יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

סיוון דרור היא המודחת הראשונה

אכן הפתעה. סיוון דרור היא המודחת הראשונה. היא לא ציפתה לכך וגם חבריה לבית ואף הצופים לא חשבו שהיא תודח ראשונה. צאתה מהבית גרם לבכי של כמה דיירים ועצב קל אמיתי או מדומה של השאר. ליהיא ואלעד בכו בכי רב, עתי נראה עצוב מאוד, ולפי לי-עוז הוא הזיל דמעות בחדר הארונות.
כיצד זה קרה שסיוון דרור הודחה ראשונה? האם זה בגלל העובדה שהיא דיברה כל כך בחופשיות על ענייני סקס? האם זה בגלל שבימים האחרונים לא הניחה לעתי, שכבה לצדו והניחה את ראשה על בטנו והוא הבין לליבה וליטף את שערה דקות ארוכות, ולאחר מכן עמדה על המיטה שלו, כשהוא שוכב במיטה, ורקדה בתנועות לא הכי מעודנות?
ע"פ הטוקבקים רבים מהצופים לא אהבו את חוסר הצניעות שלה הן בדיבורים והן במעשים, במיוחד בגלל העובדה שיש לה ילדה בת שבע שצופה בכל וכן חבר בבית שצופה בכל. יש כאלה שטוענים שהיא הודחה, כי ההפקה לא הבליטה אותה במידה מספקת בתכניות בערוץ 2 ולא הראתה צדדים טובים שלה. כל הדחה משנה את מערכי הכוחות בבית ואת היחסים בין הדיירים. כעת, כשסיוון דרור לא נמצאת בבית, אחת התאומות מסתובבת סביב עתי הרבה, מחבקת ומנשקת אותו. ומה מרגישה ליאם? האם היא שמחה על כך שיש פחות מתחרה אחת בבית? האם היא תתחיל להתקרב אל עתי? מה שנותר זה להמתין ולראות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה