יום שלישי, 8 בפברואר 2011

מה התכונות שג'קי אוהב בעצמו ובנופר?

אמש ג'קי ונופר הלכו לנסט והחלו לשוחח. לא פעם נראה שנופר, בשיחותיה עם ג'קי בנסט, שואלת אותו שאלות, ששואלים אותה עצמה בטיפול הפסיכולוגי שהיא עוברת שם. (כידוע, כל הדיירים שם משוחחים עם פסיכולוגית). באחת השיחות , למשל, היא אמרה לו :"ג'קי, אתה צריך לעבור תהליך עם עצמך עכשיו. גם אני צריכה לתקן דברים עכשיו. מה אני אחכה עד גיל 40 ואז אני אלך לפסיכולוגים...?!"

השאלה שנופר שאלה אותו הפעם היא :
"ג'קי, מה אתה אוהב בעצמך?"

ג'קי ענה:
"שאני מצליח לגרום לאנשים לחייך.
אני אוהב את האופטימיות שיש בי.
אני שמח שאני חברותי וחברמן.
אני אוהב בעצמי, שאני יכול לדבר עם כל בן אדם בגובה העיניים.
אני אוהב בעצמי שאני שנון קצת.
אני אוהב בעצמי, שיש לי שפה משלי.
אני אוהב בעצמי, שאני לומד מאנשים.
אני אוהב שאני מבדיל בין טוב לרע.
הדבר שאני הכי אוהב בעצמי, שכשאני רוצה משהו באמת, אז אני משיג אותו. אני אמביציוני".

ואז ג'קי שאל את נופר:
"את רוצה לדעת, מה אני אוהב בך?"

מובן שנופר תמיד שמחה לדעת מה אוהבים בה וג'קי פרט :
"אני אוהב את המגע שלך. את החמימות. את העיניים. את הנתינה, האיכפתיות. את הקטע הזה - למשוך ולהוביל. את הדאגה לאחר, את הכוח שיש לך, את הדבר הזה, שאת יודעת להקשיב ואת כתף תומכת, את החיוך שלך. אני אוהב באמת זה שאת מגדילה ראש והכי אני אוהב, שאת מבינה אותי..."

וג'קי המשיך :
"כל יום כשאני מניח תפילין, אני אומר : 'אלוקים, תעשה טוב למשפחה שלי, לחברים שלי, לדיירים בבית, להפקה, ואז אני אומר את השם שלך בנפרד ומבקש בשבילך דברים...."

וכאן המצלמה עברה למקום אחר.

אז אלו התובנות שג'קי הגיע אליהן על עצמו. ג'קי מודע לעצמו, אבל ברור שבשיחות שם מסייעים לו להגיע לתובנות האלה ולהגדיר אותן. ג'קי אכן מגלה הרבה רגישות כלפי אחרים והוא ביסודו בעל לב טוב. אפילו בתפילותיו בבוקר, הוא חושב גם לבקש בשביל אחרים וזה כל כך יפה בעיני.

ולגבי דבריו לנופר : אלו הם דברי אוהב...

  

תגובה 1: