יום ראשון, 13 בפברואר 2011

ההדחה של דנה ומה שמסביב

אמש הייתה הפתעה ; דנה הודחה בניגוד לציפיות. לומר את האמת - התאכזבתי. רציתי שפרידה תודח.
אומרים שבעצם דנה החליטה לפרוש תוך קבלת פיצוי כספי בעקבות האמירה הלא ראויה של יורם זק בליל שבת, אשר נשמעה בערוץ 20 ובאתר במאקו. הבטיחו לנו אתמול, שיַראו בתכנית את ההתנצלות של יורם זק לפני דנה, שנערכה אתמול בשעות הבוקר בחדר האח הגדול, אך בן זוגה של דנה התנגד לכך ולא הראו את זה. התפלאתי קצת מתגובתה של דנה בהתייחסותה לארוע בשיחה עם ארז טל ואסי עזר ביציאה מן הבית. דנה אמרה, שכאשר אמרו לה מה יורם זק אמר, היא צחקה. היא אמרה עוד שלא לקחה את הדברים באופן אישי וכי אין בה כעס על כלום. לא נדע את הסיבות לאמירה הזו. ודאי דנה תישָאל עוד הרבה בראיונות על כל האירוע שקרה ועל התגובה שלה לכך, ואז נבין יותר את תגובתה.

ה"פרישה" / "הדחה" של דנה מקוממת הרבה אנשים ; את אלה שכועסים שהיא נאלצה לפרוש בגלל אמירה לא ראויה של העורך הראשי של התכנית. את המעריצים של דנה שסימסו לה ורצו שהיא תמשיך להיות בתכנית. הם כועסים על אנשי ההפקה, שלפי מה שנכתב באתרים השונים, ידעו כבר משעות הבוקר, שדנה תפרוש, ולא הודיעו את זה לקהל והם המשיכו לסמס לשווא ולהעשיר את קופת ההפקה, שבגדה בהם מכל הבחינות.

לאחר הדחתה של דנה עמיר היה עצוב מאוד, גם נופר הראתה עצב כלשהו ונראה שהעצב שלה היה יותר על כך שפרידה לא הודחה, ואילו דנה שהייתה בצד שלה יצאה. נופר תצטרך עכשיו לעמוד לבד מול פרידה, ודנה שהיה לה העוז לעמוד מול פרידה במריבות התקציב כבר לא תהיה שם.
הדחתה/ פרישתה המפתיעה של דנה שִמחה את פרידה מאוד. פרידה מסיקה מכך, שהדרך שלה נכונה, והיא אמרה הבוקר למירב: "כל מי שהיה בצילה הלך, וכל מי שיתנהג כמוה - ילך..."  

ומה עם סיוון? איפה הייתה סיוון אמש? לא ראינו אותה מחזיקה בידה של דנה בדקות האחרונות לפני ההדחה. אני גם לא ראיתי, שסיוון בכתה לאחר לכתה של דנה. אולי פספסתי את זה? אני כן זוכרת שהיא בכתה לאחר לכתן של התאומות.

אז ככה :
בזמן שהתכנית שודרה בערוץ 2, בעוד דנה נמצאת בבית, ראיתי את ליהיא וסיוון בשיחה מתלחששות בחדר השינה. מה שהצלחתי לשמוע הוא שליהיא אומרת לסיוון, שהעובדה שהיא נצמדת לדנה, גורמת לה לא להראות את אישיותה, וסיוון הסכימה איתה, ואמרה שבזמן האחרון היא משתדלת לא להיצמד לדנה כל הזמן. (והערת אגב: הדיירים בבית חושבים שבשעות השידור של התכנית, לא משדרים שידור חי מן הבית בכלל, ואז - לא פעם הם מדברים בזמן הזה דברים אישיים יותר ושיחות שאולי לא היו מדברים בזמן אחר).

לאחר ההדחה של דנה, חמש דקות אחרי שמירב בטיטו דיברה עם פרידה ואמרה לה כמה שהיא שונאת את הרכילויות בבית, ושזה ממש מאוס עליה, את מי שמענו מרכלת?.... את מירב.
מירב ישבה בספסל ליד עמיר, שהיה עצוב, ואמרה לו : אני רוצה להגיד לך משהו שדנה אמרה לי בזמן שידור התכנית, אבל אל תגיד לאף אחד, אולי גם דנה תכעס עלי, שאמרתי לך את זה, אבל אני אגיד לך: "דנה אמרה לי, שהיא מאוכזבת מאוד מסיוון". עמיר אמר :" כן. אני כבר לא מסוגל להסתכל עליה". ואח"כ יותר מאוחר בשיחה עם אלעד, עמיר אמר לאלעד: "אלעד, רק אתה נשארת לי,. אלעד אמר : "למה? יש לך את נופר, את ג'קי, את סיוון". אז עמיר ענה : "לא. אין לי את סיוון. היא כבר לא תהיה חברה שלי כמו שחשבתי". ולאחר מכן עמיר ישב במיטה לצד הילה ושוחח איתה על ההדחה ועל התנהגותה של סיוון : "פתאום הכל ירד לי ממנה. זה מאכזב אותי. דנה הייתה הכל בשבילה והיא הייתה צריכה לבוא אליה, לתמוך בה". והילה אמרה : "עמירוש, היא ילדה. אל תצפה ממנה ליותר מדי" . עמיר : מה שייך "ילדה"? ללכת לטייל לבד בחו"ל בכל העולם זה ילדה?!"... ועמיר המשיך : "אני לא מבין אותה. אני אמשיך לשמור על כבודה של סיוון, אבל אני לא רוצה את זה יותר. עכשיו יהיה יותר קל לי..."

אכן, דנה תמכה הרבה בסיוון. הקשיבה לה, עודדה אותה, יעצה לה בכל התלבטויותיה ומריבותיה הרבות עם עמיר ולא פעם הייתה לצידה של סיוון, כשעמיר התלונן עליה בפניה ולא פעם דנה אמרה : "אני אוהבת את סיוון מאוד".
סיוון באמת אִכזבה ולא הייתה עם דנה ברגעים שדנה הייתה זקוקה לתמיכה והחזקת יד.

זהו, דנה יצאה מן הבית. היא אמרה אתמול שהיא שמחה להיות בחוץ, ואנחנו ניאלץ להמשיך לראות את פרידה על המסך...
חבל !

5 תגובות:

  1. טור יפה.
    השלמת לי פרטים שהיו חסרים לי בפאזל

    השבמחק
  2. גם לי השלמת את התמונה,
    ומה את אומרת על השיחה של עמיר וסיוון כל הלילה,
    לא ראיתי, וחבל,
    תוכלי לתת על זה פוסט?
    חיבוק
    נעה

    השבמחק
  3. כיף לקרוא. מענין מה יהיה עכשיו.

    השבמחק
  4. לא שמתם לב איך דנה היתה מדברת עם האח הגדול? כשאמר לה תורידי את החולצה עוד יותר למטה שיראו לך?
    את המידע הזה אף אחד לא התיחס אלין, בושה לכולנו.
    דנה פשוט זרמה עם ההערות של האח , ואפילו נהנתה מזה.

    השבמחק
  5. תגובות למגיבים למעלה:

    א) למגיב/ה הראשונ/ה - תודה על המחמאה.
    ב) לנועה מסינגפור,
    לא ראיתי את השיחה בין עמיר לסיוון באותו לילה. הבנתי מעמיר, נדמה לי, שהוא הולך לדבר איתה, אבל נמאס לי מעוד שיחה של "יחסינו לאן"? והחלטתי ללכת לישון ולא לוותר על שעות שינה בגלל "הזוג" הזה.
    חיבוק חם,
    יפעת
    ג) למגיב/ה השלישי/ת - תודה על המחמאה ואני שמחה שהיה כיף לך לקרוא. לגבי "מה יהיה עכשיו" - בינתיים משעמם ואני צופה פחות, נראה מה יהיה הלאה.
    ד) ראיתי את הסרטון שאת/ה מדבר/ת עליו : אכן הייתה בעיה עם המחשופים של דנה, אבל גם בשיחה הזו האח הגדול אמר לה , לאחר שניסתה להרים את החולצה ולהסתיר קצת, שכך לא יהיו לה מסמסים, ואז היא משכה את החולצה כלפי מטה והוא אמר שעכשיו זה בסדר. גם לדעתי - היא לא הייתה צריכה לחשוף כל כך ובכלל - התפלאתי גם על התגובה שלה לכל הארוע.

    השבמחק