יום שבת, 19 בפברואר 2011

האם מירב בטיטו קיבלה מידע מֵהַקוֹרֶה בחוץ ?


היום אחר הצהריים מירב הגיעה למטבח ופניה נפולות. תומר שישב שם ואכל, שאל אותה "מה קרה"?, והיא אחזה את ראשה בידיה ואמרה : "אני אוכלת סרטים. הבת שלי כועסת... הטוקבקים האלה...." ומיד האח הגדול קרא לה לחדר.

ובדקות אלה ממש התקיימה שיחה בין מירב, שהייתה סוערת, לליעוז על כך. המצלמה עברה אליהם כנראה באמצע השיחה והנה תמליל השיחה ששמעתי:
מירב : " מה עוד יותר נורא?  שאני לא סובלת פה. כשבן אדם שמח ומאושר, זה עוד יותר מפוצץ את האנשים".
ליעוז : "ומה אמרו לך עכשיו?"
מירב : "היא אמרה לי, שהיא עכשיו בסדר. ידעתי שיש איזה שהוא סרט. היא אמרה גם מהתחלה:  'זאת לא אמא שלי' "
אתה בודק גם את עצמך, אם היית אתה? אם אני בודקת את עצמי, זה הכי אני, זה מה שרציתי גם".
ליעוז: "הבית קיבל אמא". "מתוך 5 ילדים ברור שיכול להיות שאחד לא יהיה לו נוח".
מירב נסערת: "אתה מבין מה זה לחיות בחברה דתית, שאמא עזבה את הילדים שלה ועושה שטויות והיא מאושרת?"
"אני רואה את הטוקבקים, אני קוראת אותם. אני אמא טובה, אני יודעת את זה. 99% מהזמן אני שמה בשבילם...אני קולטת שיש אנשים בחוץ שכותבים :  ה....הזאת עזבה את הילדים שלה והיא נהנית שם...אני הקרבתי המון בשביל הילדים שלי, עכשיו זה אני".
ליעוז : "בת כמה הבת שלך הקטנה?"
מירב : "בת אחת עשרה וחצי".
ליעוז : " נו,  היא גדולה, אני בגיל הזה עשיתי הכל לעצמי".
מירב : "נכון".
ליעוז : "אני בטוח שקיבלת מלא טוקבקים טובים".
מירב : "מה אני אמורה לעשות? איזה כאפות אנשים רעים מאכילים בחוץ את הילדים שלי. אני אתפוס אותם, אני אשחט אותם".
"אנשים יושבים בבית ופשוט עובדים בלטנף אותך".
מירב : "הטוקבקים האלה הם כיכר העיר. פעם ראשונה שאני מבינה את המחיר של חופש הביטוי, אבל חייבים לעשות לזה גבול".
ליעוז : "צריך שיהיה שם ותמונה של אלה שכותבים את הטוקבקים".
מירב : "אני כתבתי נגד זה ואני..."
מירב : "אנשים בטח כותבים : היא מחפשת פרסום, היא מחפשת במה, היא עזבה את הילדים שלה..."
ליעוז : "לקחת סיכונים שבאת לפה".
מירב : "לפני שנכנסתי הילדים שלי אמרו לי 'הם יאהבו אותך'. עכשיו אני מבינה, שהפחד הוא בחוץ ולא בפנים".
ליעוז : "אל תפחדי, את לא מבינה כמה אנחנו אוהבים אותך והילדים שלך רואים את זה".
מירב : "הדת זה לא דבר רע, אבל הדתיים... הם..."
ליעוז : "בגלל זה אף דתי לא בא לפה. את יודעת, חיפשו חרדי בטרוף ולא מצאו".
מירב : "מה - החברה צבועה? מה - עשיתי משהו רע?"

והמצלמה עברה למקום אחר...

ובכן :
 מהשיחה של מירב ניתן להבין, שהיא קיבלה מידע מן החוץ ; שהיא יודעת שכותבים עליה טוקבקים לא מחמיאים, ושהילדים שלה פגועים מכך.

בעקבות זה נשאלות כמה שאלות:

*האם האח הגדול לא עבר על כללי המשחק כשהעביר למירב מידע מן החוץ, שקשור לאופן התנהגותה בתכנית?!
*האם קבלת מידע זה מן החוץ לא תשפיע על התנהלותה של מירב מעתה והלאה?!
*האם הדיירים שהיא סיפרה להם על כך - המידע הזה ישפיע עליהם לכאן או לכאן ביחס אליה, או ישפיע על ההתנהגות שלהם עצמם?!
*האם זה צודק, שדייר אחד יקבל מבחוץ מידע כזה משמעותי, הנובע מהימצאותו בבית ומאופן התנהגותו בבית, ואילו דיירים אחרים לא יקבלו מידע כזה?!
* האם מירב העיתונאית לא לקחה בחשבון מראש, שכניסה לתכנית שיש בה חשיפה של 24 שעות ביממה עלולה להראות לצופים צדדים בה, שנתפסים אחרת בעיני הצופים לעומת האופן שבו התדמית שלה נתפסת בעיני עצמה ובעיני משפחתה?
*האם, לאור דבריה של מירב על הטוקבקיסטים, תהיה מעתה והלאה השפעה כלשהי על הכתיבה שלהם בהתייחסות אליה ?

ומה אתם חושבים על כך ?

2 תגובות:

  1. ראיתי ולא האמנתי. למרות שכבר שום דבר לא מפתיע אותי אחרי ההדחה הפיקטיבית של דנה.

    השבמחק
  2. מירב בטיטו , חה חה , את עצמך את מרשימה? הרי את כלומניקית, פקה פקה, מדברת בלי סוף בלי תוכן, נכנסת לדברי אחרים, מתנהלת כמו אחת שיודעת הכל, ולא היא. את אשה מאוד ריקנית ולא מענינת , את הרסת את השם שלך, תתבישי משאירה 5 ילדים בשביל שטויות.כמו שאמרת באיזושהי שיחה "עכשיו יצחק קדמן יקח לי את הילדים, אם כך זה מגיע לך דברנית אחת. אפילו דנה עלתה עליך ואמרה לסיוון , אי אפשר להיות נחמדה כאן וגם שם היא לקרית.
    מה היה לך להגיד לעמיר שדנה אמרה לך שהיא מאוכזבת מסיון? רכלנית קטנה שכמוך. אין תקומה לרכלנים ואת למדת באולפנה? סתם בזבזת זמן לריק.

    השבמחק