יום חמישי, 3 בפברואר 2011

האם עמיר סכסכן ?

האם שמתם לב מי, למעשה, הצית את הריב הקשה, שהיה בתוך הבית, בין נופר לליהיא בעקבות "משימת הגיישות והנפנופים למעשנים" במשימת היפנים?
אמנם הריב ביניהן התחיל בחוץ ביום קר וגשום , בעקבות הערות של ליהיא על זמן העישון של נופר, אבל שם הוא נפסק לאחר דקות ספורות. אתמול בתכנית בערוץ 2 ראינו שמספר דקות לאחר הריב בחוץ, ליהיא נכנסה לבית ולאחר דקה או שתיים עמיר רץ לנופר, שישבה על הספסל בחוץ, ואמר לה שליהיא נכנסה ואמרה : " אוף, כמה זמן הנופר הזאת עישנה, 10 דקות". ו...לשמע משפט זה נופר רצה אל ליהיא ואמרה לה את כל המילים הלא נעימות "את בושה לתכנית, את בושה למדינה, את בושה לנשים, את בושה לגברים, את שָ....., את מגעילה אותי" וגם ליהיא אמרה לה כמה דברים לא נעימים.

 אז מה גרם עמיר ? הוא גרם לכך, שנופר התעצבנה מאוד והטיחה בליהיא מילים קשות ופוגעות ליד כולם, שמאחר שההפקה, משום מה, ראתה לנכון להראות את זה בפריים טיים, מילים אלו והצליל שלהן ילווה את ליהיא עוד הרבה זמן מחוץ לבית.

 נכון -  ליהיא, במעשיה הלא ראויים מכל בחינה שהיא, הביאה על עצמה מילים אלו, אך בכל זאת - זה היה "להלבין את פני חברך ברבים", וליהיא בכתה מאוד לאחר מכן. נופר גם הצטערה על מה שאמרה לליהיא, והבנתי מנופר שהיא אף ביקשה ממנה סליחה.

זו לא הפעם הראשונה שעמיר עושה זאת. עמיר הוא זה אשר ליבה גם את המריבה בין נופר לליהיא בפרשת "פתיתים עם בצל או בלי בצל". עמיר שמע בתוך הבית, שליהיא אמרה לדנה, שנופר דווקא רצתה את הפתיתים עם בצל, בניגוד למה שדנה אמרה, שגם נופר לא רצתה את הפתיתים עם בצל. עמיר רץ החוצה לנופר ואמר לה : "ליהיא אמרה שאת אמרת שאת רצית את הפתיתים עם בצל" ואז נופר עם הפתיל הקצר, התחממה מיד ורצה אל תוך הבית וצעקה על ליהיא : "מה את אומרת שאני צבועה..." והתפתח ריב קולני ביניהן.

עמיר אינו אוהב את ליהיא. הוא אמר פעם " אני לא סובל את ליהיא הזאת" ומה הוא עושה? הוא, בעצם, משתמש בנופר כדי לפגוע בליהיא, שהוא כל כך שונא. הוא מחמם את נופר נגד ליהיא, כי הוא יודע, שנופר לא תשתוק ; היא צועקת, מתעצבנת ואומרת מילים לא פשוטות לליהיא, והוא עומד בצד, רוקד על הדם וגם יוצא צבוע בזה שהוא אומר : "די, די" , כביכול רוצה להשכין שלום לאחר שגרם למלחמת עולם.

עמיר מצטייר מכל המזימות האלה מוג לב, שפוחד להתעמת עם ליהיא בעצמו, הוא מצטייר גם כאינטרסנט שדואג לעצמו ולא חבר טוב של נופר, בעובדה שהוא גורם לה להתעצבן ולריב ואח"כ להצטער ולבכות על ההתפרצויות שלה, הוא מצטייר כרכלן, סכסכן וצבוע, והוא ראוי לגינוי על כך. נקודה.

  

9 תגובות:

  1. יפעת יקרה,
    אני כל כך נהנית מהניתוחים שלך, מהכתיבה המתארת נכונה את הלך הרוחות והרגשות שהולכים שם, את מוכשרת ברמות, ואוהבת את הבלוג שלך.
    אגב, למה אין קישור-אישור לבלוג שלך, כך שיעבור למייל שלי אוטומטית כל פעם שאת מעדכנת את הבלוג...
    אני מנויה בהרבה בלוגים, אבל אוהבת את הבלוג שלך במיוחד...
    האם תוכלי לתאר את היחסים של סיוון ועמיר, משום מה לי בעיה רצינית עם סיוון, ולא יודעת לשים את הנקודה על זה, מודה שאני לא רואה 24/7 וזה כי אני מתגוררת בסינגפור, אבל מדי פעם עוקבת...
    ד"ש

    השבמחק
  2. לאנונימית מסינגפור, שלום רב.
    תודה על המחמאות. את הגבת כבר לאחד הטורים, נכון?
    אשמח אם בפעם הבאה תכתבי את שמך הפרטי או כינוי שאת בוחרת ואדע שזו את.
    בקשר לקישור-אישור לבלוג שלי- אני אבדוק אם אפשר לעשות את זה.
    לבקשתך, אשתדל לכתוב על היחסים בין סיוון ועמיר וכנראה שיש סיבה שעדיין לא כתבתי על זה. דרך אגב, בדיוק עכשיו הם שוב בשיחת בירור על היחסים ביניהם.
    ד"ש מישראל. שלך, יפעת.

    השבמחק
  3. מחכה לעדכונך :-)לצערי לא מסתדר לי לראות כרגע...
    אשמח אם תדווחי,
    ואגב, שמי נעה - נעים מאוד (חחח)

    השבמחק
  4. אמיר הזה אומר כמה אנשים מעצבנים אותו, צועק שטויות ואז אומר...
    אני אוהב אותך, לאותו בנאדם.
    החרטטן הכי גדול בבית האח הגדול!

    השבמחק
  5. יפעת שלום את כותבת יפה ותמצתי אך יש לך טעות לגבי ריב "הבצל בפתיתים" היתה זו דנה שסיפרה לנופר ולא עמיר לשם שינוי הוא אומנם מחרחר את רוב הריבים וזומם אותם עם דנה בצורה מגעילה של קומבינות אבל למה לתת לו גם את ריב הפתיתים זה מגיע לדה
    שבת שלום

    אישה

    השבמחק
  6. לאנונימית היקרה,
    ראשית - תודה על המחמאה.
    שנית- לגבי הערתך: מה שאני זוכרת שהיה: דנה, אכן, סיפרה לעמיר על כך במטבח, והוא, עמיר, יצא מיד לאחר מכן החוצה ואמר לנופר את מה שדנה סיפרה לו. הוא הלך והדליק את נופר בעניין הזה, ואז נופר נכנסה הביתה בריצה, וכנראה, אז דנה סיפרה לה ולאחר מכן נופר רבה עם ליהיא על כך.
    שבת שלום ומבורך,
    יפעת

    השבמחק
  7. אמת לאמיתה
    רק מה שעמיר גם אמר אז בזמנו לדנה שפרידה שונאת אותה
    ויש עוד המון דברים
    עמיר יצור סכסן עלוב !!

    השבמחק
  8. כתבת מאוד יפה.מי שגורם לרוב המריבות הגדולות זה עמיר הצבוע והדוחה כמו החברות שלו

    השבמחק
  9. שבת שלום לך יפעת ותודה על העדכון לא ראיתי את ההתחלה,
    למרות שאין לי פיבוריט או דמות להזדהות בתתוכנית יש דמויות שאינני אוהבת אחת מהם היא עמיר.

    המשך שבת נהדרת
    אישה

    השבמחק