יום חמישי, 24 בפברואר 2011

מנפלאות העריכה : מירב בטיטו הוצגה בתכנית אמש 'טובה ומתחשבת', ומה עם האמת?

נו, אז מה אתם אומרים? ההפקה הציגה אתמול בתכנית בערוץ 2 את מירב כצדקת... האמת, לא ידעתי אם לבכות או לצחוק. הציגו אותה כאחת שלא רצתה לקחת מסג' כאילו מתוך סולידריות עם ה"סוהרים", שלא זוכים לכל ההנאות שקיבלו "האסירים" בכלא "אחיהו". כל מי שצפה במשימת "הכלא" ראה בדיוק איך כל "האג'נדות" של מירב שוות כקליפת השום, כשהדבר נוגע להנאותיה שלה. מירב כעסה כעס רב על אלעד, שלא רצה ביום השני למשימה ללכת לסוויטה, כי הרגיש לא נוח, שחבריו במשימת הסוהרים לא זוכים לכל ההנאות שהם זכו. כבר כתבתי על תגובותיה של מירב בטור "כלא 'אחיהו' וה"אג'נדות" של מירב". אזכיר בקצרה את הטפותיה של מירב לאלעד על סרובו ליטול חלק בהנאות הכלא. להלן ציטוט מהטור שכתבתי ביום שלישי 22.2.11 :
"ביום השני בכלא-  אלעד הרגיש לא נוח ליהנות ממנעמי הסוויטה בעוד חבריו "הסוהרים", עובדים קשה ולא נהנים מהתפנוקים. אלעד לא רצה אתמול ללכת לסוויטה לארוחה, ומי הראשונה שכעסה עליו ויצאה בנאום חוצב להבות ?...מירב. מירב צעקה עליו "זו צדקנות". מירב שמספרת לנו כמה היא כואבת את כאב העניים ואלה שאין להם, ומכריזה על עצמה השכם והערב שהיא "לוחמת צדק" וכמה כתבות עשתה על המקופחים, נִסתה לשכנע את אלעד, שזה בסדר להיות בצד העשיר וככה זה בחיים, ומה שאמרה בין השאר היה : "עמוק בלבי יש מצפן. לי לפעמים יש הרבה כסף מאחרים ולאחרים לפעמים יש כסף יותר ממני, זה המצב וזה ככה, אין מה לעשות ותפסיקו כבר..."


ואחר כך התעוררה אי נעימות אצל אלעד, שהוא יזכה לביקור של מישהו מהמשפחה ואילו "הסוהרים" לא יזכו לכך. גם כאן מירב יצאה למסע שכנוע נגד רגישותו של אלעד ולטיעונים מעניינים כמו : "כמה פעמים כתבתי נגד חוסר צדק, אבל הגעתי למסקנה שלא תמיד יש צדק..." כשזה נוגע ל"צדק" לטובת מירב, אז היא מגיעה למסקנה שככה זה - אין צדק בחיים והיא משלימה עם זה...


כשאלעד אמר שוב, שלא נוח לו וכזה הוא, ולא איכפת לו לוותר על ביקור המשפחה - מירב המשיכה להצדיק את עצמה בתירוצים כמו : "חלק מהבגרות שלנו זה להתמודד עם חוסר הנעימות הזאת..." (עד כאן הציטוט).

ובכן : מירב בטיטו בלטה במשימה כנהנתנית שהגיעה למסקנה "שלא תמיד יש צדק" ולמה לא ליהנות, אז מה אם "הסוהרים" לא נהנים כמוהם? וממש כעסה וצעקה על אלעד, שבעובדה שהוא מסרב ליהנות , זה יגרום גם להם לא ליהנות שם וזה לא בסדר, והכריחה אותו לצאת איתם לסוויטה.

ומה הראו לנו מכל זה בתכנית? שמירב לא רוצה לקבל מסג'... צביעות והתייפייפות שאין כדוגמתה. אבל האם שמתם לב מה היה הנימוק שלה לסֵרוב לקבל מסג'? היא אמרה : "אני לא לוקחת את המסג'. אם הם יראו את זה, כולנו נחטוף בגלל זה", "הם יראו את זה מאוד רע" - גם בנימוק הזה הצטיירה מירב האמיתית, צריך פשוט להקשיב היטב ל"נימוק" שלה - היא פשוט דאגה לעור שלה. היא לא אמרה "לא נעים לי לקבל מסג', כי "הסוהרים" לא נהנים כמונו ועובדים קשה", אלא כל דאגתה, שהיא ביטאה גם במשפטים אחרים, הייתה שחבריהם "הסוהרים" יעמידו אותה להדחה, כי הם לא נהנו והיא נהנתה וזה יכעיס אותם ויעורר אותם נגדה. היא ניסתה להציל את עורה. בכלל, נראה שמירב לא הלכה לקבל מסג', כי היא לא רצתה מסג', אולי כי לא היה לה נעים שזה ייראה בטלוויזיה, שהרי היא כבר קיבלה מידע שֶבִּתהּ כועסת עליה, כך היא סיפרה. סוף סוף משהו ממה שהיא עושה ואומרת שם (גסויות ללא גבול...) לא היה נעים לה לעשות...

פרידה הבינה את מניעיה של מירב ואמרה לה בפנים בלעג : "תפסיקי... נוח לך לראות את המשפחה שלך כשאלֶה שנמצאים פה כבר 80 יום לא יראו את המשפחות שלהם, אז מסג' לא נוח לך לקבל ?!..."
(ולא - אינני מאוהדיה של פרידה..., אבל הפעם פרידה צדקה).

הפליא אותי אסי עזר, שאמר אתמול בסיום התכנית משהו בסגנון: 'מה קורה שם? מירב מנסה לעשות משהו טוב וכולם מתנפלים עליה...' מה, אסי, השבוע לא יצא לך לראות ערוץ 20?...

קראתי דברים שכתב טוקבקיסט אחד שביקש : תסבירו לי למה כולם פה בפורום לא אוהבים את מירב בטיטו? אני ראיתי רק את התכנית בערוץ 2, ושם היא מצטיירת טובה...

אז זהו -
על זה נאמר "מנפלאות העריכה"; מי שצופה בערוץ 20 ובשידורים באתר "מאקו" רואה מירב בטיטו אחרת, מירב האמיתית, שבהתנהגותה ובאופן ההתבטאויות שלה (ולא אפרט כאן), קנתה לעצמה ובצדק צופים רבים, שאינם מחבבים אותה, וזה בלשון המעטה , ואילו להפקה יש , משום מה, אינטרס להראות לכלל הצופים בערוץ 2 מירב אחרת, מירב "מתחשבת באחרים". מעניין למה? האם זה בגלל שמירב בטיטו היא עיתונאית והם חוששים מהפה הגדול שלה וממה שהיא תאמר ותכתוב כשתצא מהתכנית, ולכן הם מפרגנים לה בניגוד למה שמתרחש במציאות?! בניגוד לאמת?!
איך אפשר לסלף את המציאות כל כך לטובת דייר כזה או אחר? חבל שעורכי התכנית מאבדים מאמינותם שוב ושוב...

ומירב, כמו שקיוו רבים מן הצופים, מועמדת להדחה במוצאי שבת. האגו שלה נפגע מאוד לאחר ששמעה שהיא מועמדת להדחה, ואמש היא נאמה אין ספור נאומים ולא הבינה למה העמידו אותה להדחה "על מה? על דברים שאמרתי?!... "אני בן אדם שאוהב להתחשב" ועוד ועוד שבחים על עצמה, ובין השאר אמרה על אנשים : "כש... הגיעו לגמר, אמרתי : האנשים האלה מגיעים לגמר?! העלגים?! שמקללים?! זה מה שאנשים רוצים?!"...

נו, אז האם אתם רוצים שמירב תגיע לגמר? זה מה שאנשים רוצים?...

מקריאת הטוקבקים אני מבינה שזה לא מה שרוב הצופים רוצים, אלא רבים מקווים שמירב תודח, אך השאלה היא אם מה שהצופים רוצים, זה אכן מה שיקרה במוצ"ש?
 והאם הצופים הם שקובעים בכלל? 
ואם הם אכן קובעים, האם לאחר שלא הראו את מירב האמיתית במוצאי שבת, אלא ניסו להציגה באור חיובי, האם אין בכך שוב הטעייה של ציבור הצופים בערוץ 2 ?!


ומה אתם אומרים על כך?

5 תגובות:

  1. קלעת בול!
    המירב הזאת צבועה ושקרני. גם בתוכנית שבה היא השתתפה היא תמיד היתה אומרת מה שכולם רוצים לשמוע.
    הכי לא אמיתית!

    השבמחק
  2. אני מדברת איתך שאצלכם השעה 22:00 ואילו אצלי לפנות בוקר, ואני הפוכה לגמרי, האח הגדול הורס לי את סדרי השינה...
    מסכימה איתך לא התחברתי למירב, עד כמה שהספקתי לראות, אכן משהו אצלה לא משדר אמינות,
    ד"ש
    נעה

    השבמחק
  3. כל מילה שלך בסלע.
    אני לא סובלת את מרב, היא שקרנית וצבועה וסכסכנית שאין דוגמתה. אני מאוד , מאוד, מאוד מקווה שהיא עפה במוצא"ש.

    השבמחק
  4. כל מה שחשבתי כבר נכתב פה !!!!

    השבמחק
  5. היא מושתלת של ההפקה שבאה לעשות מהומה ולצאת אף אחד לא בחר בא

    השבמחק