יום רביעי, 2 בפברואר 2011

התספורת, הארוחה ומה שמסביב

אתמול עמיר קיבל צ'ופר על נצחונו ב"קרָב הסומואים" ומירב קיבלה צ'ופר על נצחונה בהכנת הארוחה. כל אחד מהם קיבל שובר לתספורת פלוס ארוחה יפנית, וכל אחד היה רשאי להזמין מישהו מבין הדיירים.
באופן טבעי ומובן - עמיר הזמין את סיוון.
לא ראיתי את הקטע ההתחלתי, שבו מירב אמרה למי היא רוצה לתת את הצ'ופר, אבל מקריאה של דברים שכתבו טוקבקיסטים, הבנתי שהיא שקלה בתחילה לתת את זה לפרידה ודנה, אבל פרידה לא רצתה שהתספורת שלה תהיה מותנית במשהו, ולא רצתה ללכת לארוחה יחד עם דנה והיא סרבה לקבל את הצ'ופר. בהמשך שמעתי ממירב, שהיא התכוונה לתת את הצ'ופר לנופר וג'קי, כי שמעה שג'קי אמר בבוקר, שהוא צריך להסתפר. בסופו של דבר, ג'קי וויתר לדנה, שאמרה שהיא צריכה להסתפר, וראיתי שנופר באה ונישקה אותו על כך.

וכאן המקום לשאול את נופר, איך לא עמדה על כך, שג'קי שאכן צריך להסתפר, אכן יקבל את מה שמגיע לו? והאם לא היה לה חלק בעובדה שהוא ויתר לטובת דנה? האם היא גילתה כאן "חברות טובה" לג'קי, כמו שהיא מצפה ממנו להיות עבורה? ומדוע היא כל כך שמחה שדנה הולכת איתה לארוחה, הרי ג'קי הוא לדבריה "החבר הכי טוב שלה"? כמה נקודות למחשבה...


וכשנכנסו לארוחה בסלון מסופרים ולבושים במיטב מחלצותיהם, נופר שמה לב שהדיירים יכולים לראות אותם מהחלון ואמרה : "לא נעים, הם רואים אותנו..." אז דנה בלי שום מצמוץ אמרה : " אז מה, שיראו... הם מפרגנים לנו. הכנתי להם כזאת ארוחה והם שבעים...אז מה, שיִראו..."

כל כך צרם לי לשמוע את המשפט הזה. זו נקודת החולשה של דנה, ויש כאלה אשר יגידו - אחת מכמה נקודות חולשה של דנה. דנה, קצת יותר רגישות למי ש"אין לו" - לא תזיק לך. גם אם שאר הדיירים אכלו והם שבעים, בכל זאת באותו זמן של קבלת תספורת וארוחה, אתם הייתם במעמד אחר, נראיתם אחרת, לעומת השאר שנשארו בבית, וקיבלתם ארוחת שף, אז נו...קצת רגישות.

ועוד משהו : בארוחה הזו , סיוון שמאז שהביאו את הילה אקראי לבית היא נכנסה ללחץ. היא חששה שהביאו אותה בגלל שהיא, סיוון, לא נותנת לתכנית מה שההפקה ציפתה ממנה,  ומאז קיבלה אומץ וגם בארוחה הזו, כמו בליל שבת, היא אמרה שהיא רוצה לומר כמה מילים. היא ברכה את כולם ואח"כ כל אחד גם ברך את השאר. ודנה - בין שאר דבריה- פנתה לנופר ואמרה : "אנחנו אוהבים אותך, נופר. אנחנו באמת אוהבים אותך ו..."  - למה דנה הייתה צריכה לשכנע את נופר שהם אוהבים אותה?
אינני יודעת אם גם לכם הייתה תחושה כמו שלי, אבל אני הרגשתי קצת שנופר זרה שם.

ומה אתם הרגשתם?

2 תגובות:

  1. את מדברת שטויות , ההפקה מציגה את נופר בצורה גרועה, את מסתכלת מנקודת מבט צרת אופקים.

    השבמחק
  2. לסניק ,
    ראשית, אני תיארתי דברים שראיתי.
    שנית, אינני מבינה מה הקשר בין ההערה שלך "ההפקה מציגה את נופר בצורה גרועה" לבין מה שתיארתי בטור זה. ואם כבר כתבת משפט זה, אז הרשה/י לי לגחך. זה בדיוק ההיפך, ורבים מן הצופים בערוץ 20 או באינטרנט וודאי יסכימו אתי בעניין זה.

    השבמחק