא פוחדת, שאלה שלא אוהבים אותה יבחרו באבירם להיכנס לבית, ואם זה יקרה היא תתאבד... עמיר אמר שאף אחד לא מתכוון לעשות לה את זה, למרות היחס שלה כלפיהם ולמרות שזה יכול להיות לטובתם, אם יכניסו את אבירם ולא מישהו אחר.

ונחזור לאמש : המצלמה עברה מידי פעם בין הזוגות השונים. בנסט נצפו ג'קי ונופר כשהיו באמצע שיחה, ומה שהובן הוא, שג'קי חושש קצת מכניסתו של תומר, הדייר החדש, שמחבב את נופר. נופר אמרה לג'קי, שתמיד הוא יוכל לבוא ולשבת איתם, אם הם יושבים יחד, ושהוא חבר מספר אחת שלה.

ולגבי ההפקה : ברור שההפקה עשתה את הצעד הקצת אכזרי הזה (ולא - אני לא מאוהדות ליהיא) למען הרייטינג והיא משחקת קצת בצופים. עצם העובדה שדווקא בשנה זו הם קבעו, שהדיירים יבחרו ארבעה מתוך החמישה שייכנסו לבית, הם לא באמת רצו שאבירם ייכנס לתוך הבית. זה ברור להם מראש שהדיירים לא יעשו זאת לליהיא, גם אם היו רוצים, ולא יבחרו באבירם, כי א"א להיות עד כדי כך חסרי רגישות.

זהו להפעם. ומה אתם חושבים על הצעד הזה של ההפקה?
ומה דעתכם גם על העובדה, שההפקה הכניסה אנשים מוכרים כמו מירב בטיטו, ודיירים חדשים שמכירים דיירים שנמצאים בבית?

תגובה 1:

  1. מירב בטיטו הזאת נדחפת לכל מקום.
    והיו צריכים לתת לצופים לבחור מי יכנס בסוף לבית האח הגדול. הייתי רוצה לראות את ליהיא ואת עתי עומדים פנים מול פנים מול אבירם.

    השבמחק