יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

דיווח מהיום ה - 8

היום היה בוקר רגיל של שירים וצעקות בעיקר של התאומות שירן ורינת. בצד - יגאל סייע ליואב (שנקרא "יואש" בפי התאומות), להניח תפילין. הייתה התנהלות רגילה של עוד בוקר בבית האח הגדול עונה 3.

שוב נצפתה פרידה באמצע שיחת הרגעה והפעם עם האחיות התאומות בעקבות כך שרינת נפגעה מליאם. לפי מה שסיפרה רינת, ליאם אמרה לה, שהיא (ליאם) מדברת בשפה גבוהה, שהיא לא תבין אותה.
 פרידה אמרה לרינת : "היא מסכנה. אין לה מה להראות. אני קוראת אותה, קולטת אותה. היא מסכנה". "היא מסכנה בזה שהיא דופקת את עצמה , שהיא ביצ'ית. זה מין רוע כזה, שבכל מקום שהיא נמצאת היא רעה." "אל תִּסְפְּרוּ כאלה אנשים" "מהרגע שהיא נכנסה עם העיניים הכחולות שלה (רינת: "זה לא העיניים שלה"). קלטתי אותה, היא מסכנה".
 (מכאן מבינים שפרידה אינה אוהבת את ליאם).
פרידה : "אל תתיחסו אליה. אם מישהו פוגע בכן, אל תתייחסו, כשלא מתייחסים, זה מרגיז יותר."

בהמשך פנתה רינת לליאם לדבר איתה על כך שפגעה בה. המצלמה עברה אליהן באמצע השיחה ומה שניתן היה להבין שהייתה סיטואציה מסויימת, שבה רינת אמרה :"לא הגענו לעֵמֶק הדברים". ואז ליאם הסתכלה אל דנה ושתיהן גיחכו למשמע הטעות הלשונית של רינת. רינת שנפגעה אמרה אז לליאם "אל תתערבי".
 וכעת בשיחה - מה אומרת ליאם לרינת? "בדברים שלך את ניסית לגרום לי להרגיש לא נוח. בפעם הבאה אם אני אומרת לך משהו אל תעני לי.... " (חחחחחחחחחח). רינת : "למה שאני לא אענה ל? אמרתי לך - אל תתערבי".
השתיים המשיכו לדבר וכביכול הגיעו להבנות ביניהן והשיחה, לעת עתה, הסתיימה בחיבוק.

בעוד השיחה הזו מתקיימת - על הספה שוכבת סיוון אברהמי כשראשה על ברכיו של עתי, וידיו מלטפות את שערה בְּרוֹךְ זמן רב, והיא כמובן נהנית. והצופים בתכנית מייחלים לרגע שהיא תדבר, שתגיד איזה דבר חוכמה, אבל היא כבר אמרה לג'קי על תקן מה היא נכנסה לבית האח הגדול, אז נראה שהיא נאמנה להצהרה הזו............

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה