יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

אז מה היה במסיבה הראשונה באח הגדול?

מדינת ת"א הגיעה לאח הגדול. מוסיקה רועשת נשמעה במסיבה, ובנות האח הגדול נצפו כקבוצת בנות שמתחרה ביניהן מי תלבש יותר קצר, יותר חשוף ויותר צמוד. התחרות השנייה הייתה מי תענטז יותר ומי תיצמד יותר לאחד הבחורים. מכולם בלטה סיוון דרור שלא רק שנצמדה לעמיר, אלא גם לא הניחה לסיוון אברהמי ("סיוון מוח" (?)) , נצמדה לגופה באופן מביך ולא הרפתה, אבל גם סיוון אברהמי (מבר-אילן) לא טמנה ידה בצלחת ושיתפה פעולה, כשלפתע נדחף ביניהן עמיר ש"זכה" להיצמדות של שתי הבנות האלה לגופו תוך נענועי הגוף . "הגדילה" לעשות ליאם שנצמדה לעמוד ורקדה ריקוד מושחת שם. (איפה פותנה כשצריך אותה?...) נראה היה שהן מתחרות ביניהן מי תבלוט יותר. האם דנה, שבקור הירושלמי המצמרר, יצאה כמעט חשופת חזה, כדי להראות את עופריה, שהשקיעה בהן כסף רב, או סיוון דורון, שלא רק שלבשה צמוד וקצר מאוד, אלא גם שמלתה לאורך שני הצדדים הייתה קשורה בשרוכים ומשהו מבגדיה התחתונים הציץ מבעד לשרוכים. תוך כדי ריקוד לפתע שתי הסיווניות התחילו להשוות למי יש יותר גדול, כלומר: מי הגדילה יותר. אז ככה למי שלא ראה ולא שמע : סיוון אברהמי עשתה 280 CC וסיוון דורון עשתה 320 CC, אה, וגם דנה הגדילה, אם אינני טועה ל -300 CC . וג'קי, מה עשה ג'קי? הוא – כטוב לבו ביין ובמשקאות אחרים הפך מרב-המלצרים לרב הנשקנים : הוא נצמד קשות לרינת (או שירן) , אחת התאומות, ומידי פעם ניגש ונישק בהפתעה בת אחרת. ויגאל – חגג עם בנות צעירות ונראה נהנה מכל רגע.

אלעד, נמוך הקומה, השתדל להיות במרכז הרחבה ולרקוד, כשמידי פעם מישהי כורעת על ברכה , כדי להיות בגובה שלו ורוקדת אתו. ועתי רקד בצניעות ושמר על רמה בהשוואה למה שהתחולל על הרחבה.
ומה היה עם פרידה – פרידה זכתה לנשיקות מידי פעם מהבנות היפות, ונראתה נהנית מזה מאוד.

 ויורם, הוי יורם (הדתי?), מה הוא עושה שם? ישב בצד, מול החבורה הרוקדת והבנות המענטזות, על ברכיו התנ"ך, אבל נראה היה שבמקום להתעמק בפרשת השבוע, הוא התעמק בפרשה אחרת מעניינת יותר, שנפרשה לנגד עיניו - בנות מענטזות, חיבוקים ונשיקות. האם יקבלו אותו בעופרה לאחר צאתו מהאח הגדול? זאת שאלה.
כן, והיו שם גם נופר וליהיא שרקדו והתאמצו לנענע.
נקודת האור היחידה הייתה שיחתה של פרידה עם יואב, המגושם מעט, שרקד לבדו בצד בלי להתערבב יותר מידי. פרידה נתנה ליואב חיזוקים שעשו לו את הלילה, והיא גם נתנה לו עצות חשובות, שעליהן הוא הודה לה מאוד. היא אמרה לו שיש בו הרבה דברים טובים, שיש לו מה לתת, ושהוא צריך רק לחזק את הביטחון העצמי שלו ולהפגין יותר רגש : "אתה פנומן", "עם מה שיש לך בראש ועם רגש אתה תהיה מושלם", "תתחבר לרגש" – שיחה זו הסתיימה בחיבוק חם בין יואב לפרידה. לאחר מכן כבר היה לו האומץ להיכנס לתוך הרחבה , כשמסביבו רוקדות שלוש בנות יפות , והוא פלט :"הוי, אם אמא שלי רואה, היא לא תאמין שאני רוקד עם שלוש בנות מסביבי".
אז זהו, זאת הייתה מסיבה הזויה קצת. בשלב מסוים פרשתי, תמהה על הכיוון של האח הגדול הפעם. לא לזה פיללנו. נראה שמפיקי האח הגדול הלכו הפעם על משהו פרובוקטיבי. קראתי שהערב הסתיים בנשיקה לוהטת בין סיוון א. וסיוון ד. ורק עמיר הוא זה שהפריד את ראשיהן זו מזו. ולאחר מכן הייתה גם נשיקה לוהטת בין סיוון אברהמי ועמיר בחדר הארונות.

רבים מהטוקבקים מתגעגעים לאלין ולאלירז, למשהו האחר, היפה והצנוע שהיה ביניהם באח הגדול 2 ולשיחות המיוחדות שניהלו. רבים שואלים ; אם זה מה שמראות לנו הדיירות כבר ביום השלישי לתכנית, אז מה יהיה בהמשך?
 ובאמת – מה יהיה?

תגובה 1:

  1. ממש זלות של הבנות.
    הן בוחרות לעשות הכל על מנת שלא יהיו מודחות.
    ביזיון.
    ודנה, הלו יש לך ילדים בבית!!

    השבמחק