יום שלישי, 22 בפברואר 2011

ההתרחשויות בעקבות יציאת סיוון מהכלא וכניסתו של ג'קי

אתמול "הסוהרים" התבקשו לבחור אסיר אחד שיצא לחופשי. קודם לכן "האסירים" קיבלו הודעה מהאח הגדול, שהם ייקראו לחדר האח הגדול, כדי לומר כמה קשה להם בכלא ולשכנע בכך את הסוהרים לבחור בהם.

"האסירים" ממש לא רצו לצאת לחופשי. למה לוותר על כל מנעמי החיים ש"הכלא" הכי כיפי במדינה מספק להם?! למה לוותר על צ'ופר כמו ביקור המשפחות?! רק אלעד אמר, שהוא מוכן לצאת, ואז כולם התחילו לתת לו עצות מה לומר, כדי שהסוהרים יבחרו בו לצאת, והעיקר שהם יינצלו וימשיכו ליהנות. מירב ופרידה חזרו והמליצו לאלעד כל מיני טיעונים כמה קשה לו.
מירב, כדרכה בקודש, פתחה במשפט שתוכנו 'כמה איכפת לי מכם'... היא אמרה : "קשה לי עם החלוקה של הבית"... והמשיכה לתאר ממש לא בצורה משכנעת, שקשה לה. פרידה אמרה :"אני חזקה, לאחרים יותר קשה כאן..." וכל השאר אמרו את דבריהם. הסוהרים : ליהיא, עמיר, הילה, ג'קי ותומר דנו את מי צריך להוציא. ג'קי ריחם על "האסירים" והיה עצוב לו כששמע אותם. ג'קי הציע שמירב תצא, כך גם תומר ובהתחלה גם עמיר. ליהיא או הילה, אינני זוכרת בדיוק מי אמרה מה, אמרו שלא כדאי להוציא את נופר, כי היא וג'קי נפרדו, והיציאה שלה תגרום להם לאי-נוחות וכן לא כדאי שתצא כי יהיו כל הזמן מריבות והיא כל הזמן תתעסק במריחת לק במקום לתפקד כסוהרת. הילה אמרה, שלא כדאי להוציא את סיוון, כי היא ועמיר נפרדו וכדאי שיהיו מנותקים, ושזה לא יהיה טוב לשניהם. כבר הודיעו לאח שמירב נבחרה לצאת, ואז המשיך הויכוח לגבי סיוון. עמיר אמר להילה "את לא צריכה להתחשב ברגשות שלי, ואם את אומרת סיוון, אז גם אני אומר סיוון". עמיר חשב שהוא עושה טוב לסיוון שהוא מוציא אותה מה"כלא", כי בטח קשה לה שם. ליהיא גם הצטרפה לבחירה הזו, וסיוון הוצאה מן הכלא, וכשג'קי בא להוציא אותה, פניה נפלו.

אז מה היה בעקבות יציאתה של סיוון, שהפכה להיות "סוהרת" וכניסתו של ג'קי להיות אסיר, לאחר שנבחר ע"י האסירים להיות איתם?

סיוון יצאה והפכה בעצם להיות "הסוהרת" של עמיר. היא הפסידה את כל ההנאות שבכלא ואת ביקור המשפחה ואת כל העצב הפילה על עמיר. הזילה דמעות, ישבה כל היום בפנים עצובות, דיברה עם הילה וליהיא עליו, עד שהצטערו שהוציאו אותה. טרטרה את עמיר ואמרה לו מילים כמו : "לא מגיע לך מישהי כמוני. אתה הפכת לאדם הכי שנוא עלי בבית". "חבל לי שבזבזתי את כל השהות פה בבית עליך". "לכולם בבית אתה אומר מילים יפות ולי לא". יש לציין שלעמיר הייתה סבלנות של ברזל, הוא לא ענה ונכנס לחדר האח הגדול.
לאחר זמן מה הם נראו מתחבקים, ולאחר מכן שוב שכבה במיטה ונתנה לו שוב נאום כמה הוא לא בסדר, ואח"כ שוב אמרה לו ללכת ו"זהו, די, אני לא רוצה יותר", ואחר כך שוב קראה לו שיבוא, וקראה שיר שכתבה עליו ובסוף הוא ליטף את שערה עד שהיא נרדמה... בקיצור - סיוון שיגעה אתמול את עמיר, וגם היום קראה לפניו ואח"כ גם לאחרים שיר שכתבה עליו, ואח"כ שוב הם נצפו מתנשקים...סיפור מוכר לא?...

ומה היה ב"כלא" עם כניסתו של ג'קי לשם כאסיר?
ג'קי נכנס והם שאלו אותו, כיצד התבצעה הבחירה של האסיר שיצא, והוא סיפר בתמימותו את כל התהליך ומי אמר מה. (לדעתי, האח הגדול היה צריך לומר לו לא לספר).

ומה קרה בעקבות זה?


מצד אחד רוב האסירים , מלבד אלעד, שמחו מאוד שנשארו ומירב אמרה "איזה מזל שלא בחרו בי", ומצד שני נרשמה איזו שהיא "היעלבות" אצל מירב ונופר, שלא בחרו בהן לצאת.

מירב, בעקבות זה שליהיא והילה לא בחרו בה, היא סימנה אותן ואמרה : "טוב, קיבלתי כאן בונוס. עכשיו אני יודעת מי יעמיד אותי להדחה..." ומידי פעם זרקה מילים על כך ויותר מאוחר גם פתאום לא היה לה נעים לעשות מסג', והתחילה לפזר אתמול וגם היום כל מיני תיאוריות על איך יתייחסו אליה בהמשך, כשישמעו שנהנתה ב"כלא" ועוד ועוד...

האגו של נופר נפגע מזה שתומר לא בחר בה לצאת מהכלא, וכשהוא הגיע להביא להם אוכל, אמרה לו : "מה, תומר, לא היה איכפת לך שאני סובלת...?" והאגו שלה נפגע בעיקר בגלל שאמרו, שאם היא תצא יהיו רק מריבות והיא תתעסק בלק, והיא התחילה לכעוס על ליהיא והילה ויותר מאוחר נופר בכתה ואמרה : "אנשים באו עלי עם דעות מלפני", ואח"כ אמרה לג'קי : "אם עוד פעם היא תדבר אתך עלי, מה שאני אעשה..." וג'קי נכנס לכעסים וצעקות, שאינם מאפיינים אותו וצעק : "מי הם, מי הם?" וניסה לעודד אותה. ונופר המשיכה לצעוק ולבכות : "הם סימנו אותי".. וליעוז שאל : "ואת לא סימנת אף אחד?"... ואז פרידה ונופר התחילו להתווכח ופרידה אמרה : "את תקעת לי סכין בגב..." ונופר אמרה : "אני אף פעם לא שנאתי אותך"... והיו חילופי דברים קשים ביניהן זמן רב והמצלמה עברה אל "הסוהרים", שאף הם שמעו חלק מן הצעקות, וליהיא שמעה שהזכירו את שמה וזה השפיע עליה, והיום כשהיא הובילה את פרידה לשירותים  היא קיבלה, כנראה , מידע על קצה המזלג ממה שהיה... וליהיא נראתה כעוסה.

בקיצור - משימת "הכלא" יצרה הרבה מצבים, שוודאי תהיה להם השפעה על האינטרקציות בבית לאחר שהמשימה תסתיים, וכל מה שקרה בימים אלה ישפיע על ההעמדות להדחה בהמשך.  
     

2 תגובות:

  1. יפעת יקרה,
    חיכיתי וחיכיתי לפוסט שלך,
    את משלימה לי הרבה פאזלים
    בגלל הפרשי השעות, אני מתקשה לעקוב אחרי העלילות,

    להת' וד"ש
    נעה

    השבמחק
  2. לנועה היקרה, שלום !

    לפעמים בפוסטים אני מפרטת באמת בשביל אלה שלא יצא להם לצפות וגם בשבילך, שנמצאת בסינגפור הרחוקה, ושההיכרות שלנו נוצרה רק דרך הבלוג הזה.

    ביי,
    יפעת

    השבמחק