יום ראשון, 6 בפברואר 2011

רם פרייס יצא מהארון בשידור חי

אמש בשעה אחת בלילה קרה ארוע דרמטי באח הגדול. רם פרייס סיטון יצא מהארון בשידור חי.
כשעה וחצי לאחר סיום התכנית בערוץ 2, בעוד דיירי הבית שהיו מועמדים להדחה פורקים את המזוודות ומתאוששים מהדחתם של יואב ובעיקר של עתי, נצפה רם בוכה בכי תמרורים במקלחת, כשהוא יושב שם לבדו. בתחילה חשבתי שמא הוא בוכה על עזיבתו של יואב את הבית, אך זה היה בכי חזק מאוד, ואף אחד מהחדר הסמוך לא שמע ולא ניגש אליו. בהמשך , כנראה, פרידה הגיעה למקלחת וראתה אותו. היא הוציאה אותו מחוץ לבית, ושם ליד מירב ופרידה, הוא אמר להם שהוא רוצה לומר להם משהו אישי, אבל בתוך הבית. הוא ביקש שיחזיקו אותו בשיחה ויתמכו בו, כי הוא עלול ליפול.

הם נכנסו לסלון וקראו לכולם, ואז המצלמה הראתה אותם מרחוק, ולאחר שהוא דיבר, דיירי הבית נראו מוחאים כפיים ומחבקים אותו. השידור הופסק למספר דקות ואח"כ התחדש. בשיחה הזו הוא סיפר להם שהוא הומו, ופרידה נשמעה צועקת "אנחנו כוח"...
 ורם המשיך : "המסר הכי חשוב זה שזה בסדר, וילדים אל תפחדו. תצאו, תצאו" וכולם מחאו לו כפיים.
ליהיא : "ההורים שלך לא ידעו?"
רם: "אני לא מדבר על ההורים שלי".
רם : "נמאס לי להסתתר. נמאס לי. אני שם פס".
פרידה : "אמא שלך צריכה להיות גאה בך. אתה איש של אהבה".

בהמשך רם פנה אל המצלמה ואמר לחבר שלו מזה 7 חודשים:

"אני אוהב אותך. אתה החיים שלי. אני אעשה הכל בשבילך. אני אמות בשבילך, כי אני יודע, שאתה תעשה הכל בשבילי".
ורם אמר עוד:
"אני עכשיו חופשי. אני כבר לא מפחד מכלום. אבא, אמא, סבתא - אל תיפגעו. אני אוהב אתכם..."
"אני בהרגשה הכי טובה של החיים שלי, אני רק לא רוצה לפגוע בהורים שלי"...
מירב: "המשמעות של זה, זה ניצחון על כל הדעות הקדומות".
רם : "נוער, אל תפחדו. תצאו מהארון".

ושוב פנה רם אל בן זוגו ואמר:
" אתה האהבה של החיים שלי" ואמר לדיירים : "הוא בן אדם מדהים. יש לו אישיות מדהימה"...
"וואי, יש לי סחרחורת". רם היה נרגש מאוד וניגב את הדמעות. ביקש מים לשתות.
הדיירים עמדו סביבו, חיבקו אותו ונישקו אותו. הוא דאג לומר להם, שמה שסיפר להם שהיו לו חברות, זה נכון.
הוא אמר : "פשוט, לפני שנה החלטתי שזה מה שאני רוצה."

הדיירים ביקשו מהאח הגדול שיר, והאח נענה לבקשתם וכולם התחבקו במעגל יחד עם רם ושרו את השיר.
רם ציין שהוא מרגיש עכשיו הקלה.
 בין כל הדיבורים, הוא אמר שפחד מאוד, שאולי בן זוג שיצא אתו, יצא בכתבה על היותו גיי, ולכן החליט לספר את זה בעצמו ולא להסתיר יותר.

היום בבוקר רם, בשיחה עם דנה, מודאג קצת מזה, שאולי ההורים שלו ייפגעו, ואולי זה לא בסדר, שעשה את זה בשידור חי בטלוויזיה.
דנה מעודדת אותו ורם ממשיך:
"אני מרגיש שזה מה שהייתי צריך לעשות, מקווה שלא יתקשרו כל מיני עיתונאים להורים שלי... אני בטוח, שההפקה עוזרים להם וישלחו להם מישהו לדבר איתם".
דנה שאלה אם ההפקה ידעה שהוא גיי?
הוא סיפר שהוא אמר להם בתחקיר, אבל ביקש מהם לא להוציא את זה. הם לא ידעו שהוא מתכוון לצאת מהארון בשידור חי.
רם שוב מביע דאגה להורים שלו, שמא ייפגעו.
דנה: "לדעתי, הם גאים בך..."
רם : "לדעתי, יהיה להם קשה. אבל בסדר, אי-אפשר לרצות כל הזמן את ההורים שלנו..."

רם עבר לילה משמעותי בחייו ולא פשוט. הוא היה נרגש מאוד וכולם התרגשו אתו, ואני מאמינה שגם הצופים.

2 תגובות:

  1. היי יפעת,
    אמנם לא צפיתי ברגע הגדול של רם,
    האמת, נשמע מרגש מאוד, רק שחבל שזה נחשף לראשונה ודווקא בתוכנית הכי נצפית, חושבת על ההורים שלו, וזה לא קל להם בוודאי להכיל את זה... ועוד בסיטואציה כזו, לו בלי ספק זו הקלה, ולהוריו אני מניחה שזה מביך, ומעציב שלא חשב לנכון לספר להם לפני הכניסה לתכנית... מה דעתך?
    להת' וד"ש, וזכרי מה הבטחת לי :-(
    נעה מסינגפור

    השבמחק
  2. לנועה היקרה מסינגפור,
    מה שלומך?
    את רואה את "האח הגדול" באמצעות האינטרנט כל יום?
    לגבי רם - אכן זה לא פשוט כלל וכלל, והוא כל היום חושב על ההורים שלו, שמא הם נפגעו מאוד מהחשיפה הפומבית. הוא לא ענה על השאלה, אם הוריו יודעים על היותו הומו.
    היום אסי עזר ובר רפאלי נכנסו לבית במשימת "בית המלון" והוא אכל איתם ארוחת ערב והוא קיבל עידוד מהם ובמיוחד מאסי עזר.
    לגבי מה שהבטחתי - אי"ה גם אקיים.
    ד"ש מישראל.
    יפעת

    השבמחק