יום רביעי, 2 בפברואר 2011

למה בעצם נופר בכתה היום?

שוב נופר בוכה וזאת לא הפעם הראשונה שנופר בוכה. לעניות דעתי, יש יסוד משותף אחד, העומד בהרבה מקרים, מאחורי בכיה החוזר ונשנה של נופר.
ומה היה היום ? נופר שכבה במיטה ודיברה עם סיוון על פרידה ותוך כדי כך הזילה דמעות. בהמשך הדמעות הפכו לבכי חזק, ואז הצטרף רם פרייס לראות מה קרה ולעודד.

נופר : "פרידה מראה שהיא הקורבן" , "בגלל הסיגריות שלה"...
( ולא - לא קרה משהו חדש היום בין פרידה לנופר).
נופר : "בן אדם אחד עושה כאן טרור. היא חולנית..." , "בטח לא מראים מה שהיא עושה..."

ונופר המשיכה לבכות ואמרה, שהיא פוחדת שיַראו את כל הקריזות שלה בטלוויזיה , ושהיא הרבה יותר מכך, ושהיא לא הספיקה להראות הרבה דברים שיש בה. המשיכה לומר שבטח הציבור לא רואה איך שפרידה מתנהגת ולְמָה היא גורמת, ושהיא, נופר, בטח יוצאת רע בטלוויזיה והיא תלך... ושפרידה גורמת לה להיות עצבנית וקריזיונרית... ושהיא לא מצליחה לדבר איתה...
(לוּ נופר ידעה, כמה ההפקה עורכת את התוכניות לטובתה היא, וכמה מעלימים מצופי ערוץ 2 את ההתנהגות שלה ודאי הייתה נרגעת). 

סיוון ורם ניסו לעודד אותה. בתגובה לחשש של נופר, שלא מראים בתכניות מה פרידה גורמת, ענה לה רם (התמים):
 "נראה לך הגיוני שבתכנית בערוץ 2 יתעלמו ממה שרואים כל הזמן בערוץ 20 ?"

(רם התכוון לנחם את נופר שלבטח מראים את התנהגותה של פרידה. אבל, רם היקר, אכן מתעלמים מהרבה דברים שרואים בערוץ 20... ודווקא מתעלמים מרוב ההתפרצויות של נופר... ולא - אני לא בעד פרידה).

ודנה הגיעה ואמרה : ""נופר, אנחנו אוהבים אותך מאוד. יש לך אותנו. תיצמדי אלינו. בשבת הקהל יכריע. אם הקהל יאהב אותנו אז ישאיר אותנו ואם נלך - אז סאלאמת..."

נופר : "היא (פרידה) הולכת ומתמסכנת בחדרי חדרים"...
סיוון :  "שתתמסכן, אנחנו צריכות לדאוג למצפון שלנו".
נופר מגבירה את הבכי: "אני לא יכולה לדאוג למצפון שלי".
סיוון: "אם ההצגה שהיא עושה, מי שקונה אותה - קונה".
נופר : "אני לא קונה את זה, אבל בכל זאת זה מפריע לי".
רם וסיוון משיכים לעודד אותה.
נופר : "אני לא צריכה לקום ב - 6 בבוקר בשביל שהיא תעשן סיגריה...." , "היא עושה את עצמה קורבן..."
סיוון :  "אין מה לקנות את ההצגה. יש לה פה הרבה חברים. היא (פרידה) מקבלת מה שהיא רוצה מהאח, והאח מפנק אותה יותר מכולם. אז עליה לרחם?"

והמצלמה עברה למקום אחר.

אז מה באמת עומד מאחורי בִּכיהּ המר של נופר ומה מסתתר מאחורי דבריה?
לעניות דעתי, נופר פוחדת שהיא תודח בשבת. נופר באופן כללי נמצאת בחרדה לפני ההדחות. להזכירכם, בהדחה הראשונה, כאשר כולם היו מועמדים להדחה, היא התפרצה בצרחות נוראיות ובכי על יורם שאמר לה תוך כדי שיחה בתמימות "אם תלכי בשבת...?"
נופר חרדה יותר מכולם מהדחות. לא טבעי שהיא התפרצה ככה על יורם עקב דבריו, וגם הבכי הנורא שלה היום, לא היה קשור למשהו ספציפי שקרה היום.
לפי דעתי , הקשיים האישיותיים שלה עומדים מאחורי כל החרדה הזו מהדחה, כמו שהם עומדים מאחורי רוב ההתנהגויות שלה, ואם להגדיר זאת במילים יותר ספציפיות , זה האופי הנרקסיסטי שלה העומד מאחורי כל זה. 
אדם בעל אופי נרקסיסטי זקוק כל הזמן למחמאות, לשבחים, לקבלת אהבה. בלי זה קשה לו מאוד. לאדם נרקסיסטי קשה מאוד להתמודד עם דחיָה, דחיָה כלשהי, וראינו את כל זה אצל נופר.
הדחה מהתכנית - מתפרשת אצל נופר כדחיָה, כחוסר אהבה, ולכן היא חרדה כל פעם מהדחות, והחרדה הזו, לעניות דעתי, היא אשר הביאה היום לבכי של נופר.


אבל נופר יכולה להירגע לעוד הרבה זמן, כי כמו שראינו וכמו שאמרו הדיירים בבית, נופר יקירת ההפקה...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה