יום שבת, 5 בפברואר 2011

פרידה כבשה את הנסט

אתמול בשעה שבע וחצי בערב ג'קי ונופר היו בדרכם לנסט (לקונכיה) כשבידם כוסות יין. ואז - פרידה שישבה בספסל, צעקה :"ג'קי , אל תיכנסו לנסט, אני עוד מעט הולכת לישון שם"...
וג'קי מתחנן אליה : "תני לנו קצת..."
 ופרידה ענתה : "טוב, עשר דקות".
נופר בינתיים נכנסה לשם וכשג'קי הגיע היא צעקה :" מה, הנסט שלה?! זה של כולם. לך תגיד לה , שאנחנו יושבים פה הרבה זמן"  ג'קי היסס והיא האיצה בו : "לך, אתה חבר שלה, לך תגיד לה".
 ג'קי יצא מן הנסט וניגש אליה בדחילו וברחימו וביקש ממנה : " פרידה, תני לנו יותר זמן ",  ופרידה : " טוב, רבע שעה"  וג'קי מבקש : "לפחות 20 דקת, טוב?" ופרידה "הנדיבה" הסכימה  : "טוב, רק עשרים דקות".
ג'קי נכנס לנסט. הוא ונופר הרימו כוסות יין אמרו "לחיים" והחלו לשוחח, עד שנופר הרימה קול על דבריו של ג'קי, שאמר שהוא אוהב, שהיא שקטה ורגועה, ומיד המצלמה עברה משם. בכלל, נראה לי שההפקה משתדלת בימים האחרונים להזיז מיד את המצלמה מנופר כשהיא מתעצבנת, כדי ליצור לה תדמית טובה יותר.

ולעיקר דיוננו:
בלילות האחרונים פרידה נוהגת לישון בנסט. היא שמה שם מזרן והשתלטה על המקום. שלשום בלילה יואב אמר "טוב, אני הולך קצת לנסט", אז אמרו לו : "אתה לא יכול ללכת לשם, פרידה ישנה שם". יואב התעצבן (ובצדק) : "מה זה? זה לא בסדר. אני נוהג לשבת שם, כשאני רוצה להיות עם עצמי או כשאני רוצה לבכות".

באיזו זכות פרידה כבשה את הנסט?! איפה ההתחשבות שלה? היא טוענת כלפי אחרים : "ההתחשבות מהם והלאה"...

נכון, לצפות מפרידה להתחשבות זה קצת מוגזם, אך לאילו גבולות של חוצפה וחוסר התחשבות היא עוד מסוגלת להגיע?!
היא מכריזה השכם והערב שהיא "דואגת לחלשים" , "אוהבת צדק", ""נותנת נדבות" - צר לי, אך מי שתכונות אלה טבועות בו, לא יכול להתנהג כמו שפרידה מתנהגת לכל אורך החודשיים האלה, החל מהכנסת התנ"ך לשירותים וכלה בעוד הרבה דוגמאות של התנהגויות בלתי נסבלות, שלא אפרט פה, כי כולם צופים ויודעים.  

הנסט הוא מקום חשוב מאוד לדיירי הבית והוא רעיון מעולה. כמו שאנחנו רואים, הוא משמש מקום מפלט למי שרוצה להתבודד מעט, להרהר, לבכות, לנוח מהמולת הבית, להתרחק ממריבות קולניות. הנסט משמש לשיחות אינטימיות של זוגות, של צמדים או של קבוצות. שם מתרחשות שיחות מעניינות. דיירי הבית, לעתים, שוהים בנסט עד השעות הקטנות של הלילה ולא ייתכן שפרידה תמנע זאת מהם.

ותשאלו - למה אף אחד לא אומר לה דבר? התשובה : ה-ם  מ-פ-ח-ד-ים. פרידה זורה אימה והם פוחדים להתעמת איתה על כך, כמו שהם פוחדים להתייצב מולה כקבוצה בנושא הטבק ועוד.
לדיירים החדשים זה נוח שהיא ישנה בנסט, כי הם ישנים בקרבתה בבית, ומאחר שהיא נוחרת, היא מפריעה להם לישון, אז הם נאלצים לוותר על השהייה בנסט בלילה, העיקר שיצליחו לישון ואפשר להבין אותם.
אבל למה פרידה לא תישן בסלון? למה דוקא בנסט?

ובכלל - איפה האח הגדול? שוב הוא מאפשר לפרידה לעשות ככל העולה על רוחה?!
ייתכן שהוא רוצה שהם יתעמתו איתה בעניין השינה בנסט, כדי שזה ייצור אקשן, אבל בינתיים אנחנו רואים שזה לא קורה.

העובדה שפרידה מתבודדת כמה שעות טובות וישנה לבד מחוץ לבית פוגעת, לדעתי, באינטרקציה שלה עם דיירי הבית לטוב ולרע. לא לחינם קבעו שכל דיירי הבית יישנו באותו חדר. 

העובדה, שפרידה ישנה בנסט ומונעת מהדיירים לשבת שם ולשוחח, פוגעת בעקיפין גם בנו הצופים ובעצם בתכנית, כי נמנעות מאיתנו שיחות מעניינות, שיכולות לתת מימד אחר לגבי הדיירים ולגבי ההתרחשויות שם, ולהפקה צריך להיות איכפת מכך.  

ומה דעתכם על כך?

6 תגובות:

  1. דעתי כדעתך.בכלל משהו מסריח לי בנושא פרידה והתכופפות ההפקה....משהו לא נראה לי כשר.היא בהמה.ומופרעת.

    השבמחק
  2. דעתי היא שפרידה כבר הפכה לנטל ועליה לצאת חזרה לאויר העולם השפוי מאחר וקצו כל הקיצים היא זורעת טרור פרידה אין בה התחשבות לכלל הדירים אלא בצרכיה בלבד ולא רואה את הסביבה נכון.

    אני מאוד אוהבת את האמת שלה אך מנגד לא אוהבת את השתלטות שלה.

    פרידה תודה צאי לעולם האמיתי ותחגגי את יום הולדתך עם חברתך.

    אישה

    השבמחק
  3. אך יש בי רצון נוסף והוא שגב' דנה גם תצא היום הביתה ממש לא בא לי שתחגוג חגיגה שלא מגיעה לה.
    אינני אוהבת את התככנות והאי יושר שלה.

    "העולם שייך לצעירים"

    אישה

    השבמחק
  4. סליחה אני ממש לא מסכימה איתך בעיניין פרידה
    אז מה היא היא הלכה לישון בנסט??מה קרה
    זכותה ללכת לישון שם
    למה שלא יתחשבו בה שהיא רוצה לישון בשקט
    היא לא בגיל של כל הצעירים וחם לה עם החימום
    אז היא בנסט כאילו חסר מקום לדבר בבית של האח
    נו באמת לא צריך להגזים !!
    אני קורא את הבלוג שלך ודיי נהנית
    וחושבת שאת מבחינה בהרבה דברים שגם אני רואה
    אבל לגביי פרידה זה קצת מוגזם,נכון שהיא אוהבת שליטה,אבל את קצת מגזימה

    השבמחק
  5. לאנונימית היקרה,
    ראשית - אני שמחה שאת נהנית לקרוא את הבלוג שלי.
    דבר שני : זכותך לחשוב בנושא הנ"ל כפי שאת חושבת. דעתי היא אחרת.
    יפעת

    השבמחק
  6. דעתי אודות אישה זו :בושה למין הנקרא אישה או נשיות
    וזהו.

    השבמחק