יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

"אני סיוון א. בת מזל תאומים"

אני סיוון א. בת מזל תאומים,
תמיד פוסחת על שתי הַסְּעִפִּים,
להחליט בין שני דברים מתקשה,
וזו ממש צרה צרורה,
ובמיוחד כשזה קשור לאהבה;
האם ללכת על זה הגבוה והמרשים,
או אולי על זה שמנסה את הנשים להרשים ?

אני נעה ונדה כל דקה,
בין זה לזה ללא הפוגה.
עם אחד אני נסחפת לנשיקה,
ומן השני זוכה למגע וּלְטִיפָה.
בכל שעה על ברכי אחר את ראשי מניחה,
וזוכה למשחק בשיער ושוב לְטִיפָה.
בחוץ – ב"חקר המוח" אני עוסקת,
כאן – במעמקי הלב אני נוֹבֶרֶת,
חולפת בפרוזדור, נכנסת לחדרים,
ואת עָמִיר ועָתַי מוצאת שם, יחד ולחוד - סְפוּנִים
את עמיר אני רוצה מאוד ואליו נכספת,
כי הוא "גבר-גבר" ו"עושה לי את זה" ואני נטרפת.
עָתַי יפיוף, קסום ומושלם,
גם אותו אני רוצה לעולם.
אני מתלבטת ומתלבטת,
ובבית – "משאל עם" מקיימת.
מה לעשות ועם מי להיות?
נא עיזרו לי לסיים את ההתלבטות.
כי אני בינתיים בודקת ובודקת,
ומיד ליד עוברת וחוזרת.
זה נראה כאילו אני מתמסרת,
אבל, באמת, את שניהם אני אוהבת.
זיכרו, אני בת מזל תאומים,
זאת אינה אשמתי, אלו פשוט "הכוכבים",
אשר בי כל כך מתעתעים.



                                                 ׁ(יפעת)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה